دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت 2022 شرایط + هزینه-مهاجرت دی بی

سالیان سال است که افراد در سنین نوجوانی و جوانی برای کار و انجام فعالیت های اقتصادی از کشوری به کشوری دیگر نقل مکان میکنند. امروزه به این نوع از نقل مکان برای کار در کشور دیگر را مهاجرت کاری می‌نامند. هر یک از شرایط اقتصادی نابسامان، جنگ، تورم اقتصادی بالا، اشباع بازار کار و … برخی از کشور ها با وجود بازار پررونق، فرصت های شغلی بیشتر و به طور کلی شرایط اقتصادی رو به رشد علاوه بر نیروی کار داخلی، به دنبال جذب نیروی کار بین المللی نیز هستند. اگر برای دولت کانادا مشخص شود که ازدواج شما غیر واقعی بوده است و شما فقط برای اخذ ویزای کانادا این کار را کرده اید ، فوراً از کانادا اخراج می شوید. همچنین باید بدانید که ؛ اگر با یک شهروند کانادایی ازدواج کنید ، فوراً به شما تابعیت داده نمی شود.

  • آن ها می دانند که کدام نوع درخواست برای هر فرد مناسب است و با راهنمایی هایشان در طول این فرایند خیال متقاضیان را آسوده می کنند.
  • می توانید از تابستانی زیبا لذت ببرید، از فصل رنگارنگ پاییز شگفت زده شویم و همچنین از زمستان با برف بازی بیرون از خانه و گذراندن اوقات خوش با ورزش های زمستانی مانند اسکی و اسنوبورد لذت ببریم.
  • طیف وسیعی از سرمایه گذاری ها با بازدهی متفاوت وجود دارد که می توان در کشور کانادا صورت پذیرد.

کشور کانادا در میان دیگر کشورهای جهان از سطح امنیت اجتماعی بسیار خوبی برخوردار است. بر طبق آمارها و بر اساس گزارش های مردمی فقط در حدود ۱۳٪ از کانادایی ها در سال گذشته مورد حمله و تهدید قرار گرفته اند. در واقع این میزان بسیار پایین تر از میانگین شاخص سازمان توسعه و همکاری اقتصادی است. کانادایی ها در زمره افرادی هستند که به طور متوسط روزانه ۲ دقیقه در کارهای بشردوستانه و خیرخواهانه شرکت می کنند.

امکان تحصیل رایگان:

دولت کانادا نیز امکانات مناسبی را برای مهاجران این کشور در نظر می گیرد و با آن ها مانند شهروندان اصلی خود رفتار می نماید و حقوق آن ها را ضایع نمی کند. پناهندگی معمولاً روش مناسبی برای مهاجرت نیست و هیچ‌کدام از مشاوران فعال در این حوزه این روش را پیشنهاد نمی‌کنند، مگر در موارد کاملاً خاص و استثنایی. این روش به دلیل خطرات و مشکلات مختلفی که طولانی‌مدت فرد با آن‌ها درگیر است معمولاً آخرین راه مهاجرت معرفی می‌شود.

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله، کم هزینه ترین راه مهاجرت به کانادا را برای شما شرح داده باشیم. به غیر از بهره مندی از امکانات و آشنایی با فرهنگ های گوناگون،امکان جذب این اشخاص به بازار کار و گرفتن اقامت دائم آنها همچنین وجود دارد. این روش، راهی بسیار راحت و بدون هزینه برای مهاجرت به کانادا می باشد.

اقامت کانادا

هدف از این برنامهٔ مهاجرتی، تقویت اقتصاد و بازار کار کانادا با جذب افرادی از خارج کشور است که سرمایه، مهارت‌های کارآفرینی، و هوش تجاری دارند؛ مانند سرمایه‌گذارها، کارآفرینان و افراد خوداشتغال‌. کشور کانادا از جمله کشورهایی است که از قانون تابعیت از اصل خاک را پیروی می‌کند. زیرا کودک آن‌ها بعد از متولد شدن در این کشور، اقامت دائمی کانادا را دریافت می‌کند.

به دلیل نابرابری در تقاضا و عرضه خانه در کانادا، این کشور یکی از گران ترین بازارهای ملک در جهان را دارد. گفته می شود، خانه هایی که در شهرهای کوچک تر و آنهایی که خارج از مراکز شهر هستند، مقرون به صرفه تر هستند. اقامت در کانادا به صورت آپارتمان، کاندو و خانه مستقل است که عموماً همه از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا ✈️ در سال 2022

به علت اقتصاد خیلی نیرومند و مقتدری که کانادا دارا می باشد، سرمایه گذاری در این کشور ریسک خیلی کمی دارد. برای این روش لزومی به مدرک تحصیلی نیست و اشخاص می توانند بدون مدرک برای این مدل مهاجرت اقدام نمایند. می بایست در مورد استان های گوناگون تحقیق نمایند، آگاهی و اطلاعات جمع آوری کنند و در آخر کار، استانی را انتخاب نمایند که برای آنها مناسب می باشد.

همچنین، در وحله بعدی نیز داشتن جاب آفر و دعوت استانی در سیستم امتیاز مهاجرت به کانادا اعمال می شود. اکثر برنامه‌های کارآفرینی استان‌های کانادا مبتنی بر سیستم امتیازبندی هستند که برای واجد شرایط بودن برنامه و انتخاب از میان دیگر متقاضیان لازم است حداقل امتیاز مورد نیاز هر برنامه را کسب کنید. کشور کانادا دارای امکانات و مزیت های بسیار زیادی برای اقامت است از این رو افراد زیادی تمایل دارند در این کشور مستقر شوند و اقامت آن را بدست آورند. برای اخذ اقامت کانادا، فرد باید به مدت 730 روز یعنی 2 سال از 5 سال در این کشور زندگی نماید و بیمه و مالیات خود را بپردازد.

هزینه اقامت تحصیلی در کانادا شامل هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور می باشد. هزینه های تحصیل در کانادا نیز، شهریه دانشگاه، بیمه، هزینه کتاب و لوازم التحریر می باشد. هزینه سالیانه کتاب و لوازم التحریر نیز حدود 150 الی 400 دلار می باشد و هزینه بیمه دانشجویی نیز در سال حدود 500 الی هزار دلار می شود. در کنار هزینه تحصیل در کانادا می بایست به هزینه های زندگی در این کشور نیز توجه داشته باشید.

بر اساس گزارش سایت بسیار معتبر Usnews برای سال 2020 میلادی، کشور کانادا بهترین کشور جهان برای برخورداری از یک زندگی با کیفیت معرفی شده است. به شکلی که در این فهرست، کشورهای دانمارک و سوئد به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند. دقت داشته باشید موارد بیان شده تنها تخمینی از شرایط مهاجرت به کانادا هستند و حتما باید به صورت دقیق شرایط هر روش مهاجرتی را مطالعه نمایید. مهاجرت کانادا از طریق تولد فرزندان، یکی از رایج ترین روش های امروزی است که میان سلبریتی ها هم رایج شده است.