دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-مهاجرت دی بی

افراد زیادی از سراسر دنیا با توجه به سیستم آموزشی عالی کشور برای تحصیل خود به دانشگاه ها و آموزشگاه های کشور کانادا اعتماد نموده و مهاجرت تحصیلی به کانادا می نمایند. مهاجرت کاری به کشور کانادا یکی از راه های مهاجرتی می باشد که افراد می توانند از این طریق در ابتدای مهاجرت خود دارای درآمد باشند. مهاجرت کاری از روش های مختلف انجام می پذیرد به طور کلی این روش کم هزینه ترین روش مهاجرتی می باشد که صرفاً فرد باید هزینه تمکن مالی را برای مهاجرت خود در نظر داشته باشد. خرید ملک در کانادا برای افراد خارج از این کشور امکان پذیر است اما به طور کلی میزان پرداختی ها برای خارجی ها بیشتر از شهروندان و مقیمان کانادا است. افراد می توانند ملک مورد نظر خود را در این کشور خریداری نمایند اما نمی توانند با استفاده از ملک خریداری شده در کانادا به این کشور مهاجرت نمایند و در کانادا اقامت داشته باشند.

در صورتی که بخواهید برای برنامه ای مانند ویزای کار به کانادا مهاجرت نموده و اقامت دائم این کشور را دریافت کنید باید در زمینه شغلی مورد درخواست خود سابقه قابل قبول و رزومه قوی داشته باشید. مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل یا پناهندگی تنها روش مهاجرت به کشور کانادا برای افغانها نمی باشد. متقاضیان افغانی می توانند از طریق تحصیلی، کاری، روابط خویشاوندی، برنامه های نیروی متخصص، برنامه های استانی و یا اخذ ویزای استارت آپ کانادا به این کشور مهاجرت کنند.

  • اما شما می توانید کشور های مطلوب و سطح بالای دیگر را نیز مانند کانادا، استرالیا، نیوزلند، آلمان و آفریقای جنوبی انتخاب کرده و برای سفر اقدام نمایید.
  • همچنین، بسته به اینکه از کجا مهاجرت می کنید، ممکن است فرصت های شغلی و درآمد بیشتری نسبت به کشور خود داشته باشید.
  • فارغ التحصیلان برای دریافت این اجازه نیازی به داشتن پیشنهاد شغلی ندارند و می توانند در هر نقطه ای از خاک کانادا شروع به کار کنند.

بر خلاف ایران، مدرک آکادمیک در کانادا تاثیر مستقیمی بر حقوق دریافتی کارمندان دارد. به طور متوسط اخذ مدرک علمی بالاتر می‌تواند بین 17 تا 23 درصد بر روی افزایش حقوق کارمندان تاثیر مستقیم داشته باشد. با تحصیل در کشور مقصد، با مدت زمان کوتاه‌تری کار و پرداخت مالیات می‌توانید برای اقامت دائم اقدام کنید. در این راستا معمولا مدت زمان رایج 3 ساله از طریق مهاجرت کاری مستقیم، به 1 سال و نیم تقلیل می‌یابد.

مقصود از مقدار سرمایه در مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا چیست؟

برای مهاجرت به کانادا از طریق پایلوت آتلانتیک، باید ابتدا از طریق کارفرمایی در این منطقه جاب آفر دریافت کرد. مهم‌ترین مزیت پایلوت این است که کارفرمایان منطقه آتلانتیک نیازی به داشتن LMIA ندارند و تمامی کارفرمایان معتبر از طریق وبسایت این طرح معرفی شده‌اند. به طور کلی شرایط مهاجرت کاری به کانادا این گونه است که متقاضی کار در یکی از مشاغل کانادا حتما باید سابقه کار مرتبط با شغل مورد نظر را داشته باشد. این سابقه کار را می‌توان با ارائه لیست سوابق بیمه، قرارداد رسمی همکاری و یا نامه کارفرما اثبات نمود. مهاجرت به کانادا از روش ازدواج یکی از راحت ترین راه های مهاجرت به کانادا بوده و شخص متقاضی احتیاجی به شرایط مالی، تحصیلی و کاری ویژه ای ندارد و در این راه شخص متقاضی می تواند آسان تر اقامت کشور کانادا را بگیرد. این قانون برای همه اشخاصی که با ویزای اقامت دائم، ویزای کار کانادا، ویزای تحصیلی کانادا و یا ویزای توریستی کانادا، وارد خاک کانادا می شوند و مخارج گرفتن ویزای کانادا را پرداخته اند به کار می رود.

کانادا و پناهندگی

مقدار پولی که برای مهاجرت به کانادا نیاز است بستگی به تعداد خانواده و نوع برنامه مهاجرتی متقاضی دارد. همچنین هزینه های جانبی دیگری هم مثل تکمیل مدارک و یا آوردن حیوانات خانگی شامل می شود. به منظور سرمایه گذاری در کشور کانادا بایستی الزامات قانونی آن را رعایت فرمائید، از جمله این که دانستن زبان انگلیسی شرط کار است. شما مهاجرت تحصیلی و کاری را می توانید پیش روی خود بگذارید اما مهاجرت برای سرمایه گذاری نیز از گزینه هایی است که می توانید خانواده شما را به اقامت برساند. اداره مهاجرت کشور کانادا مسئولیت کنترل ورود و خروج متقاضیان از کشور کانادا را بر عهده دارد. اداره مهاجرت کشور کانادا از طریق سفارت خانه های این کشور دفترهای ویزا و کنسولگری ها را در کشورهای مختلف دایر کرده است تا خدمات دریافت ویزا و مقدمات لازم برای دریافت ویزا را انجام دهند.

مذهب و زبان کانادا

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با قوانین مهاجرت به کانادا آشنا شوید. روش های مهاجرتی که در این مقاله بررسی می گردند، به شرح زیر می باشند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه مدارک لازم برای ویزای کانادا مراجعه کنید. هنگامی که وضعیت متقاضی به مقیم دائم تغییر کند، می‌تواند در هر جایی از کانادا زندگی و کار کند. در غیر این صورت متقاضی برای اشتغال به کار باید مجوزهای مربوطه را دریافت کند. خیر، اما سن یکی از فاکتورهای مهمی است که در سیستم‌های امتیاز بندی مهاجرتی تاثیر گذار است.

سلام، بله برای مهاجرت به کانادا و تحصیل، میشه به راحتی با مدرک آیلتس ویزای گرفت در صورتی که نمره بالایی داشته باشه. با سلام، خیر شرایط مهاجرت به کانادا در سال 2022 از گذشته تاکنون تفاوتی نکرده. تنها مسئله‌ای که هست محدودیت‌ها و اقدامات جهت سفر و پرواز به این کشور خواهد بود. ذکر این نکته ضروری است که متقاضی برای اخذ ویزای استارتاپ کشور کانادا باید طرح تجاری ارائه دهد که در بازارهای جهانی با طرح های تجاری مشابه قابل رقابت باشد. مراقبت پزشکی به صورت عمومی و همگانی تامین میشود اما این بدان معنا نیست که همه چیز در این کشور رایگان است. پس از اینکه به کشور کانادا نقل مکان کردید و اقامت دائم این کشور را اخذ کردید می توانید از مزایای مراقبت پزشکی این کشور بهره مند شوید.