دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا 2022 و اخذ اقامت کانادا آتلانتیک 724-مهاجرت دی بی

همانطور که از نام این روش مهاجرتی پیداست، شما با استفاده از آن می توانید به صورت موقت اجازه ورود به کانادا را پیدا کنید. این روش راه حلی مناسب برای کسانی است که اجازه ورود به کشور کانادا را ندارند. در سطح جهان کانادا به دلیل داشتن کیفیت زندگی عالی، سیستم آموزش عمومی توسعه یافته و دسترسی به امکانات بهداشتی بسیار بالا معروف است.

  • استان های شمالی کانادا و 11 شهر کوچک و بزرگ کانادا در این برنامه مهاجرتی شامل استان های نوا اسکوشیا، استان نیوبرانزویک، استان نیوفاندلند و لابرادور و جزیره پرنس ادوارد و همچنین شهرهای Timmins، Gretna و Moose Jaw می باشد.
  • تجربهٔ خود اشتغالی و کار در هنگام تحصیل برای این کلاس قابل ‌پذیرش نیست.
  • گروه مشاوران و وکلای حرفه‌ای مؤسسۀ مهاجرت پلاس، با ارزیابی پرونده‌های متقاضیان و بررسی شرایط آن‌ها، بهترین روش مهاجرت به کانادا را به آن‌ها معرفی کرده و در تمامی مراحل این فرآیند، همراه آنان خواهند بود.
  • در برخی از برنامه‌های مهاجرتی همچون سرمایه گذاری، کارآفرینی و خود اشتغالی، با توجه به شرایط هر متقاضی از آن‌ها مصاحبه به عمل می‌آید تا اهداف و کسب و کار و تطابق آن‌ها با قانون، تعیین و بررسی شوند.

برای کم کردن ریسک این نوع مهاجرت پیشنهاد می شود از موسسات معتبر مهاجرتی و وکلای مهاجرت کمک بگیرید و با اطلاعات دقیق از شرایط مهاجرت به کانادا تصمیم به شروع این فرآیند بگیرید. بهترین راه مهاجرت به کانادا کدام است؟ مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری از طریق برنامه نیروی کار ماهر Skilled Worker، سرمایه گذاری در کشور کانادا، مهاجرت از طریق استارتاپ و کارآفرینی از بهترین راه های مهاجرت به کانادا هستند. پس از اخذ جاب آفر و ویزای کار و مهاجرت موقت به کانادا، از طریق استان‌ها یا یکی از برنامه‌های فدرال (تجربه کانادایی یا پایلوت) امکان اخذ اقامت دائم کانادا از طریق کار را خواهید داشت. روش دیگر برای اخذ اقامت کاری کانادا، گرفتن پیشنهاد کار یا جاب آفر از کارفرمایی و اخذ ویزای جاب آفر کانادا است. برخی از مناطق و شهر های کانادا که نیاز جدی به نیروی کار دارند، لیستی از مشاغل مورد نیاز خود را ارائه می دهند.

اما مطمئنا ما عاشق شربت افرا هستیم و آنرا روی هر آنچه میتوانیم میریزیم. در حقیقت غذاهای محلی کانادایی زیادی وجود ندارد زیرا کانادا یک کشور چند فرهنگی میباشد. به خصوص در شهرهای بزرگتر، میتوانیم در رستوران های بسیاری از کشورها از سراسر جهان ناهار بخورید. در بسیاری از شرایط، مهاجران از این کشورها دستورالعملهای معتبر خود را با خود آورده اند. برای پذیرایی از وعده های غذایی کانادایی، این یک انتخاب بین ناهار خوری در رستوران تایلندی، فرانسوی ایتالیایی، هندی ژاپنی، اتیوپی است. تا بتواند پیش زمینه ای را برای شما فراهم آورد، کانادا در قشرهای بومی بود تا اینکه در قرن هفدهم انگلیس و فرانسه، این کشور را مستعمره کردند.

