دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به عمان فارس مهاجر-مهاجرت دی بی

این دو مدرک حداقل‌های پذیرش تحصیلی و مهاجرت به عمان برای تحصیل در مقطع کارشناسی است. تمکن مالی یکی دیگر از موارد مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی است؛ گواهی تمکن مالی که از بانک صادر می‌شود، توانایی مالی حامی دانشجو در پرداخت هزینه‌های زندگی در عمان را نشان می‌دهد. دانشجویان خارجی حین تحصیل می‎توانند با اشتغال در کار دانشجویی (حداکثر 20 ساعت در هفته) بخشی از هزینه‌های تحصیل و زندگی در عمان را پوشش دهند. برای مهاجرت به عمان باید بدانید کشور عمان نسبت به دیگر کشور های حوزه خلیج فارس هزینه های زندگیتری را دارد. در زیر لیست قیمت های ضرروری در عمان و مقایسه آن با دیگر کشورهای عربی آورده شده است.

  • باید در نظر داشت که پذیرش تحصیلی صادر شده از دانشگاه باید به تایید وزارت تجارت و صنعت این کشور برسد.
  • هنرمندان در صورتی می‌توانند به کشور عمان مهاجرت کنند که از طرف کارفرمای عمانی دعوت‌نامه اخذ نموده باشند بعد از آن یک ویزای موقت به وی داده می‌شود که اگر این فرد در کشور عمان همان شغل را ادامه دهد می‌تواند این اقامت موقت را حفظ نماید.
  • اقتصاد این کشور به دلیل دوری عمان از تنش‌های سیاسی، امن است و احتمال بروز بحران‌های بزرگ یا ناپایداری و بی‌ثباتی در آن خیلی کم است.
  • منبع اصلی درآمد کشور عمان مثل باقی کشورهای عربی خلیج فارس، نفت می باشد.

کشور عمان که در خاورمیانه واقع شده است یکی از کشورهای حوزه عربستان می باشد که نام عربی آن نیز سلطنته عمان می باشد. پایتخت این کشور، شهر مسقط است که دریای عرب از قسمت خاوری و دریای عمان از قسمت شمال به آن وصل می شود. همچنین کشور عمان از ناحیه جنوب با کشور یمن و از ناحیه غربی با کشور امارات و کشور عربستان همسایه می باشد. زبان رسمی این کشور عربی است و البته زبان انگلیسی نیز به عنوان زبان دوم در این بسیار رایج می باشد. مساحت کشور عمان حدود 500،309 کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود 4،577،000 نفر می باشد. تحصیل در عمان تا پایان دوره متوسطه رایگان بوده و نکته قابل توجه این است که تحصیل در عمان در هیچ مقطعی اجباری نیست.

کار در عمان و مؤسسات کاریابی در عمان

هر چند لازم است که به یکی از این دو زبان ها تسلط کاملی داشته باشند. شما خواننده محترم در حال خواندن مقاله ای کاربردی در حوزه ی مهاجرت و با عنوان مهاجرت کاری ماما به عمان هستید، لطفا در قسمت های دیگر این مقاله نیز ما را همراهی نمایید. در بخش های دیگر نوشتار خود بنا داریم موضوعات متنوع و کاربردی را با شما همراهان عزیز به اشتراک بگذاریم.

مهاجرت از طریق ازدواج

موقعیت جغرافیایی مناسب عمان و ارتباطات با سایر کشورها از طریق مسیر دریایی. عمان با داشتن نظام آموزشی نوپا و تلاش دولت جهت ارتقاء نظام آموزشی سبب شده که جوانان کشور با متدهای پیشرفته در سطح علمی بالا در جهان، مشغول به تحصیل باشند. عمان یک کشور بی واسطه در خلیج فارس است که دور از تنش و جنگ های خاورمیانه می باشد و همین امر سبب شده تا کشوری صلح طلب به حساب بیاید.

کار در عمان و ویزای کاری عمان

اگر پروسه مهاجرت را خودتان دنبال می کنید به سفارت ببرید اما اگر از طریق موسسه یا وکیل کار خود را دنبال می‌کنید می‌توانید مدارک را به آنها تحویل دهید تا کار شما را انجام دهند. در بخش های بعدی از مقاله ی مهاجرت کاری ماما به عمان در خصوص میزان حقوقی که این گروه از کادر درمانی در کشور عمان دریافت می نمایند صحبت نمودیم و خدمت شماعزیزان گفتیم که ایشان از حقوق مناسبی در کشور عمان برخوردار می باشند. در ابتدا یکی از اصلی ترین شیوه هایی که از این طریق ماماها می توانند به کشور عمان مهاجرت نمایند را برای شما عزیزان بیان می کنیم.