دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا 2023 ؛ بررسی شرایط، هزینه ها و روش ها! تراست-مهاجرت دی بی

علاوه بر این اطلاعات لازم در مورد سایت اداره مهاجرت کشور کانادا، وکیل مهاجرتی کانادا، هزینه مهاجرت به کانادا و مهاجرت تحصیلی و سرمایه گذاری و کاری به کانادا ارائه شد. در این مقاله شرایط مهاجرت به کانادا، چگونگی اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و مهاجرت به کشور کانادا از روش های مختلف به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفت. سایت مهاجرت به کشور کانادا موسسه اصطهباناتی در راستای آگاهی متقاضیان از شرایط مهاجرت به کشور کانادا، هزینه مهاجرت به کانادا و روش های مهاجرت به کشور کانادا و دیگر کشورها اطلاعات لازم را ارائه می دهد. کارشناسان و مشاوران مهاجرتی با ارائه مشاوره مهاجرت به کشور کانادا و آگاهی از آخرین قوانین مهاجرت کشور کانادا و دیگر کشورهای جهان متقاضیان را در انتخاب گزینه مهاجرتی مناسب یاری می کنند. اکسپرس اینتری کانادا، یکی از برنامه‌های جذب متقاضیان واجد شرایط برای مهاجرت به کانادا از طریق کار می‌باشد. اعطای ویزای کار به متقاضیان بر اساس این برنامه، بر طبق امتیازبندی می‌باشد.

  • ممنون میشم لطف کنید و بهترین روش و هزینه زحمتی که انجام میدین رو بفرمایید.
  • مسئله دیگری که باعث جذابیت سرمایه گذاری در کشور کانادا شده است، وجود امکانات رفاهی و شغلی بسیار مطلوب است.
  • هنگامیکه مردم در اواسط ماه جولای به تورنتو سفر میکنند، اغلب متوجه میشوند که چقدر هوا گرم و مرطوب است.

از آنجایی که مهاجرت در ذات خود با دشواری هایی نیز همراه است، کاملاَ منطقی است که از مشاوره و راهنمایی افراد آگاه، صاحب نظر و باتجربه در امور مرتبط با مهاجرت استفاده شود. چرا که نه تنها از بروز برخی از اشتباهات احتمالی جلوگیری می شود، بلکه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های مهاجرت به کانادا نیز خواهد شد. توصیه می‌کنیم تا از راهنمایی ها و تجربه افراد متخصص و آگاه به امور مهاجرتی استفاده کنید. اگر تصمیم دارید تا به کانادا مهاجرت کنید، می توانید از مشاوره مهاجرت به کانادا که یکی از خدمات موسسه معتبر مهاجرتی تراست است، استفاده کنید.

برای مهاجرت به کانادا چه روندی را باید طی کنیم؟

این امکان وجود دارد که والدین بتوانند از طریق تولد فرزند هنگامی که آن کودک به سن 18 سالگی رسیده است اقامت کانادا را دریافت کنند و در صورت داشتن شرایط لازم توسط والدین آنها حمایت می شود. کانادا دارای بیش از ۶۰ برنامه مهاجرتی می‌باشد که هر کدام از آن‌ها معیارهای خاصی برای پذیرش متقاضیان دارند. سلام دوست خوبم ، با وجود اینکه پرونده شما ریسک دارد اما با ارئه درست مدارک می توانید به کشور کانادا مهاجرت کنید.برای بررسی دقیق شرایط شما لطفا فرم ارزیابی سایت را پر کنید. نکته مثبت این برنامه برای فارغ التحصیلان، گزینه میزان سازگاری با کانادا است که فارغ التحصیلان از کانادا، به دلیل داشتن سابقه زندگی در کانادا، امتیاز این بخش را دریافت کرده و به این ترتیب شانس خود برای پذیرش را افزایش می دهند. متقاضیان فقط به یک سال تجربه کار خارجی و یک توصیه شغلی از یک کارفرمای کانادایی در یکی از استان های شرکت کننده نیاز دارند. برای مهاجرت به کانادا از روش کار، لازم نیست پیشنهاد شغلی داشته باشید، ولی در اکثر مورد ها روند گرفتن ویزا و مهاجرت به کانادا را سریع تر می کند.

کار در کانادا

مورد دوم، ویزای کاری اکسپرس اینتری که شرایط مشابهی مثل کشورهایی ویزاهای جستجوی کار آلمان (که در برخی کشور ها مانند آلمان، کانادا، نیوزلند، استرالیا و آفریقای جنوبی صدور می شود،) اخذ کنید و به کاریابی در آن کشور بپردازید. برای اخذ ویزای کار باید امتیازبندی لازم رو در سیستم ویزای اکسپرس اینتری داشته باشید. اداره مهاجرت کشور کانادا IRCC که تحت حمایت و نظارت وزارت مهاجرت کشور کانادا فعالیت می کند، مسئول رسیدگی به امور مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا است. اداره مهاجرت کشور کانادا IRCC با تامین منابع مالی به اجرای برنامه های آموزش زبان برای مهاجران، کمک در اسکان پناهندگان، اشتغال و مشارکت در فعالیت های اجتماعی و ارائه اطلاعات در مورد قوانین زندگی در کانادا فعالیت می کند.

برای کسب جزئیات بیشتر در مورد برنامه مهاجرتی حتما فیلم موجود در این لینک را مشاهده کنید. انتخاب شدن در این مرحله بخش عمده ای از مسیر مهاجرتی شما محسوب می شود و پس از آن باید خود را برای دریافت ویزا و تدارکات سفر آماده کنید. روابط گسترده ما با مراکز آموزشی کانادا، دقت ما در پذیرش موکل و تجربه ما باعث شده تا پذیرش تضمینی را به موکلین خود ارائه بدهیم. بعد از حدود دو ماه از ارسال اپلیکیشن فرم­ ها، نتایج پذیرش به افراد اعلام می­ شود که در صورت گرفتن پذیرش، هر فرد با توجه به معیارهای خود و نتایجی که از مراکز آموزشی دیگر می­ گیرد، آن را قبول یا رد می­ کند. اما اگر بالای 30 سال سن دارید، ولی به تحصیل در کانادا علاقه مند هستید، می توانید گپ تحصیلی خود را با نشان دادن رزومه خود توجیه کنید. برای دریافت اطلاعات کامل و مشاهده کامل لیست مراکز و سایت های کاریابی در کانادا روی لینک کلیک کنید.