دسته‌ها
اخبار

مهاجرت-مهاجرت دی بی

دریافت ویزا از طریق ازدواج، ساده ترین راه مهاجرت به استرالیا است که نیازی به مهارت زبان، تحصیلات و یا تجربه حرفه ای ندارد. برای چنین ویزایی و ورود به کشور، ازدواج با یک شهروند استرالیایی یا مقیم کشور، مورد نیاز است. پس از آن می توانید به راحتی برای اقامت دائم در استرالیا ویزا بگیرید.

  • می‌تونید ثبت نام کنید و شانستون رو برای برنده شدن در لاتاری گرین کارت آمریکا امتحان کنید.
  • مهاجرت چیست؟تلاش برای بهبود سطح زندگی یکی از مهم‌ترین دلایل مهاجرت در سال‌های اخیر است.
  • پس از 18 ماه اقامت در فرانسه، می توانید در سایر کشورهای اتحادیه اروپا کار کنید.

کشورهایی مانند آلمان، برای مهاجرت شرایط مناسبی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند به همین علت محبوبیت بیشتری نیز دارند. مهاجرت از هر روشی که باشد، در نهایت می‌تواند به دریافت و اخذ اقامت کشور مورد نظر منجر شود. شما تنها لازم است تا مدارک و شرایط لازم را فراهم کنید. درصورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در حوزه مهاجرت، اقامت و اخذ ویزا، با کارشناسان موسسه مهاجرتی اصطهباناتی تماس حاصل فرمائید. مدت زمانی که فرآیند مهاجرت به طول می‌انجامد با توجه به شرایط هر فرد، روش انتخابی و قوانین کشور مقصد بسیار متغیر است.

انواع روش‌های مهاجرت

از آنجا که برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا راه جذابی برای مهاجرت به حساب می‌آید. بسیاری از افراد تمایل به دانستن این موضوع دارند که آیا کشورهای دیگر نیز برنامه مهاجرتی مشابه لاتاری آمریکا دارند یا خیر. در جواب باید گفت که هیچ کشور دیگری برنامه ای شبیه لاتاری گرین کارت آمریکا ندارد. بنابراین ادعاهایی همچون لاتاری کانادا، لاتاری سوئد و لاتاری استرالیا صحت ندارند و دروغ هستند. یکی از خدمات موسسه حامی مهاجر برای ثبت نام لاتاری گرین کارت، ثبت نام دو شانسه است که باعث دو برابر شدن شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا خواهد شد. در این نوع ثبت نام، یک بار آقا به عنوان متقاضی اصلی و خانم و فرزندانش به عنوان همراه، و یک بار خانم به عنوان متقاضی اصلی و آقا و فرزندانشان به عنوان همراه ثبت نام می‌شوند.

چهار نوع ویزای دانشجویی فرانسه

کشورهایی مثل روسیه و اوکراین، دوره‌ای به نام “پادفک” را برای متقاضیان خود برگزار می‌کنند که در این دوره زبان رسمی کشور و اطلاعات لازم جهت زندگی در آن، به دانشجویان آموزش داده می‌شود. اگر علاقه‌مند به تحصیل در روسیه هستید، با شرکت در دوره‌های پادفک موفقیت تحصیلی بیشتری کسب خواهید کرد. این در حالی است که روند اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی آلمان با در نظر گرفتن زمان ارزیابی دانشگاه، وقت سفارت و بررسی پرونده توسط کنسولگری، مناسب و قابل انجام است. باید به این موضوع توجه داشته باشید که هزینه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی این کشور بسیار کم و تقریباً رایگان بوده و در مقایسه با مقاصدی چون استرالیا و یا آمریکا، شرایط مالی بسیار ایده آلی را برای دانشجویان بین‌المللی فراهم می‌کند. در حال حاضر یکی از بهترین و نسبتاً آسان ترین روش های مهاجرت به کانادا، مهاجرت تحصیلی به این کشور است. شما باید پس از انتخاب شهر و دانشگاه مورد نظر خود، به وب سایت دانشگاه مراجعه کرده و از شرایط پذیرش تحصیلی مطلع شوید.

اگر شخصی در کشور خود (مثلاً ایران) درآمد مناسبی (معادل حداقل 2500 یورو) دارد و هم اکنون علاقه مند به زندگی در یک کشور اروپایی است، ممکن است واجد شرایط اخذ اقامت با روش تمکن مالی (خود حمایتی) قرار بگیرد. در واقع فرد متقاضی و اعضای خانواده وی حق کار و استخدام شدن در آن کشور را ندارند اما از حقوق کامل شهروندی، تحصیل و… برخوردار هستند. نکته قابل توجه در این زمینه این است که بر خلاف سایر موسسات حقوقی و مهاجرتی مبلغ بسیار پایینی برای هزینه مشاوره حضوری و همچنین پذیرش پرونده های مهاجرتی دارد. ارزش دریافتی از مشتریان در صورتی متعلق به موسسه است که مهاجر پرونده فردی را با موفقیت تکمیل کند. به عبارت دیگر در صورتی که وکیل مهاجرتی مناسب نتواند به پرونده های مهاجرتی متقاضی به خارج از کشور رسیدگی کند ، کلیه مبالغ دریافتی بابت اخذ پرونده قابل استرداد بوده و به متقاضی عودت داده می شود.

دولت‌ها معمولاً برای مهاجرت غیرقانونی بازداشت و حبس تعیین می‌کنند. مردم معمولاً برای ساخت آینده‌ای بهتر و فرار از مشکلات موجود در کشور خود تصمیم به مهاجرت می‌گیرند. بیش از ۴۷۰۰ مهاجر در سال جاری میلادی در حین مهاجرت غیرقانونی به اروپا در دریا غرق شدند.