دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-مهاجرت دی بی

جهت دریافت مشاوره تلفنی در زمینهمهاجرت به کانادا، با کلیک بر روی دکمه زیر، فرم ارزیابی مربوطه را تکمیل کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند. مالیات ها در کانادا بالا است و مهاجران ممکن است درصد زیادی از حقوق خود را به مالیات های استانی و فدرال اختصاص دهند. با این وجود، پاداش این کار، ارائه خدمات عمومی عالی، ازجمله مراقبت های بهداشتی جهانی در سطح جهانی و آموزش رایگان است.

  • بنابراین می توان گفت، مهاجرت کاری کانادا یکی از بهترین روش های مهاجرتی به این کشور است.
  • شما می بایست سابقه مدیریتی مابین 2 تا 5 سال در در یک شرکت با اعتبار و به عنوان مدیر ارشد در حوزه مورد نظر دارا باشید.
  • آزمون های آیلتس IELTS و سلپیپ CELPIP برای زبان انگلیسی و آزمون تف TEF برای زبان فرانسه مورد تایید کانادا هستند.
  • با تمام شدن دوره تحصیلی دانشگاهی، دانشجویان می توانند با اخذ مجوز کار پس از تحصیل با جست و جوی کار مناسب، اقامت کانادا از طریق کار را دریافت کنند.
  • می توان گفت بهترین و راحت ترین روش مهاجرت به کشور کانادا بر اساس شرایط هر متقاضی متفاوت است.

ویزای مولتی که چند بار ورود است و با هر بار ورود می‌توانید به مدت 6 ماه در کانادا بمانید. در نهایت سوپر ویزای کانادا که معمولاً برای والدین در نظر گرفته می‌شود و این افراد می‌توانند در هر ورود تا 2 سال و نهایتاً تا 10 سال در کانادا بمانند. با توجه به هزینه های تحصیل در کانادا و شرایط مالی شما به مراتب کانادا گزینه مناسبی نیست. از این رو باید با توجه به شرایط شما به دنبال کشور هایی باشیم که شامل هزینه ای کمتر و یا حتی رایگان باشیم که برای کشور ایتالیا شرایط مناسب و رایگان بودن شهریه تحصیلی و کمک هزینه زندگی ۵ هزار یورویی در سال رو میشه پیشنهاد داد. آخرین شرط لازم برای اخذ ویزای استارتاپی کانادا، مدرکی است که نشان دهد متقاضی در یک موسسه آموزش عالی تحصیل کرده است.

کانادا می خواهد تا سال 2023 از بیش از 1.23 میلیون مهاجر جهت اقامت دائم و همیشگی دعوت کند. موقعیت زندگی اسپانسر می بایست به واسطه دولت کانادا تایید شده باشد تا بتواند برای همسرش درخواست تابعیت نماید. داشتن حساب، و پس انداز مشترک یکی دیگر از راههایی می باشد که شخص متقاضی می تواند از روش آن واقعی بودن ازدواج خود را به دولت کانادا اثبات نماید. در ضمن شخصی که به عنوان اسپانسر، برای همسر خود درخواست اقامت می کند، نبایست همسر دیگری داشته باشد یا این که در زمان پنج سال گذشته نباید از روش ازدواج، اسپانسر فرد دیگری شده باشد. به این علت جهت تشکیل پرونده در اداره مهاجرت، متقاضی می بایست مدرک هایی ارائه بدهد که نشان دهنده حقیقی بودن ازدواجش باشد.

در سال های اخیر، قوانین جدید و بسیار سختگیرانه ای در مورد این نوع مهاجرت به کانادا در نظر گرفته شده است. زمانی که شما بخواهید از طریق سرمایه گذاری به کشور کانادا مهاجرت کنید، می توانید اعضای خانواده خود را نیز به همراه داشته باشید و دغدغه ای از بابت دور بودن از اعضای خانواده خود نداشته باشید. مهاجرت از طریق استارت آپ ویزا یکی از مطمئن ترین و در عین حال جدیدترین روش های ممکن برای مهاجرت به کانادا می باشد. امروزه کشور کانادا مانند سایر کشورهای توسعه یافته و دارای اقتصاد پویا، پذیرای مهاجران از طریق کار استارت آپی می باشد و از آن استقبال می نماید. مدرک زبان از دیگر دغدغه‌های افرادی است که قصد مهاجرت به کانادا دارند. پیشنهاد میکنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا شرایط شما رو دقیقتر بررسی و روش های مناسب برای شما را پیشنهاد دهند.

ساختار سیاسی و قوانین کانادا

حتی اگر از طریق موسسه های مهاجرتی معتبر و وکیل مهاجرت کانادا و وکیل مهاجرت تورنتو اقدام کنید، روند مهاجرت به شهر تورنتوی کانادا زمان بر است و البته هزینه مهاجرت به کانادا را نیز باید در نظر داشت. وجود شرایط آب و هوایی سرد و یخبندان، وجود تعداد زیاد سالمندان و سالخوردگان و همچنین کمبود نیروی کار در این استان ها موجب شده است تا دولت کانادا برنامه مهاجرتی اخذ اقامت این کشور از طریق این برنامه مهاجرتی را اجرا کند. با روش های متعدد و متنوعی روبروست که گزینش یکی از این روش ها باید با بررسی و دقت و دانش کافی انجام پذیرد. شرایط تمام افراد در سراسر جهان با یکدیگر متفاوت است و هر فرد دارای سطح تحصیلات، توان مالی، ویژگی های شخصیتی و علایق منحصر به فردی می باشد.

موسسات مهاجرتی قانونی و غیرقانونی کانادا

ولی لازم به ذکر است که کودک تا سن ۱۸ سالگی، امکان ایفای نقش اسپانسر و حامی والدین خود را نخواهد داشت. بازارهای کاری کانادا بسیار گسترده هستند و تقریباً تمامی صنایع روز دنیا در این کشور فعال اند. کشور کانادا از نظر شاخص‌های کیفیت زندگی، ثبات سیاسی و بازار کار در رده‌ی بهترین کشورها در جهان قرار دارد. برای ورود به بازارهای کاری کشور کانادا باید شناخت کافی از شرایط استخدام هر رشته و فرصت های شغلی موجود کسب کرد. در این بخش از سایت تراست اطلاعات جامعی از بازار کار مشاغل مختلف در کانادا برایتان فراهم آورده ایم. در روش اول مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج به این صورت است که افراد می توانند با ازدواج با کسانی که ویزای تحصیلی یا کاری دریافت کردند، به عنوان همراه آن ها، با دریافت مجوز کار آزاد وارد خاک کانادا شوند.

در این مقاله، می خواهیم موضوع قوانین جدید مهاجرت به کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. با دریافت مشاوره از کارشناسان ما تمامی اطلاعات لازم برای مهاجرت را دریافت خواهید کرد. ما سوالات شما را به طور دقیق و حرفه ای پاسخ می دهیم به طوری که هیچ گونه ابهامی برای شما باقی نمی ماند. اما اگر تمایل به کشور کانادا دارید باید شرایط شما بررسی دقیقی در وقت مشاوره های حضوری و یا آنلاین را داشته باشید‌.