دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا بروزترین اخبار مهاجرتی-مهاجرت دی بی

روش استارتاپ یا نوآفرینی یکی دیگر از راههای مهاجرت به کانادا است که می توان از آن به عنوان بهترین روش اقامت کانادا نام برد. متقاضی در روش استارتاپ یا نوآفرینی از همان بدو ورود اقامت دائم کانادا را همراه با خانواده به دست می آورد. این روش نیازمند ارائه بیزینس پلنی بر روی ایده ای خلاقانه است که برای کانادا سودآوری داشته باشد.

ثانیا، این مبالغ باید به اندازه‌ای باشند که ثابت شود، شما می‌توانید از پس هزینه‌های زندگی خود و تامین نیازهای خانواده‌تان در کانادا برآیید. در ضمن، اگر لازم باشد، وکیل مهاجرتی را استخدام نمایید تا کارهای شما را پیش برد، باید مبالغی را برای پرداخت حقوق وی در نظر بگیرید. اما، با صرف چنین هزینه‌هایی می‌توانید از قرارگیری در مسیر درست مهاجرتی اطمینان داشته باشید. یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا ایجاد یک کسب و کار پر سود و موفق است. البته می‌توانید خودتان کسب و کار را آغاز نکنید و مبلغی به دولت و سازمانی بدهید آنها برای شما سرمایه گذاری کنند.

این برنامه برای متقاضیانی که در فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی شرکت دارند مناسب است و تاکنون تعداد زیادی از هنرمندان و ورزشکاران از طریق این برنامه، موفق به کسب ویزای خود اشتغالی و مهاجرت به کانادا شده‌اند. از دیگر مزایای مهاجرت به کشور کانادا می‌توان به دسترسی به فرصت‌های آموزشی عالی اشاره کرد. سیستم آموزشی کانادا امکان دسترسی ساکنان این کشور را به آموزش‌های باکیفیت فراهم آورده و مراکز دولتی و خصوصی متعددی را در اختیار شهروندان این کشور قرار داده است. دانشگاه‌های تورنتو، مک‌گیل و بریتیش کلمبیا که از معتبرترین موسسات آموزشی دنیا هستند، در کشور کانادا واقع شده‌اند.

  • شما برای ورود به بازار کار کشور کانادا می بایست از شرایط استخدام هر رشته و فرصت های شغلی موجود در این کشور اطلاعات کاملی را کسب کنید.
  • کشور کانادا برای اعطای تابعیت و شهروندی این کشور به کودکان متولد شده در این کشور بر اساس قانون خاک عمل می کند.
  • سلام دوست عزیز…سوابق شغلی که فرمودید در حال حاضر جز لیست جاب کانادا نمیباشد .
  • به طور کلی اگر زیر 30 سال هستید و سابقه کاری برای مهاجرت به کانادا ندارید ممکن است بهترین روش مهاجرت به کانادا برای شما، تحصیل در مدارس، کالج ها و دانشگاه های کانادا باشد.

هزینه زندگی به لایف استایل و سبک زندگی همچنین ایالت محل زندگی وابسته می باشد، به طور متوسط ماهیانه هزار الی 2 هزار دلار می باشد. هزینه های تحصیل در آلمان کمتر از کاناداست و شاید گزینه بهتری برای افرادی باشد که محدودیت در بودجه دارند. هر چه امتیاز بالاتری کسب کنید، شانس اخذ اقامت کانادا برای شما بالاتر است. افراد مختلف با توانایی، مهارت، سرمایه و شرایط متفاوت می‌توانند با استفاده از یکی از این روش‌ها به کانادا مهاجرت کنند.

تفاوت اخذ اقامت کانادا با اخذ تابعیت کانادا

در این نوع از پناهندگی شخص عقیده مذهبی ویژه ای دارد که از سوی جامعه مورد قبول نمیباشد. در حالتی که جان شخص به سبب داشتن چنین عقیده ای به خطر بیفتد می تواند درخواست پناهندگی بدهد. در این مدل از پناهندگی ممکن است جان شخص به دلیل آشکار شدن عضویت و فعالیت او در یک گروه اجتماعی ویژه به خطر بیفتد.

در کانادا علاوه بر این که تبعیض های قومیتی و نژادی وجود ندارد، تبعیض جنسیتی و سنی نیز دیده نمی شود. مهمترین رکن برای دستیابی به موفقیت های شغلی، توانایی و شایستگی های فرد می باشد. بنابراین افراد در هر سن و سال و با هر جنسیتی می توانند بدون نگرانی از تبعیض و یا سوگیری و فقط با اثبات توانمندی و شایستگی های خود به موقعیت های مناسب کاری دست پیدا کنند.

زیرا این مقاله هرآنچه را که درباره مراحل مهاجرت به کانادا، شرایط و هزینه ها باید بدانید به طور کامل بررسی می‌کند. پس از انجام موفق این اقدامات نوبت به گام نهایی یعنی دریافت ویزا می رسد. پس از پاندمی به علت شرایط فوق العاده ای که برای مهاجرت به کانادا روی داد قوانین و شرایط کمی تغییر نمود و قوانین کمی سهل گیرانه تری برای پذیرش مهاجران وضع نمود. بنابراین اگر شرایط مناسبی داشته باشید، با کمک یک مشاور مهاجرتی مناسب امکان دریافت ویزای کانادا و اقامت دائم در این کشور را خواهید داشت. اما وکیل مهاجرتی کشور کانادا از طریق مراجعه به سفارت کانادا و رفع مشکلات اخذ ویزای اقامت می تواند روند اخذ ویزای مهاجرتی را پیگیری کند و در برخی مواقع این روند را سرعت بخشد.

چگونگی کاریابی در کانادا

دقت کنید که در این وجود، حضور وکیل برای بررسی موشکافانه قوانین، گزارش‌ها و طرح مناسب اعتراض‌نامه در موفقیت شما بسیار تأثیرگذار خواهد بود. برای چنین اقدامات قضایی، تراست دارای وکلای خبره و با تجربه‌ای است که دارای مجوز وکالت در تمامی حوزه‌های قضایی کانادا هستند. سازمان مهاجرت کانادا امکان درخواست های مهاجرتی را هم از طرف اشخاص حقیقی و هم شرکت های حقوقی (شرکت های وکالت مهاجرتی رسمی کانادا) می پذیرد.

برای دریافت ویزای کار فرد باید از باشگاه یا مکان ورزشی متناسب با رشته خود دعوتنامه کاری داشته باشد. در روش خود اشتغالی مانند خود اشتغالی هنرمندان فرد باید امتیاز لازم را کسب نماید و ثابت کند ورزشکار شاخصی می باشد. بسیاری از افراد علاقه دارند که از روش های کم هزینه مهاجرت خود را انجام دهند.

افزون بر این دولت کانادا برای رفع کمبود در بخش های تجاری و سرمایه گذاری در صنایع مختلف این مناطق کمک می کند. برنامه مهاجرت به کشور کانادا از طریق فامیلی، اسپانسرشیپ یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشور کانادا است. این برنامه مهاجرتی بر اساس دارا بودن اسپانسرشیپ خانوادگی در کانادا مجوز اقامت را به متقاضیان ارائه می دهد. اما نکته ای که بسیار مهم و قابل توجه است، این می باشد که شما در این روش اجازه سرمایه گذاری شخصی نخواهید داشت. این روش به گونه ای است که اگر شما در بیزنس و کار خود هم موفق نشدید، اقامت دائم شما و خانواده تان باطل نخواهد شد. در روش استارت اپ سالیانه دو هزار و هفتصد و پنجاه پرونده مورد بررسی قرار می گیرند.