دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا از 0 تا 100️ کاریابی بین المللی کاربین با مجوز رسمی-مهاجرت دی بی

یکی از راه‌های مهاجرت امن و راحت و البته قانونی برای سرمایه گذاران، مهاجرت از طریق کارآفرینی در کشورهای خارجی است. امروزه بسیاری از سرمایه گذاران و کارآفرینان ایرانی برای رفاه حال خود و خوانواده، توسعه کسب و کار و بهبود کیفیت زندگی خود به کشورهای خارجی به خصوص کشور کانادا مهاجرت می‌کنند. متقاضیان در صورت اقامت در بازه کوتاه مدت و موقت، می توانند با دریافت اقامت موقت کانادا به این کشور سفر کنند. بر اساس ویزای موقت، افراد با مراجعه به کنسولگری کانادا می توانند تا بازه ای مشخص شده (معمولا ۶ ماه) در کشور کانادا اقامت داشته باشند.

  • به همین منظور مشاوران تراست جلساتی را برای توانمندسازی شما در مصاحبه سفارت تدارک خواهند دید تا بر اساس سوالات متقاضیان قبلی، بهترین عملکرد را در جلسه مصاحبه داشته باشید.
  • اگر به دنبال پیشرفت شغلی هستید و می خواهید درآمدهای قابل توجه داشته باشید، کانادا می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.
  • در صورتی که بتوانید مدرک خود را در کشور کانادا معادلسازی نمایید و دوره های مربوطه را بگذرانید؛ خواهید توانست که به حد نرمال مورد پذیرش برخی ارگان های دولتی برسید و یا اینکه از یک کارفرمای خصوصی پذیرش کار بگیرید.
  • دررابطه‌با سرمایه‌گذاری مطمئن باید مواردی را در نظر بگیرید تا هرگز ضرر نکنید و از مزایای چنین کاری برخوردار شوید.
  • در نهایت سوپر ویزای کانادا که معمولاً برای والدین در نظر گرفته می‌شود و این افراد می‌توانند در هر ورود تا 2 سال و نهایتاً تا 10 سال در کانادا بمانند.

؛ هزینه های درخواست ویزای تحصیلی کانادا شامل دو بخش هزینه انگشت نگاری و هزینه بررسی پرونده (هزینه ویزا) توسط اداره مهاجرت کانادا می شود. همین طور می بایست ثابت نمایید که مبلغ لازم برای بازگشت به کشور خود را خواهید داشت. اولین کاری که یک مهاجر باید قبل از ارائه درخواست شهروندی انجام دهد، کسب مجوز اقامت دائم است. چنین مسئله‌ای پس از مهاجرت کانادا و قرارگیری در زمره شهروندان کانادایی ضروری است. یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به این کشور، ازدواج با فرد مقیم یا شهروند کانادایی است و الزامات خاص خود را دارد. همسر کانادایی متقاضی، باید از حداقل شرایط لازم برخوردار باشد و تمکن مالی خود را برای حمایت از همسر خارجی خود اثبات کند.

استعلام تمکن مالی توسط سفارت کانادا

ویزای تحصیلی کانادا نیز برای آن دسته از افرادی که از شرایط لازم برای ادامه تحصیل در کانادا برخوردار هستند، گزینه‌ی مناسبی به‌شمار رفته و بهترین روش مهاجرت به کانادا برای آنان است. کیفیت تحصیل در این کشور عالی، سطح زندگی در آن بالا و شرایط اقتصادی آن بسیار خوب است و نقطه‌ای عالی برای شروع یک زندگی ایده‌آل به شمار می‌آید. شرایط مهاجرت به کانادا 2022 بر اساس مسائلی مانند مدرک تحصیلی، سابقه کار، میزان سرمایه و تمکین مالی، سن و نمره مدرک زبان فرد متقاضی تعیین می‌شود. در این مورد باید در نظر بگیرید که سن در مواردی مانند دریافت ویزای تحصیلی کانادا اهمیت بسیار بالایی دارد و هر چقدر کمتر باشد، امتیاز شما برای دریافت ویزا بیشتر است. اگر شما مدارک تایید کننده حداقل یک سال سابقه ی کار و همین طور مدرک زبان انگیسی و یا فرانسوی دارید، به صورت بالقوه امکان مهاجرت به کانادا را دارید. شما می توانید از یکی از راههای مهاجرتی کارکنان ماهر و برنامه های استانی اقدام به ثبت درخواست مهاجرتی خود کنید.

