دسته‌ها
اخبار

ویزاها و هزینه مهاجرت اقامت و مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۳

این دانشگاه در سال 1850 در استرالیا تاسیس شده و به عنوان قدیمی ترین دانشگاه این کشور شناخته می شود. برای مهاجرت به استرالیا با این ویزا، داشتن مدرک تحصیلی الزامی نیست. متقاضیان باید توجه داشته باشند که شرایط دریافت تابعیت استرالیا از طریق تولد، به گونه‌ای نخواهد بود که کودکان بتوانند به محض تولد تابعیت و شهروندی ااین کشور را به دست آورند. سلام اکثر ایالت ها نیاز به کادر درمان دارن اما مهاجرت به استرالیا از طریق رشته اتون پیش نیازهای زیادی داره . همچنین باید شرایط مالی شریک زندگی متقاضی و سلامت پزشکی وی مورد بررسی و تأیید دولت استرالیا قرار گیرد. رفاه مالی، کیفیت بالای زندگی، امنیت شغلی و استانداردهای آموزشی از جمله دلایلی است که افراد مهاجرت به استرالیا را انتخاب می‌کنند.

  • همچنین با تکمیل فرم ارزیابی میتوانید از مشاوره تخصصی کارشناسان ما به صورت رایگان بهره مند گردید.
  • ویزای توریستی هم یکی دیگر از انواع ویزای استرالیا که برای مدت محدود با اهداف مسافرت یا اقامت کوتاه‌ مدت برای متقاضیان صادر می‌شود.
  • اما در ویزاهای بیزینسی و کارآفرینی اجباری به ارائه مدرک نیست و شما می‌توانید با پرداخت هزینه آن وارد استرالیا شده و در دوره‌های زبان این کشور شرکت کنید.
  • برای دانشجویانی است که قصد دارند در دوره های سطح گواهینامه I-IV فنی و حرفه ای که حداقل یک سال است ثبت نام کنند.
  • ویزاهای ۸۸۸، ۱۳۲، ۸۹۰ و ۸۹۲ برای اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری برای متقاضیان این شیوه مهاجرت تعریف‌شده‌اند که متناسب با شرایط افراد می‌توان برای هر یک از ویزاهای اقامت دائم اقدام کرد.
  • در ادامه‌ی این مقاله قصد داریم به شرایط و قوانین مهاجرت کاری به استرالیا بپردازیم با ما تا پایان همراه باشید.

بنابراین شما با تولد فرزندتان در خاک استرالیا بدون داشتن شهروندی این کشور نمی‌توانید برای اخذ اقامت وی اقدام نمایید. همچنین کودک تنها تا پیش از 18 سال امکان درخواست برای اخذ تابعیت کشور استرالیا را دارا بوده و پس از آن این امکان برای او سلب می‌گردد. در صورتی که والدین از دنیا بروند و فرد دیگری سرپرستی کودک را بر عهده بگیرد، آن فرد به عنوان قیم قانونی او باید برای درخواست تابعیت کودک اقدام کند. البته توجه داشته باشید که کودکی که در خاک استرالیا متولد شود اما پدر مادر او ناشناخته باشند؛ یعنی رها شده و بی‌هویت باشد، در این حالت استثنائا باز کودک می‌تواند شهروندی استرالیا را در راستای جلوگیری از بی‌هویتی اخذ نماید. اگر برای تحصیل به استرالیا مهاجرت می کنید، می توانید اعضای خانواده تحت تکفل خود را با خود همراه داشته باشید. شما می توانید آنها را در درخواست اصلی ویزای دانشجویی خود بگنجانید یا می توانید پس از شروع دوره تحصیلی خود در استرالیا برای پیوستن آنها درخواست دهید.

فرم مشاوره رایگان

با این حال ویزای کار را می توان راحت ترین راه اقامت استرالیا دانست. این ویزا برای افراد ماهر و متخصص از سمت دولت استرالیا در نظر گرفته شده است. برای این امر متقاضیان باید بتوانند application که نشان دهنده انگیزه، مهارت و علاقه کار در استرالیا را ارائه دهند که پس از تائید آن و از طریق مهارت، دعوتنامه ای برای آنان صادر می گردد. متقاضیان باید دقت داشته باشند که این ویزا مختص افرادی است که قصد دارند به صورت مستقل اقدام نمایند و مقرر نشده است که بتوانند از طرف خانواده، اقوام و یا از سمت کارفرمایان در استرالیا حمایت شوند.

