دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه شرکت مهاجرتی رجبی-مهاجرت دی بی

به لطف ویرانه های معروف افسوس که در نزدیکی آن قرار دارد، این بندر همچنین یک بندر اصلی کشتی های تفریحی است و از احساس سالم و چند فرهنگی برخوردار است. بدروم، شبه جزیره بدروم که مرکز شهر و بسیاری از استراحتگاه های کوچک تعطیلات را تشکیل می دهد، یکی از مقاصد برتر توریستی ترکیه و یک مرکز قایقرانی قابل توجه است. کارگران خارجی اغلب برای مشاغل گردشگری با شرکت های بزرگی که به نمایندگی های هتل و فرودگاه یا شغل تدریس در مدارس خصوصی بین المللی نیاز دارند مراجعه می کنند. خارجی ها نمی توانند مشاغل خاصی مانند دندانپزشکی، افسران امنیتی و مقامات اسناد رسمی را انجام دهند.

  • دانشگاه بیلکنت یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور ترکیه برای دانشجویانی است که به دنبال دوره‌های تحصیلی زبان انگلیسی هستند.
  • دریافت ویزای تحصیلی ترکیه، یکی از کم ریسک‌ترین ویزاهای ترکیه است.
  • شما می‌توانید از طریق اجاره‌نامه و ثبت رسمی آن، به مدت شش ماه اقامت ترکیه دریافت کنید.
  • مطابق قانون، برای متقاضیانی که از لحاظ جسمی قادر به مراجعه به محل‌های PDMM به منظور ثبت درخواست حمایت بین‌المللی نیستند، ممکن است مقامات PDMM به محل متقاضی هدایت شوند تا درخواست را پردازش کنند.
  • اخذ ویزا و همین طور اعتبار پاسپورت، دعوت‌نامه، مدارک مالی و کاری معتبر و همین طور رزومه کاری و تحصیلی قوی، همگی می‌توانند در قوانین مهاجرت به ترکیه نقش مهمی ایفا نمایند.

مطابق قانون، برای متقاضیانی که از لحاظ جسمی قادر به مراجعه به محل‌های PDMM به منظور ثبت درخواست حمایت بین‌المللی نیستند، ممکن است مقامات PDMM به محل متقاضی هدایت شوند تا درخواست را پردازش کنند. در همین ارتباط، مصاحبه‌ها جهت ثبت درخواست برای افراد زیر سن قانونی بدون همراه و سایر افرادی که قادر به گزارش در محل‌های ثبت شده در استان نیستند، ممکن است در مکان‌هایی که افراد در آن قرار دارند، انجام شود. درخواست‌های مربوط به حمایت‌های بین‌المللی به “استانداری‌ها” به صورت حضوری انجام می‌شود و این نشان می‌دهد كه از متقاضیان انتظار می‌رود، به صورت شخصی به PDMM مراجعه کنند و شخصاً درخواست خود را ارائه دهند. در صورتی که شخصی بخواهد برای اعضای خانواده بزرگسال درخواست‌نامه پر کند، تأیید کتبی فرد باید ضمیمه درخواست باشد. ترکیه همچنان میزبان بیشترین تعداد پناهنده در سراسر جهان است، زیرا تعداد افرادی که به دلیل درگیری، خشونت و آزار و اذیت به اجبار در سراسر جهان آواره شده‌اند، به سطح بالایی رسیده است.

لیست مدارک لازم برای مهاجرت به ترکیه چیست؟

ترکیه وضعیت تابعیت دوگانه را به رسمیت می‌شناسد بنابراین می‌توان ضمن اخذ تابعیت این کشور، تابعیت قبلی خود را حفظ کرد. کالکان، به زندگی ویلایی لوکس و منظره فوق العاده دریای مدیترانه خوش آمدید. کالکان در بخش گران‌قیمت املاک و مستغلات تجارت پرخروشی انجام می‌دهد و یک نگاه به برخی ویلاهای برای فروش دلیل آن را تأیید می‌کند. رستوران‌های روی پشت بام کالکان که ماهی تازه و غذاهای دریایی سرو می‌کنند نیز در سراسر ترکیه مشهور هستند. آلانیا، واقع در منتهی الیه شرقی منطقه مدیترانه آنتالیا، در حال رشد است تا به مقصدی ارزشمند تبدیل شود.

مردم کشور ترکیه به زبان ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و اگر می‌خواهید تا در این کشور مشغول به کار شوید، باید با زبان ترکی آشنایی کاملی داشته باشید. فراموش نکنید که شما در زمان کار در این کشور نیاز دارید تا با کارفرما، سایر همکاران و مردم ترکیه به‌صورت مستقیم در ارتباط باشید. در صورت نبودن فردی برای همکاری با این شرایط، کارفرما می‌تواند یک خارجی را استخدام کند یعنی اولویت استخدام با اتباع ترکیه است.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مهاجرت به ترکیه

شما باید حداقل 5 سال با یک شهروند ترکیه ای زندگی کنید و معمولا بعد از 3 سال از این 5 سال می توان اقامت دائم در ترکیه را اخذ کرد. شایان ذکر است که با خرید خانه ای به ارزش کمتر از 250،000 دلار می توانید تنها یک سال اقامت توریستی در ترکیه داشته باشید و از این طریق نمی توانید پاسپورت ترکیه بگیرید. آنتالیا نیز یکی دیگر از معروف‌ترین شهرهای ترکیه است که اکثر ایرانیان با سواحل زیبای این کشور آشنا هستند. سواحل چشم‌نواز و دلنشین این شهر سبب شده تا آنتالیا به یکی از توریستی‌ترین شهرهای کشور ترکیه محسوب شود.

متقاضیان مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل باید در اولین مرحله نسبت به اخذ پذیرش دانشگاه های ترکیهاقدام نمایند. مهاجرت به ترکیه، مهاجرت از طرق مختلف به ترکیه، هزینه های زندگی در ترکیه و صفر تا صد مهاجرت به ترکیه در این مقاله مورد بحث و بررسی علمی قرار گرفت. با مطالعه این مقاله آموختیم که سه روش عمده برای اخذ تابعیت کشور ترکیه وجود دارد که این راه ها عبارتند از مهاجرت از طریق کار، سرمایه گذاری و ازدواج با فرد تبعه این کشور.