دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه 2022 + بررسی شرایط، هزینه ها و روش ها-مهاجرت دی بی

اگرچه تفاوت‌های منطقه‌ای بر هزینه زندگی تأثیر می‌گذارد، میانگین هزینه اجاره، حمل و نقل، غذا و هزینه‌های روزانه هنوز بسیار کمتر از اتحادیه اروپا یا ایالات متحده است. همچنین هزینه های مسکن، گزینه های مختلف از ویلا گرفته تا آپارتمان، در ترکیه معقول تر است. دیدیم – آلتینکوم، این تفرجگاه با نام مستعار بریتانیای کوچک دارای تعداد قابل توجهی از بریتانیایی‌هایی است که در ترکیه زندگی می‌کنند. خانه معبد معروف آپولو، بارها و رستوران‌های انگلیسی بسیاری وجود دارد، اگرچه ترکیه سنتی هنوز در شهر اصلی ادامه دارد.

این زبان ها در مدارس ترکیه به عنوان دروس انتخابی همراه با سایر زبان های خارجی مانند ایتالیایی تدریس می شوند. با وجود استفاده از زبان های خارجی در آموزش، کارایی ترک ها برای برقراری ارتباط به زبان های خارجی پایین است. برای دریافت ویزای ترکیه باید به سفارت یا کنسولگری ترکیه در کشور خود مراجعه کنید.

  • اما برای اقدام به دریافت پذیرش در مقطع کارشناسی باید سریعتر اقدام کنید .
  • دانشگاه بغازیچی برترین دانشگاه کشور ترکیه بر اساس آخرین رتبه بندی سایت Us News در سال 2021 می‌باشد.
  • همانطور که استحضار دارید کشور ترکیه کشوری اصطلاحاً اوراسیایی می باشد؛ چرا که نیمی از آن در قاره آسیا و نیمی از آن در قاره اروپا قرار دارد.
  • ترکیه همچنین مقررات حمایت موقت را در 22 اکتبر 2014 تصویب کرد، که حقوق و تعهدات را به همراه مراحل مربوط به افرادی که در ترکیه حمایت موقت می‌شوند، تعیین می‌کند.
  • اگر قصد دارید تا مهاجرت به ترکیه را برای خود ساده‌تر کنید، بهتر است به هیچ روش دیگری به جز خرید ملک فکر نکنید.

یکی از رایج ترین مجوزهای اقامت در ترکیه برای خرید املاک و مستغلات برای مقاصد تجاری یا مسکونی اعطا می شود. انجام چنین سرمایه گذاری هایی به یک شهروند خارجی این فرصت را می دهد که نه تنها اجازه اقامت دریافت کند، بلکه بتواند مقیم ترکیه شود. در این مورد، شرایط و ضوابط کاملاً به هزینه آپارتمان بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر در یک ویلا در آنتالیا سرمایه گذاری می کنید، می توانید با حداقل بسته مدارک روی شهروندی ترکیه حساب کنید. ساده ترین راه برای اخذ اقامت دائم، خرید ملک به مبلغ 400 هزار دلار است.

یا این خود از طرق دیگر اقامت اقامت قانونی این کشور را بدست آورده باشید و در آن جا کسب کار آرایشگری راه اندازی نمایید. هزینه زندگی در ترکیه برای یک خانواده 4 نفره حدودا لیر ترکیه می باشد. توجه داشته باشید که هم دانشگاه دولتی و هم دانشگاه خصوصی می توانند تصمیم به اخذ شهریه کم تر بگیرند. به همین منظور بررسی وب سایت رسمی دانشگاه بهترین گزینه برای اطلاع از میزان شهریه می باشد.

شرایط اخذ کارت بازرگانی ترکیه در سال 2022

زندگی در ترکیه برای خارجی های اتحادیه اروپا و آمریکا گران نیست. به جز مکان‌های خاص، مسکن و هزینه زندگی در مقایسه با کشورهای خود ارزان‌تر است. قبل از عزیمت به ترکیه مطمئن شوید که تمام مدارک مورد نیاز خود را دارید. اگر برای زندگی، کار یا تحصیل در ترکیه به ترکیه سفر کرده اید، برای نشان دادن آنها به مقامات مربوطه نیاز به مجوزهای ویژه دارید. نیاز به ویزای ترکیه به کشور مبدا، طول سفر و دلایل آن بستگی دارد. بسیاری از کشورها موافقت نامه های معافیت ویزا را امضا کرده اند که به شهروندان آنها اجازه می دهد تا حداکثر سه ماه بدون ویزا به ترکیه سفر کنند.

