دسته‌ها
اخبار

هزینه های ثبت ویزای O-1 2023


اگر شما جزو معتبرترین کارشناسان رشته خود در زمینه علم، هنر، آموزش، تجارت، دو و مید،، یا فیلم/تلویزیون هستید، ممکن است واجد شرایط ویزای بسیار ویژه ای به نام ویزای O-1 باشید. در حالی که شرایط بسیار سخت گیرانه است، ویزای O-1 مزایای بسیاری را برای افرادی که واجد شرایط هستند فراهم می کند. در این راهنما، ما نگاهی به تمام هزینه‌های بایگ، مربوط به O-1 خواهیم داشت تا بتو،د تصمیمی آگاهانه در مورد اینکه آیا این مسیر مهاجرتی من، شماست یا خیر، بگیرید. ما قویاً توصیه می کنیم که یک وکیل مهاجرت با تجربه کل پرونده را از ابتدا تا انتها رسیدگی کند تا از تاخیرهای غیرضروری در رسیدگی به دلیل اشتباهات یا اشتباهات در تشکیل پرونده جلوگیری شود. در دراز مدت، راه مقرون به صرفه تری برای اخذ تاییدیه نیز می باشد.

ما مهاجرت کاری به ایالات متحده را آسان و ساده می کنیم.

برای یک مشاوره برنامه ریزی کنید

هزینه های ثبت O-1 برای سال 2023

بیایید با تجزیه فرآیند برای تعیین هزینه های پردازش O-1 که هر مرحله نیاز دارد شروع کنیم. در اینجا هزینه های اجباری ویزای O-1 برای سال 2023 آمده است:

  • هزینه بایگ، اولیه I-129: 460 دلار – هر بار که این دادخواست ارائه می شود این هزینه ا،امی خواهد بود. این شامل تمدیدها و اصلاحات نیز می شود.
  • هزینه بایگ، DS-160: 190 دلار

همراه با هزینه‌های پردازش اجباری O-1، چندین هزینه کمکی دیگر نیز وجود دارد که ممکن است وارد عمل شوند، مانند:

  • هزینه رفت و آمد به سفارت یا کنسولگری ایالات متحده و همچنین سفر به ایالات متحده پس از اخذ ویزا
  • هزینه های وکالت – گروه حقوقی VisaNation برای خدمات خود هزینه ویزای O-1 را دریافت می کند. می تو،د آنها را در صفحه هزینه ها مشاهده کنید.
  • اگر قصد دارید همسر یا فرزندان خود را با خود به ایالات متحده بیاورید، زم، که آماده تمدید وضعیت خود شدند، باید فرم I-539 را ارسال کنند. هزینه تشکیل پرونده برای این فرم می باشد 370 دلار.

هنگامی که USCIS شما را دریافت کرد فرم I-129، کارفرما دریافت خواهد کرد:

  • اخطار رسیدی که تأیید می کند USCIS دادخواست شما را دریافت کرده است.
  • اطلاعیه خدمات بیومتریک، در صورت وجود؛
  • اطلاعیه برای حضور در مصاحبه، در صورت نیاز؛ و
  • اطلاعیه تصمیم USCIS.

هزینه های وکالت ویزای O-1

هزینه وکالت برای ارسال ویزای O-1 توسط تیم ما 4900 دلار است.

هزینه پردازش حق بیمه: 2500 دلار (اختیاری)

در مورد پردازش پریمیوم چطور؟

خوشبختانه، شما مجبور نیستید ماه ها منتظر بم،د تا درخواست I-129 شما مورد رسیدگی قرار گیرد. USCIS یک سرویس ویژه به نام پردازش حق بیمه را برای ،، که فرم I-907 را با یک فرم اضافی ارسال می کنند ارائه می دهد. هزینه پردازش O-1 2500 دلار. این عملاً زمان انتظار برای دادخواست I-129 شما را از شش ماه به 15 روز تقویمی کاهش می دهد.