هزینه بررسی پرونده‌های اقامت دائم کانادا

بعد از گذراندن این زمان، کمک ها قطع می شود و شخص می بایست توانسته باشد درطول این زمان از نظر مالی خود را تامین کرده باشد و از عهده مخارج زندگی خود و خانواده اش بر بیاید. این کمک ها به اشخاصی داده می شود که توانایی تامین احتیاج های خود را ندارند. با این قصد، دولت کانادا ماهانه مبلغی را برای تامین غذا و محل سکونت به این اشخاص می دهد. به غیر از این یک طرح چند ماهه همچنین جهت ارائه خدمات به شخص پناهنده از اول ورود مد نظر گرفته می شود.

سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری کانادا به گونه ای طراحی شده که متقاضیان با توجه به معیارهایی مانند سن، میزان تحصیلات، سابقه کاری و دانش زبانی رتبه بندی می شوند. شرایط تخصصی مهاجرت به کشور کانادا برای هر روش و برنامه مهاجرتی متفاوت است. متقاضی که قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا را دارد، باید علاوه بر دارا بودن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه دارای ریز نمره های تحصیلی خوب در مقطع قبل نیز باشد.

وبسایت‌های کاریابی در کانادا

استفاده از خدمات مهاجرتی تراست، روند کار را سریع‌تر و شانس پذیرش شما را افزایش خواهد داد. در این مسیر بخصوص، نیاز است که سازمان مهاجرت کانادا نسبت به سودآوری کسب و کارتان در کانادا متقاعد شود که وکلای خبره تراست، با ارائه بهترین مکاتبات، بالاترین شانس پذیرش را برای شما فراهم می‌آورند. بله، با وجود تغییرات ویزا های مهاجرت اقتصادی کانادا، هنوز این راه برای ایرانیان باز است و شما می توانید یکی از 15 هزار مهاجر سرمایه گذار کانادا در سال آینده باشید. سرمایه گذاری همواره احتیاج به بررسی و شناخت کافی از شرایط و ملاحظات وجود دارد.

در حالی که انواع خاصی از کسب ‌وکار ها می‌توانند با هزینه ‌های راه ‌اندازی کسب ‌وکار های کوچک زیر 1000 دلار راه ‌اندازی کنند ، یک مالک کسب ‌وکار کوچک متوسط در کانادا حدود 5000 تا دلار برای شروع کسب ‌وکار کوچک خود هزینه می‌کند. اگر شما یک غیر کانادایی هستید که وارد یک شراکت در کانادا می شوید ، طبیعتا این فرد باید یک شهروند کانادایی یا یک مهاجر زمینی باشد ، طبق قانون شرکت های تجاری کانادا ، از هر چهار مدیر حداقل یک نفر باید کانادایی باشد. امکان افتتاح یک شرکت در کانادا بدون داشتن شهروند کانادایی یا مهاجر زمینی (مقیم دائم) وجود دارد ، در این صورت، شما حق دارید با یک یا چند مقیم دائمی یا مهاجر زمینی ، یک شراکت یا شرکتی ایجاد کنید. در باکس فهرست مطالب می توانید عناوین مهم در خصوص مقاله مهاجرت به کانادا را ببینید و در صورت نیاز بر روی آن ها کلیک کرده و یا آن ها را لمس کنید. خبر خوب این است که بانک های بزرگ در کانادا بسته هایی را مختص تازه واردان ارائه می دهند که شامل کارت اعتباری با محدودیت ماهانه کم و حتی وام های بانکی است. حتی بهتر از آن، اگر در کشور قبلی خود اعتبار خوبی ندارید، زمانی که در کانادا زندگی می کنید، می توانید شروع به کار کنید.

داشتن دلیل برای بازدید از کانادا (بازدید از اقوام، شرکت در سمینارها، جلسات کاری، یا توریسم). قانوناً افسر مهاجرت همواره حق مصاحبه را محفوظ دارد ولی عملاً به دلایل متعدد من جمله حجم بالای پرونده‌ها مدت‌ها است که مصاحبه صورت نمی‌گیرد. آمدن برای ماندن، نقاشی چاپ شده در مجله Canadian Illustrated News، در سال ۱۸۸۰ در رابطه با مهاجرت به کانادا.