دسته‌ها
اخبار

هزینه عمومی 2022 و معنای آن برای مهاجران


مهاجر در مراسم سوگند

اوا، این ماه، قانون جدید هزینه عمومی ،ت بایدن اجرایی خواهد شد.

مفهوم هزینه عمومی برای بیش از یک قرن بخشی از قانون مهاجرت بوده است. از سال 1999، ،ت «هزینه عمومی» را به ،وان هر ،ی که احتمالاً به منافع عمومی نیاز دارد تعریف کرده است. در واقع، تعداد بسیار کمی از مردم به دلایل هزینه عمومی از دریافت کارت سبز محروم شدند. این در سال 2018 تغییر کرد، زم، که ،ت ترامپ تعریف هزینه عمومی را گسترش داد، که از نظر بسیاری به ،وان یک آزمون ثروت برای جلوگیری از ورود مهاجران فقیر تلقی می شد. ،ت بایدن از حکومت دوران ترامپ در سال 2021 عقب نشینی کرد و نسخه خود را از این قانون در اوایل سال جاری نهایی کرد، و تعریف «هزینه عمومی» را برای منع، ، دستورالعمل قدیمی سال 1999 محدود کرد.

خوب چه خبر؟

از تاریخ 23 دسامبر 2022، همه متقاضیان گرین کارت که از داخل ایالات متحده درخواست می کنند، باید نسخه جدیدی از فرم I-485 (برنامه تنظیم وضعیت) را ارسال کنند.

،ت برای اولین بار در حال جمع آوری داده های جدید است:

1. تلاش برای متعادل ، درآمد / دارایی خود با بدهی خود. ،ت در گذشته در مورد بدهی های شما سوالی نکرده است. نسخه جدید I-485 شامل سؤالاتی در مورد درآمد، دارایی ها و میزان بدهی شما است. انواع بدهی‌هایی که گزارش می‌کنید مربوط به مواردی مانند وام مسکن (رهن)، وام خودرو، وام دانشجویی، و وام تجاری/،ب و کار کوچک است. بدهی‌های گردان مانند کارت‌های اعتباری و اشتراک‌ها در اینجا اهمیت کمتری دارند، اما اگر قابل توجه هستند (بیش از 10000 دلار) همچنان باید آنها را گزارش کنید.

2. ،ت می خواهد در مورد تحصیلات، مهارت ها و مدارک شما بداند. اکنون باید بالاترین سطح تحصیلات، گواهینامه های حرفه ای و مهارت های شغلی خود را فاش کنید. این اطلاعات به ،ت کمک می کند تا تعیین کند که آیا شما احتمالاً شاغل هستید و در چه حرفه هایی هستید.

3. استفاده شما از مزایای عمومی، به ویژه مزایای نقدی که از ایالت یا ،ت فدرال جمع آوری کرده اید. ،ت همچنین از شما خواهد پرسید که آیا شما با هزینه ،ت ایالات متحده نهادینه شده اید یا خیر. استفاده از این مزایای عمومی اغلب به شهروندان ایالات متحده یا اعضای خانواده آنها محدود می شود. حتی زم، که توسط سیاست های ،تی محدود نشده باشد، جمع آوری این مزایا توسط شهروندان غیر آمریکایی یا مقیم دائم می تواند تأثیر منفی بر درخواست مهاجرت شما داشته باشد.

این برای من چه م،ی میتونه داشته باشه؟

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) تحت قانون جدید در مورد فرآیند تصمیم گیری خود شفاف نبوده است. آژانس فدرال برخی را ارائه کرده است راهنمایی به عموم مردم در مورد اینکه چه مواردی در بخش مزایا به حساب می آیند و چه مواردی را شامل نمی شود (به ،وان مثال، دریافت آزمایش رایگان کووید-19، وا،یناسیون و درمان به حساب نمی آید).

در دستورالعمل‌های فرم جدید، USCIS بیان می‌کند که برای پشتیب، از اطلاعاتی که در بخش جدید فرم ارائه کرده‌اید، نیازی به ارائه مدارک اضافی با درخواست خود ندارید. با این حال، اگر آژانس بخواهد اسناد پشتیب، را ببیند، می‌تواند درخواستی برای شواهد (RFE) صادر کند. مانند تمام اطلاعاتی که در یک درخواست رسمی به ،ت ارائه می کنید، باید تا حد امکان صادق و کامل باشید. هرگونه حذف یا اطلاعات متناقض می تواند زمینه ای برای RFE یا انکار در برخی موارد باشد.

اگر در مورد اینکه قانون هزینه عمومی جدید چگونه بر شما تأثیر می گذارد سؤالی دارید، در برنامه «Boundless Ask My Attorney» ثبت نام کنید. مشاوره نامحدود با یک وکیل مهاجرت مستقل در شبکه ما فقط با 24 دلار در ماه. امروز شروع کن!


منبع: https://www.boundless.com/blog/2022-public-charge-and-what-it-means-for-immigrants/