دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا معرفی بهترین روش های مهاجرت برای ایرانیان 2023 ویزا موندیال-مهاجرت دی بی

یکی از برنامه های مهاجرت به این استان های آتلانتیک کانادا اخذ جاب آفر از کارفرمای کانادایی در این استان ها است. متقاضیانی که دارای سوابق تحصیل در دانشگاه های این استان ها می باشند، برای اخذ پیشنهاد کار و جاب آفر Job Offer از کارفرمای این استان ها و یا شرکت در برنامه مهاجرت استانی PNP دارای امتیاز بالاتری می باشند. استان های شمالی کانادا و 11 شهر کوچک و بزرگ کانادا در این برنامه مهاجرتی شامل استان های نوا اسکوشیا، استان نیوبرانزویک، استان نیوفاندلند و لابرادور و جزیره پرنس ادوارد و همچنین شهرهای Timmins، Gretna و Moose Jaw می باشد. اهداف دولت کانادا برای اجرای این برنامه مهاجرتی نیاز دولت فدرال و دولت های استانی به متقاضیان متخصص و با سوابق کاری برای رفع کمبودهای نیروی کاری ماهر این مناطق می باشد. یکی از برنامه های مهاجرت نسبتاً جدید دولت کانادا برای جذب متقاضیان بین المللی در مناطق کمتر برخوردار و یا شهرها و روستاهای کم جمعیت این کشور برنامه مهاجرت به کشور کانادا از طریق روستاها و استان های شمالی است.

  • سه راه اصلی برای مهاجرت به کانادا با پیشینه کیفری وجود دارد که ما در ادامه آن را توضیح می دهیم.
  • اگر خانواده ای چهار نفره بخواهند به کانادا مهاجرت کنند، باید مبلغ دلار کانادا کم تر از خانواده ای چهار نفره بپردازند که قصد سفر به استرالیا را دارند.
  • اما در صورتی که پزشک شما برای شما دارو تجویز کند میبایست از این قسمت روند درمانتان را خودتان به عهده بگیرید.
  • این برنامه مختص متقاضیانی است که دارای سرمایه هستند و قصد زندگی در ایالت کبک را دارند.
  • اخذ مشاوره مهاجرت به کانادا قبل از اقدام برای مهاجرت به این کشور می‌تواند بهترین مسیر مهاجرت برای متقاضی را مشخص نماید و از بین روش های کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و نو آفرینی بهترین روش که دارای ریسک پایین تری است انتخاب شود.

بهتر است متقاضیان اخذ مجوز اقامت کانادا بر اساس شرایط زندگی و تحصیل خود روش های قانونی دیگر را امتحان کنند تا این مسیر سخت را با اطمینان و آرامش خاطر طی کنند. ازآنجایی‌که کشور کانادا کمبود نیروی کار زیادی دارد، بخش زیادی از آن را از طریق مهاجران تأمین می‌کند. همین موضوع باعث شده تا شرایطی را برای دریافت اقامت دائم کانادا برای افراد متقاضی شغل فراهم کند. این روش نیز از روش‌های پرطرف‌دار است و تعداد زیادی از افراد در سراسر دنیا از طریق کار به این کشور مهاجرت می‌کنند. برنامه‌های بسیار متنوعی نیز برای دریافت اقامت کاری ارائه می‌شود که فرد باتوجه‌ به شرایط خود می‌تواند برای دریافت ویزا اقدام نماید. یکی از رایج‌ترین راه‌های مهاجرت به کانادا، استفاده از برنامه‌های سرمایه‌گذاری استانی این کشور است.

با توجه به شرایط اعلامی از سمت شما، پیشنهاد میشود از روش های قانونی دیگر و یا برای کشور های دیگر اقدام نمایید. شما می توانید با اخذ ویزا به کشور کانادا رفته و به دنبال کار بگردید. اما روشی که ما به شما پیشنهاد می کنیم، سرمایه گذاری می باشد در صورتی که توانایی مالی را داشته باشید. شما در صورتی که برای 5 سال متوالی در این کشور اقامت موقت را داشته باشید، در نهایت موفق خواهید شد تا اقامت دائم را نیز اخذ کنید. با توجه به این که شرایط شما به گونه ای مطلوب است برای مهاجرت، پیشنهاد می کنم از فرصت مشاوره تلفنی رایگان استفاده کرده و با کارشناسان ما تماس بگیرید. بایستی رزومه کاری خود را برای مراکز ارائه دهنده خدمات شغلی ارسال کنید تا در صورت نیاز برای شما دعوتنامه کاری ارسال کنند، اما در نظر داشته باشید که می توانید با گذراندن دوره های فنی در رشته مرتبط نیز ، وارد بازار کار شوید.

