دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا ️ در سال 2022 جهانبان-مهاجرت دی بی

کانادا دومین کشور بزرگ جهان از نظر وسعت بوده و یکی از ۵ کشور قدرتمند صنعتی اقتصادی جهان می‌باشد. این کشور با پذیرش بیش از ۳۰۰٬۰۰۰مهاجر، یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای جهان به‌شمار می‌رود. مهاجرت دائم از طریق برنامه‌های اقتصادی به کانادا کمک می‌کند تا افرادی که می‌توانند به رشد و شکوفایی اقتصاد کانادا کمک نمایند را جهت اقامت دائم به این کشور دعوت نماید. بله برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری ، نیاز به ارائه تمکن مالی هست .

  • مهاجرت استانی کانادا ، در حال تبدیل شدن به یک مسیر مهاجرتی محبوب بوده و استان‌هایی مانند آلبرتا، انتاریو، بریتیش کلمبیا و سایر ایالت‌های این کشور، برنامه‌های پذیرش مهاجران خود را در این راستا، توسعه داده‌اند.
  • در این مقاله به بررسی روش ها و راه های مهاجرت به کانادا در سال 2021 می پردازیم.
  • سیستم آموزشی کانادا امکان دسترسی ساکنان این کشور را به آموزش‌های باکیفیت فراهم آورده و مراکز دولتی و خصوصی متعددی را در اختیار شهروندان این کشور قرار داده است.
  • جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با موسسه مهاجرتی ایران کانادا در ارتباط باشید.
  • تفاوت اقامت دائم و تابعیت و شهروندی کانادا در حقوق و مزایایی است که افراد از آن برخوردار می باشند.

برای شما درخواست اقامت دائم دهد و شرایط مهاجرتتان به این کشور را فراهم کند. با داشتن سوپر ویزا در هر بار ورود خود می‌توانید به مدت ۵ سال در این کشور بمانید. بگیرید و کسب و کاری را در این کشور راه اندازی یا خریداری کرده و به این ترتیب به کانادا مهاجرت کنید. دوست عزیز باید اطلاعات بیشتری از نظر سطح زبان، میزان سرمایه، سابقه کار شما و موارد اینچنینی از شما داشته باشیم تا بتوانیم راهنمایی تون کنیم. کشور کانادا دارای دانشگاه های مطرح و بسیار پیشرفته ای می باشد که زبان تدریس در آن ها انگلیسی و فرانسوی می باشد.

چه زمانی به وکیل خانواده درکانادا نیازمندیم

اما این روش برخلاف روش‌های دیگر به پیش‌نیازهای بیشتری مانند دارا بودن مدرک زبان معتبر (حداقل آیلس ۵)، دو سال سابقه مدیریتی در طول پنج سال گذشته و حداقل ۳۰۰هزار دلار کانادا سرمایه نیاز دارد. این مسیر در واقع مهم ترین مسیر مهاجرت نیرو های متخصص در کانادا است و تمایل کانادا بر انتخاب مهاجران از افرادی که سابقه ی کار و تحصیل در کانادا را دارند را نشان می دهد. به عنوان مثال فردی را در نظر بگیرید که می خواهد با استفاده از ویزای سرمایه گذاری با خانواده ی خود به کانادا مهاجرت کند.

برای درخواست این نوع ویزا باید آفیسر اداره مهاجرت کانادا را قانع کنید که پس از اتمام مدت زمان مجاز اقامت موقت خود در کانادا این کشور را ترک خواهید کرد. مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس یکی از مسیرهای مهاجرتی بسیار جذاب برای اخذ اقامت کانادا می باشد. در این مسیر متقاضی اقدام به خرید بیزینسی می کند که هم اکنون فعال است. در هنگام خرید بیزینس باید به این نکته دقت شود که صندوق آن بیزینس در طی چند سال گذشته چقدر کار نموده است و چقدر درآمد داشته است.