نگاهی کلی به کشور کانادا

متقاضیان با داشتن شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری می‌توانند ویزای سرمایه گذاری کانادا را دریافت کنند. متقاضیان برای سرمایه‌گذاری در ایالت های مختلف کانادا باید به روش های گوناگون عمل کنند. برای محافظت از سلامت، ایمنی و امنیت افرادی که در حال حاضر در کشور کانادا زندگی می‌کنند همه مهاجرانی که قصد دارند به‌صورت بالقوه به این کشور مهاجرت کنند باید در عملیات غربالگری حضور داشته باشند. این مرحله یکی از مهم‌ترین مراحل مهاجرت به کانادا به شمار می‌آید که برخی از افراد در طول آن رد شده و نمی‌توانند ویزا و اقامت این کشور را دریافت کنند. دقت داشته باشید که فرقی ندارد با چه روشی قصد مهاجرت به این کشور را داشته باشید.

بنابراین بهتر است دربارهٔ این برنامه و زیرمجموعه‌های آن از کارشناسان حرفه‌ای ما راهنمایی دقیق‌تر بگیرید. این مسیر مهاجرتی به طور کل کم‌تر از دیگر مسیرهای مهاجرتی تقاضا دارد و برای پاسخ به درخواست متقاضیان، ممیزهای بیشتری انجام می‌شود. در وهله‌ی اول، مشاوران تراست به دنبال امکان سنجی برای موفقیت شما در این مسیر مهاجرتی خواهند بود و ریسک کار مهاجرت شما را به حداقل خواند رساند. در صورتی که احتمال قبولی شما با توجه به کیس‌های دیگر قابل قبول باشد، مشاورین و وکلای تراست در راستای انجام هر چه بهتر روند مهاجرتی شما دست به کار خواهند شد.

© کلیه حقوق وب سایت برای ایران کانادا محفوظ بوده و کپی برداری مطالب بدون کسب اجازه ممنوع می باشد. سلام خسته نباشید من دیپلم انسانی هستم میتونم پزشکی کانادا بخونم یا باید حتما دیپلم تجربی باشم. هر استان و هر شهر به سازمان‌ها و خدماتی مجهز است که به تازه‌‌واردان به کانادا کمک شود. چون سربازی ایران اجباری است و محل خدمت هم تصادفی انتخاب می شود و این، مشکلی در مهاجرت به وجود نخواهد آورد. اگر منظورتان معافیت پزشکی است، باید دلیل آن یعنی بیماری که موجب معافیت شده، از طریق تست های پزشکی بررسی شود. در غیر این صورت، سایر معافیت ها مشکلی برای مهاجرت به وجود نمی آورند.

شرایط لازم برای کسب مجوز تحصیل[ویرایش]

به جز تکفل همسر، در بقیه موارد کفیل کانادایی بایستی اثبات کند که از لحاظ مالی می‌تواند اعضای خانواده مربوط را تحت حمایت خود قرار دهد بدون اینکه از کمکهای دولتی استفاده کند. همچنین این تکفل، تعهداتی را برای کفیل ایجاد می‌کند که بعضاً می‌تواند تا سالیان متمادی بعد برعهده کفیل باقی بماند. برای مهاجرت به کانادا می بایست از طریق سیستم‌امتیاز بندی اکسپرس انتری اپلای کنید .

مجوزهایی مبنی بر مجاز بودن برای ارائه مشاوره به متقاضیان داشته باشد. اگر شما در کانادا فامیلی داشته باشید، گرفتن اقامت و مهاجرت به کانادا درسن بالا، برای شما خیلی آسان تر خواهد بود. متقاضیان می بایست یک توصیه شغلی با اعتبار داشته باشند و نشان دهند که کارگران با تجربه و خبره ای در یکی از شغل های معلوم شده در قسمت تولید گوشت و کشاورزی می باشند. لازم به توضیح می باشد برای بالا رفتن پیروزی، متقاضیان می بایست به استان هایی درخواست دهند که مهارت های آنها مورد احتیاج می باشد. با بودن بیشتر از 100 برنامه ویزا و مهاجرت، یقینا اشخاص راه مطمئنی را می یابند که حتی برای مهاجرت کارگر کم مهارت به کانادا هم خوب باشد. در حالتی که یک توصیه شغلی با اعتبار در کانادا دارید، فقط احتیاج می باشد که ویزای خود را با یکی از این دو مدل مجوز مطابقت بدهید.