دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا ️ در سال 2022 جهانبان-مهاجرت دی بی

هر پرونده بسته به شرایط مدت زمانی متفاوت به طول انجامیده و سپس در زمینه رد یا تایید درخواست خود آگاه می‌شوید. افراد با سابقه کار و تخصص مورد‌نیاز در کشور کانادا که متقاضی اقامت در استان کبک هستند، از طریق برنامه نیروی متخصص استان کبک باید اقدام کنند. متقاضی در این طرح، در قالب برنامه نیروی متخصص کبک یا برنامه تجربهٔ کبک (مناسب کسانی که تجربه کار یا تحصیل در ایالت کبک را دارند) ارزیابی می‌ شوند. که گذراندن مراحل مختلف برای شرکت در این برنامه مهاجرت به کانادا لازم است. متقاضی باید نخست درخواست خود را در قالب پروفایلی در بانک تقاضای کبک و از طریق درگاه Arrima ثبت کند. درصورت پذیرش درخواست اولیه، متقاضی باید درخواستی در درگاه Mon projet Québec ثبت کند.

  • مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت سرمایه گذاری ومهاجرت از طریق کارپر طرفدار ترین شیوه های مهاجرتی به کشور کانادا و اخد اقامت کانادا در این سال های اخیر میباشند .
  • داشتن صداقت از دیگر ویژگی های بسیار مهم است که مشاوره مهاجرت به کانادا باید از آن برخوردار باشد.
  • صدها مقاله، پادکست، ویدئو و سمینارهای آموزشی در زمینه مهاجرت از ایشان منتشر شده است.
  • اشخاصی به عنوان پناهنده به کشورهایی مثل کانادا می روند، که از سوی دولت کشور خود آزار و اذیت شده باشند، و به همین دلیل از کشور خود خارج می شوند و به کانادا پناه می برند.

اما پیش نیاز این امر، داشتن رزومه تحصیلی و سابقه خوب در رشته تحصیلی تان است. البته دقت داشته باشید که اگر شغل شما دارای اشباع انسانی نباشد، این امکان پذیر است و در غیر اینصورت باید از روش های دیگری اقدام نمود. چراکه این فرصت به شما داده می شود که چون در کانادا تحصیل کرده اید، مدتی را دنبال کار بگردید و اقامت بگیرید. باید مدارک خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا بررسی اولیه را انجام دهند و نتیجه قطعی را به شما اطلاع بدهند. بله، طراحان وب با تجربه و استعداد زمینه کاری خوبی را در کانادا خواهند داشت.

کشور کانادا از لحاظ داشتن خانواده های مرفه و ثروتمند در رتبه هفتم و از لحاظ درآمد در رتبه نهم قرار دارد. کشور کانادا از 3 قلمرو و 10 استان تشکیل شده است و مهم‌ترین استان آن، “انتاریو” می‌باشد. “بریتیش کلمبیا”، “کبک” و “آلبرتا”، برخی دیگر از استان‌های کانادا هستند. با وجود اینکه زبان انگلیسی، زبان رسمی این کشور است؛ اما مردم در استان کبک به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند. در حالی که این کشور، جزو بزرگترین و وسیع‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود؛ اما جمعیتی در حدود 38.01 میلیون نفر دارد. دلیل این امر نیز آن است که، بخش‌های بسیاری از این سرزمین، نزدیک به قطب شمال قرار گرفته‌اند و بخاطر سرمای شدید، خالی از سکنه می‌باشند؛ اما به صورت کلی، جمعیت این کشور نسبت به مساحت آن بسیار کم است.

فرصت های سرمایه گذاری درکانادا خیلی زیاد است ولی می بایست با بررسی زیاد به سوی آنها رفت. اشخاص می بایست حتما در این استان به صورت همزمان کار و زندگی نمایند و کسب و کار دائم داشته باشند. جهت مهاجرت به کبک، عواملی مانند سن متقاضی، تواناییها و مهارت های شغلی و مدیریتی او و همین طور سطح زبان مهاجر تاثیر گذار می باشد. ولی این ها همه ی مزیت های سرمایه گذاری در کانادا نیست و بیزینس های گوناگون مزیت های گوناگون را نیز در بر خواهد داشت.

پوشش کامل ندادن بیمه دولتی در کانادا

به هزینه ای که دانشگاه ها برای بررسی مدارک شما دریافت میکنند اپلیکیشن فی گفته می شود. این هزینه به طور متوسط برای هر دانشگاه حدود 70 تا 160 دلار کانادا می باشد. رایج ترین آزمون های زبانی که به طور کلی دانشگاه های کانادا قبول میکنن رو براتون در جدول زیر با هزینه های مربوط به آنها قراردادیم. زمانی که تصمیم به مهاجرت میگیرید داشتن یک راهنما در کنارتان میتواند یکی از مهم ترین عوامل موفقیت پرونده شما باشد.

خدمات تراست برای مهاجرت تحصیلی به کانادا

در این روش فرد با خرید/راه اندازی یک کسب و کار واجد شرایط، ویزای کار دریافت می کند و می تواند همراه با خانواده اش به کانادا مهاجرت کند. برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا باید با یک مرکز حمایتی همکاری داشته باشید. زمینه های مورد حمایت، هزینه و شرایط همکاری، نوع حمایت، مقر کسب و کار و … جز فاکتورهایی هستند که در انتخاب حمایتی تاثیر گذار هستند. ابتدا لازم است مرکز حمایتی که با شرایط شما همخوانی دارد را پیدا کرده و سپس همکاری تان را شروع کنید. خرید و فروش جاب آفر غیرقانونی است و در صورتی که با جاب آفر غیرواقعی به کانادا بروید، حتی بعد از اخذ اقامت دائم، در صورتی که اداره مهاجرت کانادا از این موضوع مطلع شود اقامت شما را باطل خواهد کرد. قوانین مهاجرت به کانادا به این صورت است که حتی در صورتیکه که بعد از دریافت اقامت دائم ، دولت کانادا متوجه جعلی بودن مدارک شما گردد، ممکن است شما را از کانادا اخراج نماید.

امتیاز سن

البته باید گفت در برخی از روش ها مانند روش های اکسپرس اینتری یا روش استارت آپ افراد از همان ابتدا و به محض ورود اقامت دائم خود را اخذ می نمایند و دیگر در این روش ها نیازی به سپری کردن ۲ سال نخواهد بود. یکی از ارزان‌ترین و بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا اقدام از طریق اکسپرس اینتری است. البته کسب امتیاز در اکسپرس اینتری بسیار دشوار بوده و در صورتی‌که فرد هیچ‌گونه تخصص و مهارت خاصی نداشته باشد برای کسب امتیاز ملزم به ارائه مدارک کارشناسی ارشد و بالاتر و نمره زبان بالای 7.5 است.