در مجموع، اگر پردازش ممتاز را انتخاب نکنید، می تو،د در مجموع 650 دلار هزینه پردازش اجباری O-1 را انتظار داشته باشید. با این حال، بسته به موقعیت خود و اینکه آیا وکیل مهاجرت را انتخاب می کنید یا نه، ممکن است بتو،د انتظار هزینه های اضافی را داشته باشید.

نحوه انتخاب وکیل ویزای O-1

در زیر برخی از ویژگی های کلیدی وجود دارد که باید هنگام انتخاب وکیل O-1 به دنبال آنها باشید. از صلاحدید خود استفاده کنید و همیشه تحقیق کنید تا مطمئن شوید که آنها یک شرکت حقوقی معتبر هستند.

  • تجربه و تخصص – به دنبال وکیلی باشید که در پرونده های ویزای O-1 تخصص داشته باشد و سابقه موفقیت آمیزی داشته باشد.
  • تحصیلات و مدارک – اعتبار وکیل، مانند تحصیلات، عضویت حرفه ای و گواهینامه های آنها را بررسی کنید.
  • ارتباط – وکیل شما باید به سوالات شما پاسخ دهد و بتواند شما را در مورد پرونده خود به روز نگه دارد.
  • هزینه های حقوقی – به دنبال وکلایی باشید که ساختار صورتحساب شفاف دارند و مطمئن شوید که هزینه های مربوط به آن را درک کرده اید.
  • رویکرد شخصی – یک وکیل خوب یک رویکرد شخصی ارائه می دهد و برای درک موقعیت و اه، منحصر به فرد شما وقت می گذارد.

آیا بازپرداخت امکان پذیر است؟

USCIS معمولاً در زمینه تحویل بازپرداخت نیست. با این حال، آنها بیان کرده اند که چند موقعیت انتخابی وجود دارد که در آنها ،ی می تواند انتظار بازپرداخت هزینه پردازش O-1 را داشته باشد:

  • اگر USCIS از شما یک فرم غیر ضروری که مست،م پرداخت هزینه است درخواست کرده است.
  • اگر USCIS برای پرداخت هزینه ای بیشتر از آنچه در وب سایت آنها ذکر شده است درخواست کرده باشد.
  • اگر USCIS طی 15 روز تقویمی پس از پرداخت هزینه پردازش حق بیمه، درخواست I-129 شما را پردازش نکند.

چگونه باید این پرداخت ها را انجام دهم؟

USCIS از شما می‌خواهد که هزینه‌های پردازش O-1 را به شکل پرداخت کنید یا حواله یا چک صندوقدار. به طور کلی توصیه می شود که هر پرداخت به چک یا حواله جداگانه ت،یم شود، زیرا اضافه ، آنها با هم می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. با وکیل مهاجرت خود صحبت کنید تا بهترین استراتژی را برای پرداخت هزینه های پردازش O-1 خود تعیین کنید.

ما مهاجرت کاری به ایالات متحده را آسان و ساده می کنیم.

برای یک مشاوره برنامه ریزی کنید

هزینه های ویزای O-1 برای تمدید

همانطور که در بالا ذکر شد، یکی دیگر از مزایای بزرگ ویزای O-1 امکان تمدید آن به طور نامحدود است، مشروط بر اینکه کاری که شما را به ایالات متحده آورده است تکمیل نشده باشد. برای تمدید یا تمدید ویزای خود، به مدارک زیر نیاز دارید:

  • یک دادخواست جدید I-129 و هزینه پردازش O-1 460 دلاری
  • یک کپی از فرم ورود/،وج شما I-94
  • یک بی،ه کتبی در مورد اینکه چرا تمدید ضروری است
  • اگر همسر یا وابستگان شما بخواهند ویزای خود را نیز تمدید کنند، فرم I-539 و هزینه بایگ، 370 دلار.