۹۹.۸٪ کانادایی ها در خانه هایی زندگی می کنند که دارای واحدهای شخصی است. کیفیت زندگی – استاندارد زندگی در کانادا بسیار بالا است و این کشور به عنوان محیطی امن و پایداری برای تحصیل شناخته می‌شود. کسب و کاری که راه اندازی میکنید می بایست نشأت گرفته از یک ایده ی جدید و خلاقانه بوده و در راستای حمایت از تجارت و اقتصاد کانادا مثمر ثمر باشد. همچنین کارآفرینی در کانادا نیز یکی دیگر از راه های مهاجرت به این کشور است. راه های مختلفی وجود دارد که برخی از آنها در سراسر جهان بسیار پر طرفدار و معروف هستند. در واقع یکی از مهم ترین دلایلی که موجب افزایش سیل جمعیت مهاجران به سمت کانادا می شود، وجود برنامه های متعدد، متنوع و خاص برای مهاجرت به این کشور می باشد.

مزایای تحصیل در کانادا

هزینه اجاره مسکن می‌تواند به طور کلی در کشور کانادا برای خانه های یک خوابه یا سه خوابه متفاوت باشد. اما این که ملک مورد نظر در مرکز شهر باشد یا خارج از مرکز شهر نیز در میزان اجاره خانه موثر است. برای مثال هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه می تواند بین ۶۵۰ دلار تا ۲۱۰۰ دلار باشد همچنین هزینه اجاره یک آپارتمان سه خوابه می تواند بین ۱۱۰۰ دلار تا ۴ هزار دلار در مناطق مختلف کشور کانادا متغیر باشد.

تحصیل کارشناسی در کانادا

برای محاسبه امتیاز اسکیل ورکر کانادا می توانید به سایت رسمی این کشور به آدرس زیر، وارد شوید و از ابزار محاسبه امتیاز استفاده کنید. پارسی کانادا به این کشور مهاجرت کرده‌اند، با فرم ارزیابی شروع کرده‌اند. لیست شهرهای این مناطق به‌طور مداوم آپدیت می‌شود؛ هرچند در حالِ حاضر، 11 شهر کوچک در لیست پایلوت مهاجرت روستایی کانادا قرار دارند.

اگر خانواده ای چهار نفره بخواهند به کانادا مهاجرت کنند، باید مبلغ دلار کانادا کم تر از خانواده ای چهار نفره بپردازند که قصد سفر به استرالیا را دارند. اگر هم بتوانید در خواست کاری را از سوی یک کارفرمای کانادایی دریافت کنید روند اخذ ویزای شما تسریع می گردد. راه های متفاوتی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که سرمایه گذاری، کار و یا تحصیل از جمله آنهاست. بله بهترین و سهل الوصول ترین راه برای شما، اقامت سرمایه گذاری است که کمک میکند شما و خانواده تان اقامت این کشور را بگیرید. قوانین و شرایط جدید مهاجرت به کانادا 2019 طبق اطلاعات ما اتفاق خاصی نیفتاده و فقط بحث افزایش تعداد مهاجرینی است که قرار است این کشور در این سال بگیرد.

مشاور مهاجرتی در مسیر مهاجرت به کانادا انتخاب بهترین راه از راه های مهاجرت به کانادا بسیار موثر است. استفاده از چنین مشاوره ای می تواند باعث شود که متقاضی کم هزینه ترین روش مهاجرت به کانادا را نیز انتخاب نماید. مشاور مهاجرتی در تمامی مسیر مهاجرت متقاضی را همراهی می‌کند و قدم به قدم در تمامی مراحل کار متقاضی را راهنمایی می کند. موسسه مشاوره ای MIE با سال ها تجربه در زمینه خدمات مهاجرتی می تواند شما را در امر مهاجرت به کشور کانادا یاری نماید.

به این صورت که شخص متقاضی و اسپانسر او در کشور کانادا با همدیگر ازدواج می کنند و روال درخواست اقامت در کشور کانادا انجام می شود. اگر تمایل دارید بدون داشتن پیشنهاد شغلی در کانادا کار کنید، می‌توانید از برنامه اکسپرس اینتری، سرمایه‌گذاری و استارت آپ و … بهره ببرید. اولا، چنین هزینه‌هایی به عواملی همچون نوع مهاجرت و همچنین تعداد افراد مهاجر بستگی دارد.