دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه ️واقعیت ها و شرایطی که باید بدانید!️MIE-مهاجرت دی بی

شروع دستمزد در ترکیه برای هر فرد مبلغی حدود ۱۷۸۰ لیر در ماه است( البته ممکن است که این مبلغ تغییر پیدا کرده باشد) که ابتدا کار فرما نیز تمامی هزینه های بیمه، بازنشستگی، مراقبت های بهداشتی را پرداخت می کند. موقعیت اقتصادی و همینطور وجود امکانات رفاهی مختلف و مراکز خرید بزرگ و وسیع تنها بخشی از علت هایی است که سبب شده افرادی زیادی استانبول را برای کار و مهاجرت برگزینند. از جمله یکی از شهرهایی که افراد زیادی آن را برای محل اقامت خود انتخاب می کنند شهر استانبول می باشد. این شهر سراسر شگفت و زیبایی است و زندگی در آن به شکل متفاوتی در جریان است. پدر و مادر نوزاد قبل از آنکه گواهی تولد برای فرزندشان صادر شود بایستی محل اقامت کودک خود را تعیین کنند. بعد از آنکه گواهی تولد دریافت شد باید اقدامات لازم به منظور دریافت مجوز اقامت انجام شود و در صورتی که در این مورد سهل انگاری صورت گیرد اقامت در این کشور غیر قانونی خواهد بود.

  • به همین دلیل افراد برای ثبت شرکت در ترکیه باید به این محدودیت ها توجه تا دچار مشکل نشوند.
  • چنانچه حرفه و مهارت خاصی چون آرایشگری دارید این مزیت به شما اجازه می‌دهد تا مهاجرت آسانی به ترکیه داشته باشید.
  • کارشناسان مجموعه مهاجرتی بالدانو در این قسمت به معرفی برخی از شایع‌ترین راه‌های مهاجرت به این کشور اروپایی خواهند پرداخت.
  • در اقدام برای اخذ پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری نیز سه راه پیش روی شما قرار دارد.
  • این شیوه از مهاجرت به ترکیه تنها برای افرادی مناسب است که دارای رزومه ای درخشان در حیطه کاری خود هستند، مثلا ورزشکاران دارای مدال های جهانی و بین المللی و یا هنرمندانی که توانسته اند از فستیوال های مهم جوایزی را کسب کنند.

ساده‌ترین روش برای به دست آوردن اقامت دائم ترکیه است / در این نوع اقامت فرد اجازه‌ کار دارد و می‌تواند خانواده‌ی خود را همراهش ببرد. بعد از دریافت ویزای توریستی کشور ترکیه شما حق کار در این کشور را نخواهید داشت؛ اما اگر بتوانید یک موقعیت شغلی مناسبی را برای خودتان در این کشور پیدا کنید، می‌توانید ویزای توریستی دریافت شده را به ویزای کاری بدل کنید. دانشگاه‌های دولتی این کشور دروس خود را به زبان ترکی ارائه می‌کنند و اگر می‌خواهید تحصیل با زبان انگلیسی در کشور ترکیه را تجربه کنید، باید در دانشگاه‌های خصوصی این کشور مشغول به تحصیل شوید. البته باید به این نکته اشاره کرد که برای مهاجرت از طریق تحصیل و ورود به دانشگاه‌های این کشور، باید در آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های ترکیه شرکت کرده و نمرات لازم برای اخذ پذیرش را به دست بیاورید.

ترم دوم آموزش زبان آلمانی (A (نیم ترم دوم)

یک شرکت ترکیه ای می تواند یک خارجی را در صورت داشتن نیروی کار موجود از مردم ترکیه استخدام کند. هنگامی که یک کارفرما یک خارجی را استخدام می کند، باید برای مجوز کار، با حداقل شش ماه اقامت، درخواست دهد. مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک به ارزش دلار نیز یکی از روش های بسیار پرطرفدار در ماه های اخیر می باشد. برای دریافت اجازه اقامت در ترکیه علاوه بر اجازه کار در ترکیه، بهتر است به سفارت ترکیه یا کنسولگری ترکیه در کشور خود مراجعه کنید.

دسترسی سریع

مدارکی مانند پاسپورت، ترجمه صفحه اول کارت شناسایی و اساسنامه شرکت مورد نیاز است. مراحل ثبت شرکت در ترکیه بین 3 تا 5 روز طول می کشد و معمولاً حدود 1000 تا 2500 دلار هزینه دارد. برای اینکه بتوانید بدانید برای مهاجرت به ترکیه چقدر سرمایه لازم است باید اطلاعات کاملی داشته باشید و هزینه ها را محاسبه کنید. ممکن است لازم باشد ثابت کنید که بلیط رفت و برگشت به کشور مبدا خریداری کرده اید.

مهاجرت به ترکیه

مشورت با افراد آگاه و دارای تجربه در زمینه مذکور است که مانند یک راهنما تا رسیدن فرد به هدفش، همراهی می کند. یک مشاوره زبده، با توجه به شرایط، مهارت و میزان سرمایه هر متقاضی است که انتخاب می کند کدام راه مناسب وی بوده و با آگاهی از قوانین و شرایط هر راه مهاجرتی، کمک می کند تا فرد با صرف کمترین هزینه و زمان، اقامت ترکیه را به دست آورد. مشاوران و کارشناسان موسسه ملک پور با گذشته ای درخشان در امر مهاجرت، اینجا هستند تا آینده ای پر از امید و موفقیت را برای علاقه مندان به زندگی در کشور ترکیه بسازند. افراد می توانند از طریق راه های ارتباطی موجود، سوال ها و دغدغه هایشان را از کارشناسان پرسیده و ابهامات خود را برطرف نمایند.

حکومت فعلی ترکیه در سال 1923 و به رهبری شخصی به نام آتاتورک بنا شد. موقعیت جغرافیایی این کشور به گونه ایست که از سه طرف به دریا راه دارد. کشور‌های مجاور ترکیه را از شرق؛ ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و گرجستان، از شمال غربی؛ یونان و بلغارستان و از جنوب شرقی؛ سوریه و عراق تشکیل می‌دهند. بزرگترین شهر ترکیه استانبول است، اما پایتخت این کشور شهر آنکارا می‌باشد، این کشورِ زیبا همواره یکی از مقاصد اصلی توریست‌های داخلی و خارجی بوده است.