با توجه به نیاز بازار کار کانادا به مهارت های مختلف، می توان آینده شغلی مهاجران را نیز روشن دانست. امنیت شغلی در کنار درآمدهای بسیار خوب، پیشرفت شغلی و کیفیت بالای زندگی، از جمله دلایل مختلفی هستند که مهاجرت به کانادا را منطقی و دارای جذابیت کرده است. با برخورداری از حداقل یک سال سابقه کاری در کانادا می توانید برای شرکت در این برنامه مهاجرتی درخواست خود را ارائه دهید. در این مدت همسر فرد open work permit دریافت می کند و می تواند آزادانه در کانادا کار کند و تحصیل فرزندان نیز رایگان خواهد بود. با برخورداری از تخصص کاری و تحصیلات دانشگاهی، می توانید برای مهاجرت به کانادا از طریق skilled worker درخواست خود را به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهید. همچنین، با مشاهده فیلم موجود در این لینک، می توانید در مدت زمانی کمتر از 2 دقیقه، با این روش مهاجرتی آشنا شوید.

راه حل سوم: فراهم سازی شرایط و ثبت نام برای دریافت مدارک کاری کانادا (دوره CO-OP)

افراد متخصصی که میتوانند درتمامی استان های کانادا به غیر از استان کبک سکونت کنند. این برنامه مخصوص افرادیست که رزومه کاری و تحصیلی فوقالعاده ای دارند و میتوانند تمامی امتیاز های لازم را بدست آورند. مشاوره مهاجرت به کانادا باید شمارا در تمامی مراحل راهنمایی کند و قدم به قدم در کنار شما باشد. زیرا شما هیچ اطلاعاتی در مورد ریزه کاری های انجام کار ندارید و این مسئولیت وکیل و تیم حرفه ای او می باشد تا شما را از تمامی مسیر و مدارک و شرایط مورد نیاز اگاه کند. شما باید با مراجعه به این مراجع صحت انجام این روش های مهاجرتی را بسنجید.

با توجه به اینکه مشاغل مناسب معمولاَ بر اساس معیارهایی مانند حقوق و درآمد در هر شغل، میزان فرصت های شغلی و میزان تقاضای بازار کار در آن شغل مورد توجه هستند، می توان فهرستی از بهترین شغل ها برای مهاجرت به کانادا را ارائه کرد. هر استان در کانادا از قابلیت ها و ویژگی های اقتصادی منحصر به فردی برخوردار است. در نتیجه، نیازهای بازار کار در هر استان و اهداف مهاجرتی در نظر گرفته شده برای یک استان با استان دیگر ممکن است متفاوت باشد. به همین دلیل، هر استان با توجه به نیازهای خود، شرایط مشخصی را برای پذیرش مهاجران عنوان کرده است. دریافت پذیرش از برنامه های استانی کانادا پذیرش شما را تقریبا قطعی می کند. به این منظور به کمک وکلای خبره تراست، بهترین برنامه استانی متناسب با شرایطتان انتخاب می گردد.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که داشتن الزامات این روش ها برای مهاجرت به کانادا اساسی است. این برنامه مهاجرتی برای آن گروهی از داوطلبان مهاجرت در نظر گرفته شده است که از تجربه حضور در کبک کانادا برخوردار باشند. اما فرد می تواند از طریق ویزاهای دیگری جهت به دنیا آوردن فرزندش وارد کشور کانادا شود. در مرحله آخر نیز شما کسب و کارتان را راه اندازی می کنید و اقامت دائم دریافت می کنید. در این مرحله ی مهم فرم های ثبت نام ویزای شما تکمیل شده و برای دریافت ویزای کار شما اقدام می گردد. در این مرحله مدارک لازم، تاییدیه های تحصیلی و کاری و اطلاعات لازم پیش از ثبت نام فراهم می شود.

97 دانشگاه در کانادا وجود دارد که از این تعداد 78 دانشگاه جزو دانشگاه های دولتی کشور کانادا می باشند. هزینه زندگی در کشور کانادا معمولاً از دو بخش اجاره خانه و هزینه های روزمره زندگی تشکیل می شود. هزینه های زندگی در شهرهای مختلف کشور کانادا متفاوت است همچنین هزینه اجاره خانه یا خرید خانه در کشور کانادا نیز در هر شهر یا استان متفاوت با دیگری است.