دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه 2022 ️ شرایط و هزینه راه های مهاجرت ترکیه-مهاجرت دی بی

دانشجو می‌تواند پس از یکسال اقامت دانشجویی اجازه کار نیز دریافت کند تا بتواند به تأمین هزینه زندگی خود بپردازد. درخواست های اجازه اقامت نیز ابتدا از طریق سیستم اقامت الکترونیکی اداره کل مدیریت مهاجرت انجام می شود. پس از درخواست آنلاین، اتباع خارجی باید مدارک مورد نیاز را به اداره محلی اداره کل مدیریت مهاجرت ارائه دهند.

  • هزینه های مهاجرت به ترکیه نسبت به روش مهاجرتی شما می تواند متفاوت باشد، این بدان معناست که هزینه های مهاجرتی شما نسبت به سبک زندگی و هدف مهاجرت متغیر است.
  • شما متقاضیان عزیز می توانید از طریق واتساپ یا تماس با موسسه ملک پور از مشاوره رایگان برخوردارید شوید و شرایط خود را بدون صرف هزینه ای بسنجید.
  • شما می توانید تمام سوالات و تجربیات خود را در مورد مهاجرت به ترکیه و طرق مختلف اخذ ویزای ترکیه را در بخش دیدگاه های همین مقاله یا در بخش پرسش و پاسخ همگانی مطرح کنید.
  • در غیر این صورت، وی با اتمام تاریخ اعتبار، تابعیت خود را از دست می‌دهد.
  • بر اساس آمارهای آژانس‌های معتبر مربوطه در کشور ترکیه میانگین حقوق مردم در این کشور برابر با هشت هزار لیر در ماه است.

پس از خواندن این مطلب تا انتهای آن، کاملاً با شرایط زندگی در ترکیه و شهرهای مهم آن آشنا خواهید شد. با سلام با داشتن پاسپورت کشور ترکیه جهت سفر به کشور های عضو شنگن باید ویزا دریافت کرد. سلام و عرض ادب از آنجایی که که کشور ترکیه برای اعطای اقامت از طریق تولد از قانون خون پیروی می کند، این امکان برای شما وجود ندارد. با سلام و عرض ادب بله اگر بعد از تحصیل در این کشور کار پیدا کنید منجر به اقامت دائم شما خواهد شد . ایمیگو پلتفرم واسطه‌ای است بین متقاضیان مهاجرت و آژانس‌های مهاجرتی با هدف هموار شدن مسیر مهاجرت.

مدارک لازم برای مهاجرت به کشور ترکیه

شما با مهاجرت به ترکیه و اخذ تابعیت این کشور، می‌توانید از مزایای شهروندی آن بهره‌مند شوید. افغانها هم می توانند همانند اتباع سایر کشورهای دنیا با استفاده از یکی از روش های مهاجرت به ترکیه ، به این کشور مهاجرت کنند و اقامت ترکیه را به دست بیاورند. تنها نکته ای باید در نظر داشته باشید این است که اتباع افغات برای اقامت حتی کمتر از 90 روز در ترکیه به ویزا نیاز دارند. اگر یک کارآفرین تصمیم بگیرد در اقتصاد ترکیه سرمایه گذاری کند (کسب و کار خود را در ترکیه افتتاح کند یا در پروژه ها و کسب و کارهای ترکی رمایه گذاری کند)، از این طریق می‌تواند اجازه اقامت ترکیه را دریافت کند.

وب سایت های پیشنهادی موسسه ملک پور

زندگی در ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران، پایین بودن هزینه های زندگی و شباهت های فرهنگی بسیار با ایران یکی از مقاصد جذاب توریستی و اقامتی برای علاقه مندان به مهاجرت است. در این مقاله با بررسی شرایط زندگی در ترکیه، شما را با مردم کشور ترکیه، مزایا و معایب زندگی در این کشور، شرایط تحصیل و شرایط کار و مشاغل مورد نیاز در ترکیه آشنا خواهیم شد. با سلام و عرض ادب دوست عزیز درخصوص مهاجرت کاری به ترکیه باید مد نظر داشته باشید که این کشور مثل المان و اتریش ویزای جستجوی کار ندارد و شما باید حتما پیشنهاد شغلی یا جاب آفر داشته باشید. شرایط عمومی شما خوب است و شانس مهاجرت به کشورهای بزرگتر و بهتری را دارید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود.

همچنین از مشاغل و حرفه های مورد نیاز کشور ترکیه می توان به مهندس کامپیوتر و ITو کارشناس مسائل اقتصادی اشاره کرد. البته در امر مهاجرت ترکیه باید به مسئله هزینه مهاجرت به ترکیه نیز توجه داشت. در حقوق بین الملل، قوانین تولد در کشورها از دو سیستم پیروی می کند، سیستم خاک و سیستم خون. تولد فرد در خاک کشورهایی که از طریق سیستم خاک تابعیت خود را اعطا می نمایند برای اخذ پاسپورت آن کشور کافی است. اما در کشورهایی که از طریق سیستم خون اقدام به اعطای تابعیت می نمایند، لازم است پدر یا مادر فرد تابعیت کشور مذکور را داشته باشند. کشور ترکیه نیز از جمله کشورهایی است که در اعطای تابعیت خود از سیستم خون پیروی می کند.