درصد مهاجرپذیری استرالیا

پیشنهاد می‌کنیم بعد از ورود به استرالیا به دنبال باز کردن حساب بانکی در این این کشور باشید و شما می توانید با مراجعه به هر بانکی در مدت زمان کوتاهی حساب خود را ایجاد کنید و پیشنهاد میکنیم قبل از ورود به استرالیا این کار را انجام ندهید. توجه کنید هر مدرک لیسانس نمی‌تواند به شما 15 امتیاز را بدهد زیرا مدرک لیسانس سکشن 2 معادل فوق دیپلم استرالیا ارزیابی می شود. با سلام موسسه ملک پور هیچگونه مشاوره ای در باب پناهندگی ارائه نمی نماید .

برای مهاجرت به استرالیا داشتن مدرک زبان، تحصیل و سابقه کار می تواند شانس شما را برای مهاجرت به این کشور افزایش دهد. برای آنکه در جزئیات مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کار قرار بگیرید، می توانید با کارشناسان امور مهاجرت استرالیا در موسسه کاربین در تماس باشید. مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه‌گذاری، از مرسوم‌ترین و سریع‌‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا است، که به شیوه‌های مختلف و تحت عناوین مختلف امکان‌پذیر است. مهاجرت کاری، یکی از محبوب‌ترین راه‌های مهاجرت به استرالیا برای نیروهای متخصص است. کشور استرالیا برای تضمین رشد اقتصادی و نیاز بازار کار ، بخشی از نیاز خود به نیروهای متخصص را، از طریق مهاجرین تأمین می‌کند. برای دریافت ویزای تحصیلی استرالیا باید از یکی از دانشگاه‌های این کشور پذیرش داشته باشید.

داشتن سطح مهارت کافی زبان انگلیسی.

چنانچه تصمیم گرفته اید که از خدمات ما برای عزیمت به کشور استرالیا استفاده کنید، مطمئن باشید که ما بهترین شرایط مهاجرتی را به شما پیشنهاد خواهیم داد و در تمامی این مسیر، همراه شما هستیم. از جمله بارزترین خدمات مجموعه شادا میتوان به خدمات مشاوره توسط مشاورین خبره این مجموعه، همراهی صفر تا صد برای متقاضیان، پیگیری مستمر پرونده توسط کارشناسان خدمات مشتریان تا دریافت ویزای استرالیا، مشاوره تخصصی وکلای مهاجرتی و همچنین خدمات ترجمه مدارک است. مهاجرت کاری به استرالیا مهاجرت کاری به استرالیا با اخذ ویزای کاری این کشور انجام می شود که با دریافت این نوع ویزا اجازه اقامت در استرالیا به صورت موقت یا دائم را خواهید داشت. هزینه های حسابرسیارزشیابی اموال و نوشتن طرح تجاری (مختص ویزای سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی).

به طور کلی مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و سرمایه گذاری از بهترین و پر طرفدارترین روش های مهاجرت به استرالیا هستند. (زیر کلاس 130) وارد این کشور شوید و می بایست ظرف 9 ماه ازدواج کنید. توجه به این نکته ضروری است که ویزای ازدواج آینده (زیر کلاس 130) یک ویزای غیر مهاجرتی و موقت است. پس از ورود به استرالیا و ازدواج با شریک زندگی خود، می توانید برای ویزای پارتنر درخواست دهید. شهروند استرالیایی، مقیم دائم استرالیا یا شهروند نیوزلند واجد شرایط به عنوان حامی متقاضی ویزای ازدواج احتمالی (زیر کلاس 13) عمل می کند. اسپانسر مسئول است، به طور خاص مسئول مالی، در قبال متقاضی و هر یک از اعضای خانواده وابسته است.

خدا را چه دیدید شاید دری به تخته خورد و شرایط مهاجرت برای شما هم مهیا شد. کشور چین با ۶۷۷۰۰۰ نفر مهاجر در سال ۲۰۱۷ در رتبه دوم قرار دارد که این رقم از سال ۲۰۰۲ تاکنون در حال افزایش است. در آیلتس حداقل نمره 6 و یا در تافل نمره ای متناسب با آن را کسب کرده باشید. میلیون نفر در استرالیا زندگی می کنند که مهاجرت عامل اصلی این تغییر بوده است. این نقطه آغاز در پی مهاجرت ساکنان جنوب شرقی آسیا از طریق خشکی های متصل کننده دو قاره در آن زمان و آب گذرهای باریک بوده است.