آیا می توانم کارفرمایان را تغییر دهم؟

برای انتقال وضعیت O-1 خود به یک کارفرمای جدید، باید از کارفرمای جدید درخواست کنید که یک دادخواست جدید I-129 به همراه هزینه پردازش O-1 به مبلغ 460 دلار ارائه کند.

هزینه های ویزا o-1

زمان پردازش ویزای O-1 2023

همچنین ممکن است تعجب کنید که ویزای O-1 شما از ابتدا تا انتها چقدر طول می کشد. برای یادگیری آن، باید هر مرحله را تجزیه کرده و زمان پردازش را ،ن بزنیم.

  • رسیدگی به دادخواست I-129 به طور متوسط ​​دو ماه طول می کشد. با این حال، این به شدت به حجم پرونده مرکز خدمات شما بستگی دارد. استفاده از پردازش ممتاز این زمان پردازش را به 15 روز تقویمی کاهش می دهد.
    • بهترین راه برای به دست آوردن یک سنج دقیق از زمان پردازش استفاده از این است ابزار USCIS. ابتدا I-129 را در ،مت Form انتخاب کنید، سپس O را در ،مت Form Category و سپس دفتر حوزه یا مرکز خدمات خاص که درخواست شما را مدیریت می کند، انتخاب کنید. در حال حاضر، مرکز خدمات کالیفرنیا 80 درصد پرونده ها را ظرف 2 ماه رسیدگی می کند در حالی که مرکز خدمات ورمونت 80 درصد پرونده ها را ظرف 1.5 ماه رسیدگی می کند.
  • همچنین باید مدت زمان لازم برای جمع آوری و سازماندهی شواهد مورد نیاز برای اثبات واجد شرایط بودن خود برای ویزای O-1 را در نظر بگیرید.
  • اگر خارج از ایالات متحده هستید و باید مراحل کنسولی را طی کنید، زمان پردازش O-1 ممکن است بسته به زم، که کنسولگری یا سفارت وقت مصاحبه شما را تعیین می کند، تمدید شود.

اگر سؤالات دیگری در مورد پرونده خود دارید، اولین نقطه تماس شما باید وکیل مهاجرت شما باشد، اما گزینه دیگر شما استفاده از ابزار در صفحه زمان پردازش USCIS است. شما تاریخ رسید خود را درج می کنید و به شما می گوید که چه زم، می تو،د مستقیماً از USCIS در مورد پرونده خود استعلام بگیرید.

هزینه های ویزا o-1

سوالات متداول

چگونه از نظر زمان پردازش با ویزای H-1B مقایسه می شود؟

به طور معمول، زمان پردازش ویزای O-1 در مقایسه با سایر ویزاها مانند ویزای H-1B سریعتر است. با این حال، توصیه می شود یک بازه زم، سه تا چهار ماهه برای رسیدگی به درخواست در نظر بگیرید. از آنجایی که زمان رسیدگی به دادخواست I-129 به مرکز خدمات خاصی که آن را رسیدگی می کند بستگی دارد، تعیین مدت زمان دقیق پیش بینی می تواند چالش برانگیز باشد.

این راهنمای O-1 Visa vs EB-1 Green Card را بررسی کنید.

آیا می توانم با O-1 وضعیت خود را به اقامت دائم تغییر دهم؟

در شرایط خاص، افرادی که دارای وضعیت ویزای O-1 هستند ممکن است تصمیم بگیرند برای تغییر وضعیت (COS) به یک وضعیت غیر مهاجر متفاوت یا حتی اقامت دائم را دنبال کنند. طبقه بندی ویزای O-1 به ،وان “نیت دوگانه” در نظر گرفته می شود، به این م،ی که برخلاف سایر ویزاهای کاری، می تو،د در حالی که در وضعیت O-1 هستید، گرین کارت را دنبال کنید. اگر در حال حاضر در ایالات متحده هستید و می خواهید وضعیت خود را تغییر دهید، باید به طور قانونی با وضعیت غیرمهاجر در این کشور پذیرفته شده باشید، نباید مرتکب جرمی شده باشید یا درگیر فعالیت هایی باشید که شما را واجد شرایط دریافت مزایای مهاجرت نمی کند. هیچ شرایط برجسته ای نباید وجود داشته باشد که شما را م،م به ، کشور قبل از تغییر دسته ویزای خود کند و باید درخواست تغییر وضعیت را قبل از تاریخ انقضای مدرک I-94 خود ارسال کنید.

