دسته‌ها
اخبار

مهاجرت-مهاجرت دی بی

اما کوچکترین اشتباهی می تواند مهاجرت شما را لغو یا به تاخیر بیاندازد. با توجه به اینکه وکلای مهاجرت به تمامی مسائل حقوقی در حوزه کاری خود آگاه هستند ، بهتر است قبل از سفر از آنها اطلاعات مفیدی دریافت کنید. سعی کنید سوالاتی که می‌پرسید تا حد امکان از اساسی ترین مسائل مهاجرت باشند ، در غیر این صورت ممکن است از مهم ترین اطلاعات محروم شوید. حتی زمانی که تمام مدارک شما تکمیل شد، معمولاً اداره ویزا و مهاجرت جزئیات بیشتری را می خواهد.

  • تا حد امکان به ایران نزدیک باشد و قوانین سختگیرانه‌ای برای صدور ویزا نداشته باشد.
  • مشکلی برای شهروندی شما در ایران هم به وجود نخواهد آمد.
  • برندگان لاتاری و خانواده آن‌ها (همسر و فرزندان) کارت اقامت دائم آمریکا (گرین کارت) دریافت می‌کنند و اجازه دارند برای همیشه در آمریکا زندگی کنند.

اکثر کشورهای توسعه یافته این فرصت را برای اتباع کشورهای جنگ زده و تحت سلطه کمونیست فراهم کرده‌اند که از این طریق به آن کشورها مراجعه کنند. منظور از مهاجر در آمارها افرادی هستند که از یک کشور به کشور دیگری برای همیشه منتقل می‌شوند. برای مثال، مهاجران نسل اول، مهاجرت کرده‌اند.

مهم‌ترین مدارک لازم برای مهاجرت به آلمان

گواهی پلیس از استرالیا، اگر نامزد بیش از یک سال در 10 سال گذشته در آنجا زندگی کرده باشد. مدرک و سابقه کار مرتبط (صلاحیت های حرفه ای تأیید شده). هزینه ویزای دانشجویی از 429 دلار شروع می شود و به سطح آموزش و سایر عوامل بستگی دارد. می توانید با استفاده از برآوردگر قیمت ویژه هزینه را برای خود محاسبه کنید. اثبات داشتن منابع مالی کافی برای تأمین هزینه های آنها در طول اقامت در کانادا.

بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان

این مسئله باعث تنش‌های اجتماعی ترس و واهمه از خارجی و برخورد و مقابله با هویت ملی و بومی، در بسیاری از کشورهای توسعه یافته به حساب می‌آید. اگرچه مهاجرت بشر برای مدت صدها هزار سال وجود داشته و دارد، اما «مهاجرت» در مفهوم مدرن به حرکت و کوچ افراد از یک ملیت- کشور به کشور دیگر، که در آنجا شهروند نیستند، محسوب می‌شود. میزان جهانی مهاجرت، در شرایط کامل بالا ولی در شرایط مرتبط پایین است. بر طبق آمار تخمینی سازمان ملل متحد در حدود ۱۹۰ میلیون مهاجر بین‌المللی در سال ۲۰۰۵ وجود داشته‌است، که ۳٪ از کل جمعیت دنیا را شامل می‌شود. ۹۷٪ بقیه جمعیت دنیا در کشورها و محل‌هایی زندگی می‌کنند که به دنیا آمده‌اند یا به‌طور خانوادگی زندگی کرده‌اند.

انواع روش های مهاجرت: ویزای تحصیلی

از آنجایی که خدمات مهاجرتی بسیار متنوع است ، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید و علاوه بر دریافت مشاوره از وکلای مهاجرتی، از هزینه وکیل مهاجرت و مشاوره تخصصی مطلع شوید. اگر در گذشته از کشور مقصد خود اخراج شده باشید یا ویزای شما باطل شده باشد، ممکن است دیگر نتوانید برای کشور مقصد خود درخواست دهید. در این مورد بهترین فردی که به شما کمک می کند یک وکیل مهاجرتی خوب است. یک وکیل می تواند بهتر شما را راهنمایی کند تا ویزای خود را پس بگیرید. وکیل مهاجرت متقاضیان را از سردرگمی نجات می دهد و با برنامه ریزی دقیق و مناسب در کمترین زمان ممکن اقدام می کند. وکلا فقط شما را با روش های قانونی آشنا می کنند و در نهایت شما را از نگرانی در مورد غیرقانونی بودن کارها نجات می دهند.