دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به عمان-مهاجرت دی بی

تحصیل در این مقطع تحصیلی تقریبا 5 ساله بوده و به صورت تمام وقت، نیمه وقت و یا آموزش از راه دور صورت می‌گیرد و هزینه تحصیل آن نیز بین 1000 تا 2500 دلار است. در میان تمام کشورهای عربی، معروف است که عمان، مطلوب‌ترین و امن‌ترین کشور برای خانم‌ها است. در این کشور بیش از هر کشور عربی دیگری می‌توانید زنانی را ببینید که در پست‌های مدیریتی و رده‌بالا، چه در بخش دولتی و چه در بخش عمومی مشغول به کارند و نگاه تبعیض‌آمیز به زنان در این کشور، بسیار کمتر از سایر کشورهای عربی است.

  • عمان یکی از کشورهای زیبا در دنیا است که اگر به هوای گرم علاقه دارید می تواند کشور دوست داشتنی برای شما باشد.
  • عمان، علاقه زیادی به جذب ورزشکاران حرفه‌ای از سرتاسر دنیا دارد تا شاید از این طریق بتواند سطح فنی ورزش خود آر تا حد قابل‌قبولی بهبود ببخشد.
  • با توجه به افزایش روز افزون مهاجرت میتوانیم به مقایسه ی نکات مهم مهاجرت به عمان و کشورهای اروپایی و آمریکایی و حتی باقی کشورهای عربی بپردازیم.
  • قوانین مهاجرت به عمان برای ایرانیانعمان از قوانین مهاجرتی خون تبعیت می کند.
  • قطعا در آینده ای نزدیک شاهد جذب مهاجران بیشتر ترقی این کشور عربی در حوزه های مختلف خواهیم بود.

بر اساس قوانین مهاجرتی این کشور هم تحصیل برای دانشجویان بین‌المللی در تمام دانشگاه‌ها محدودیتی ندارد. افراد با دریافت اقامت عمان از حیات‌وحش و طبیعت زیبای این کشور بهره‌مند می‌شوند. بازار کار رشته زبان در آلمان را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. پس از تأیید، ویزا از طریق ایمیل به آدرس درج شده در فرم درخواست شما ارسال خواهد شد.

سرمایه گذاری در عمان

در مجموع، می‌توان شرکت‌های عمانی را به چند دسته کلی تقسیم کرد که هر کدام‌شان مزایا و معایب خاص خود را (برای سرمایه‌گذار ایرانی) دارد. اقتصاد کشور عمان نیز مانند بسیاری دیگر از کشورهای منطقه، متکی به نفت است. عمان یکی از کشورهای عربی است که در جنوب‌شرقی ایران و شرق عربستان سعودی و امارات متحده عربی واقع شده است و کمتر از 7 میلیون نفر جمعیت دارد. اکتشاف نفت موجب رشد اقتصادی عمان شده و قیمت بالای فروش نفت در سال های اخیر کمک شایانی به ذخایر خارجی عمان و بودجه مالی این کشور کرده است.

به این منظور دولت عمان سعی کرده است، در طی چندین سال کشور خود را به سمت رشد و پیشرفت سوق بدهد که موفق هم شده است و در طی چند مدت گذشته، عمان رشد قابل توجهی را در صنایع مختلف، فرهنگ و حتی اقتصاد داشته است. دولت عمان به هنرمندان و ورزشکارانی که دعوت‌نامه ارسال کرده باشد، اقامت عمان و مجوز فعالیت در این کشور را می‌دهد. متقاضی باید در رقابت‌های جهانی دستاوردهای شگفتی داشته باشد تا واجد شرایط اقامت عمان باشد. هنرمندان و کارشناسان دیگر رشته‌ها برای شرکت در همایش‌های بین‌المللی و نمایشگاه‌ها می‌توانند با ویزای توریستی در مدت زمانی مشخص وارد خاک عمان شوند؛ اما اقامت عمان تنها به استعدادهای خاص و مطرح ارائه می‌شود. متقاضیان جهت معادل‌سازی مدارک خود بایستی در آزمون پرومتریک عمان جهت ارزیابی مهارت‌های کاری که در همان کشور و به زبان انگلیسی برگزار می‌شود شرکت نموده و با قبولی در این آزمون که به‌صورت تئوری می‌باشد و سپس قبولی در بخش مصاحبه اجازه کار در عمان را اخذ نمایند.

متوجه شدیم برای سفر به عمان چه باید کرد و چگونه می توان ویزای این کشور را به روش های مختلف به دست آورد. امکان مهاجرت به عمان از طریق کار، تخصص، تحصیل، سرمایه گذاری و حتی تولد فراهم شده است. بنابراین افراد با شرایط سنی، کاری، تحصیلی و مالی گوناگون می توانند به کشور عمان مهاجرت کنند. قطعا در آینده ای نزدیک شاهد جذب مهاجران بیشتر ترقی این کشور عربی در حوزه های مختلف خواهیم بود. هر نوع سفر به کشور عمان، حتی به قصد گردشگری هم به ویزا نیاز دارد اما دولت عمان امکان مهاجرت از طریق ویزای سرمایه گذاری، ویزای تحصیلی، ویزای کار و … را برای ایرانیان و متقاضیان دیگر کشورها فراهم کرده است.

مهاجرت به عمان و اخذ تابعیت از طریق تولد

© کپی‌رایت 1398، تمامی حقوق برای موسسه حقوقی مهاجرتی رهپویان مهاجر آتی نگر محفوظ است. دوست عزیز شما می توانید از طریق سایت ها و موسسات معتبر کاریابی اقدام بفرمایید. دوست عزیز جهت کاریابی لازم است با موسسات معتبر کاریابی مکاتبه بفرمایید. میزان درآمد در عمان بسته به نوع شغل متفاوت است، اما حدودا این میزان بین 37,000 دلار آمریکا الی 95,000 دلار آمریکا می باشد.

یکی از آسان‌ترین روش های مهاجرت و دریافت اقامت عمان ثبت شرکت است. سرمایه اولیه مورد نیاز برای اقدام مبلغ 20 هزار ریال اعلام شده که اقامت دو ساله متقاضی و خانواده‌اش (همسر و فرزندان زیر 21 سال) را به همراه دارد. ارائه طرح کسب‌وکار مورد تایید دولت و کارآفرینی شرایط آسان‌تری را برای متقاضی ایجاد می‌کند.

در این صورت زمانی که شخص مورد نظر با یکی از مرکزهای درمانی کشور عمان وارد عقد قرارداد کاری می شود و برای خودش درخواست ویزای کارب کشور عمان را ارائه می نماید می تواند به منظور همراه نمودن اعضای خانواده اش نیز درخواست نماید. لطفا در دیگر بخش های نوشتار مهاجرت کاری ماما به عمان نیز با ما همراه باشید تا موارد مفیدی را برای شما عزیزان توضیح دهیم. شما می توانید از این مطالب در طرح های مهاجرت کاری خود به دیگر کشورها و به ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان استفاده نمایید.