خرید ملک در ازمیر| خرید خانه در ازمیر| بررسی قیمت ملک

این افراد نمی توانند در اتفاقات مهم مانند رای دادن و یا نامزد شدن در پارلمان شرکت کنند و تنها کسانی که تابعیت ترکیه را دارند می توانند در این فعالیت ها حضور پیدا کنند. در اصل با در نظر گرفتن پیشرفت‌های اخیر و افزایش تقاضا و نیاز در جامعه، شرکت‌های استارت آپی فرصتی طلایی برای کسب درآمد پیدا کرده‌اند. فقط کافی است که نیاز مردم را شناسایی کرده و به منظور رفع آن نیاز، کسب و کاری ایجاد کنید.

نکته قابل ذکر این است که شما با این نوع اقامت اجازه کار ندارید و باید اجازه کار را نیز از دولت ترکیه کسب نمائید. به عنوان بخشی از هزینه مهاجرت به ترکیه، باید هزینه زندگی در ترکیه را هم در نظر بگیرید. هزینه زندگی در ترکیه بسته به سبک زندگی افراد دارد و به طبع هزینه زندگی در شهرهای بزرگ و پایتخت گران تر از هزینه زندگی در شهرهای کوچک می باشد. برای هزینه اقامت در ترکیه می بایست توجه ویژه ای به قیمت خانه در ترکیه و هزینه های اجاره یعنی به طور کلی هزینه اقامت ترکیه داشته باشید. هزینه اجاره منزل در ترکیه از ۱،۰۰۰ لیر شروع می شود و در برخی مناطق به ۳۵،۰۰۰ لیر نیز می رسد. به صورت متوسط هزینه های زندگی در ترکیه برای یک نفر از ۸۰۰ لیر تا ۲،۰۰۰ لیر در ماه متغیر است.

دانشگاه بیلکنت یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور ترکیه برای دانشجویانی است که به دنبال دوره‌های تحصیلی زبان انگلیسی هستند. این دانشگاه دارای رتبه 121 در آسیا می‌باشد، که با تعداد 10 هزار دانشجو از کوچک‌ترین دانشگاه‌های ترکیه نیز می‌باشد. هزینه‌های تحصیلی در مقاطع مختلف دانشگاه‌های ترکیه بسته به دانشگاه و آن مقطع متفاوت می‌باشد. به طور کلی میانگین هزینه‌های تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی 600 تا 1500 دلار و به زبان ترکی 240 تا 750 دلار سالانه می‌باشد. کشور ترکیه، کشوری در قاره آسیا می‌باشد که دارای تنوع فرهنگی و جغرافیایی بالا می‌باشد. این کشور در آخرین آمار سال 2021 حدود 85 میلیون نفر جمعیت داشته است.

سانساراک علاوه بر تمام زیبایی‌ها دارای اقتصاد رو به پیشرفتی می‌باشد. این شهر مناسب افرادی است که می‌خواهند در شهری کم هزینه اما آینده دار سرمایه‌گذاری کنند. شما چه زمانی که در ترکیه و چه زمانی که در خارج از کشور هستید ، می توانید برای اخذ اقامت ترکیه از طریق کار و سپس زندگی در ترکیه درخواست دهید. برای مهاجرت به کشور ترکیه راه ها و روش های زیادی وجود دارد و دست شما در این زمینه باز می باشد. شما با توجه به بودجه، سبک و شرایط خود می توانید یکی از این راه ها را انتخاب کنید و برای مهاجرت به این کشور اقدام نمایید.

زبان رسمی مردم این کشور زبان ترکی است و واحد پول آن ها لیر ترکیه می باشد. کشور ترکیه به علت پایین بودن هزینه های زندگی توانسته توجه افراد زیادی را برای مهاجرت به خود جلب کند به همین دلیل در ادامه این مقاله به بررسی شرایط رفتن به ترکیه و راههای مهاجرت به ترکیه خواهیم پرداخت. در زبان ترکی کلمه هویت، کیملیک ترجمه می‎‌‌شود، این اصطلاح زمانی کاربرد دارد که افراد درخواست کارت اقامت ترکیه را داشته باشند.