مزایای ویزای O-1 نسبت به سایر ویزاهای کاری چیست؟

یکی از مزایای مهم این است که هیچ سهمیه سالانه ای برای ویزای O-1 اعمال نمی شود. بر خلاف H-1B که سهمیه سالانه 65000 در سقف معمولی و 20000 اضافی در معافیت کارشناسی ارشد دارد، این یک مزیت قابل توجه است. مزیت دیگر امکان تمدید ویزای O-1 به صورت افزایشی یک ساله پس از دوره اولیه سه ساله است. این تمدیدها می توانند به طور نامحدود اعطا شوند، مشروط بر اینکه دارنده ویزا وضعیت غیر مهاجرتی خود را حفظ کند و بتواند نشان دهد که اقامت طول، مدت در ایالات متحده برای تکمیل کاری که در ابتدا به آنها ویزا داده شده است ضروری است.

چگونه اسپانسر O-1 بگیرم؟

به طور معمول، دو نوع حامی برای ویزای O-1 وجود دارد: یک کارفرما و یک نماینده. کارفرما شرکت یا فردی است که متقاضی برای آن کار می کند یا خدمات ارائه می دهد. از سوی دیگر، یک نماینده برای نشان دادن مهارت های متقاضی و کمک به آنها در یافتن شغل من، استخدام می شود. حامی، صرف نظر از اینکه کارفرما یا نماینده است، باید سه جزء اساسی را از طرف متقاضی ارائه دهد:

  1. اطلاعات: این شامل جزئیاتی مانند نام اسپانسر، آدرس، شماره شناسه مالیاتی، درآمد ناخالص، درآمد خالص، تعداد کارمندان و سایر اطلاعات مرتبط است.
  2. یک دادخواست امضا شده: اسپانسر باید یک دادخواست برای درخواست وضعیت کاری برای فرد ارسال کند.
  3. حسن نیت: اسپانسر باید تمایل واقعی خود را برای همکاری با متقاضی به روش پیشنهادی نشان دهد.

ما مهاجرت کاری به ایالات متحده را آسان و ساده می کنیم.

برای یک مشاوره برنامه ریزی کنید

اگر تمدید ویزای O-1 من رد شد چه؟

برخی از دلایل رایج برای رد یا رد تمدید ویزای O-1 عبارتند از:

  1. شما دیگر با ظرفیتی که در وهله اول ویزای O-1 را به دست آورده اید کار نمی کنید.
  2. USCIS تشخیص داده است که پروژه ای که روی آن کار می کردید دیگر نیازی به حضور شما برای تکمیل موفقیت آمیز ندارد.
  3. شما به نوعی وضعیت O-1 خود را نقض کرده اید.
  4. در دادخواست شما اشتباه یا حذف شده است.
  5. هزینه های شما ناکافی است یا به اشتباه ثبت شده است.

اگر رد شده اید، اولین تماس شما باید با وکیل مهاجرت شما باشد که بهتر می تواند مرحله بعدی را بسنجد. برخی از راه‌ها از جمله ارائه درخواست برای بازگشایی، درخواست تجدید نظر، یا کلاً تلاش برای طبقه‌بندی ویزا متفاوت. هر کاری که انجام می دهید، با مقامات USCIS درگیر نشوید و به هیچ وجه سعی نکنید به آنها رشوه بدهید. برخی از گرین کارت های جایگزین رایج که دارندگان ویزای O-1 انتخاب می کنند، EB-1A، EB-1B و EB-2 هستند.


منبع: https://www.immi-usa.com/o1-processing-fees/