دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه شرکت مهاجرتی رجبی-مهاجرت دی بی

افرادی که قصد دارند این کشور را برای زندگی انتخاب نمایند، باید ابتدای امر شرایط دقیق روش‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهند و طبق هدفشان از این انتخاب، مدارک و هزینه‌های موردنیاز را تهیه نمایند. اقامت در ترکیه از طریق کار یکی از محبوب ترین روش های اخذ اقامت ترکیه است که می تواند پس از چند سال منجر به اخذ تابعیت ترکیه و گذرنامه شود. هر خارجی که به مدت 5 سال در ترکیه کار می کند و هزینه بیمه و مالیات خود را پرداخت می کند ، دارای تابعیت و گذرنامه ترکیه است. دریافت ویزای تحصیلی ترکیه، یکی از کم ریسک‌ترین ویزاهای ترکیه است. در شرایطی که کودک با ملیت خارجی در مدارس دولتی ترکیه ثبت‌نام ‌کند، اداره آموزش‌وپرورش استان، وظیفه ارزیابی سابقه تحصیلی دانش‌آموز را دارد. به این معنی که اداره آموزش‌وپرورش استانی تعیین می‌کند که کودک در کدام مقطع تحصیلی ثبت‌نام کند.

  • از دیگر روش‌های مهاجرت به ترکیه، ثبت شرکت است البته این راه سرمایه بسیار زیادی را می‌طلبد.
  • اگر برای انتخاب روش مهاجرتی منطبق با شرایط خود به کمک نیاز دارید، در ایمیگو پروفایل ایجاد کنید تا به متناسب‌ترین برنامه‌های مهاجرتی دست یابید.
  • اما در هر صورت اگر بخواهند مهاجرت تحصیلی یا کاری داشته باشند می‌توانند پس از اخذ پذیرش و پیدا کردن کار اقدام به درخواست برای ویزای تحصیلی و کاری نمایند که این کار یکی از راههای مهاجرت به ترکیه می باشد.
  • در صورتی که فرد متقاضی خانه‌ای در ترکیه اجاره کند می‌تواند با ارائه‌ی اجاره نامه این ویزای توریستی ترکیهرا ۶ ماه دیگر تمدید کند و به مدت ۱ سال در ترکیه اقامت داشته باشد.

طبق قوانین کشور ترکیه تنها سیستم خون در این کشور قانونی است و در نتیجه مهاجرت به ترکیه از طریق تولد ممکن نمی باشد. اخذ ویزا و همین طور اعتبار پاسپورت، دعوت‌نامه، مدارک مالی و کاری معتبر و همین طور رزومه کاری و تحصیلی قوی، همگی می‌توانند در قوانین مهاجرت به ترکیه نقش مهمی ایفا نمایند. این کشور با دارا بودن طبیعتی زیبا و همچنین اقتصاد رو به پیشرفت، متقاضیان قابل توجهی برای مهاجرت دارد. در این مطلب ما می خواهیم به نحوه ورود و اقامت بلند مدت شما در ترکیه صحبت کنیم. ترکیه کشور اروپایی-آسیایی همسایه، محل زندگی ایرانی‌های زیادی است.

خرید یا اجاره خانه در ترکیه

برای بازپرداخت وام دریافت شده، خانه خریداری شده به مدت 4 سال در اختیار فروشنده باقی می ماند و از محل اجاره بهای آن اقساط پرداخت می شود. در 4 سالی که ملک در اختیار فروشنده است می توانید در سال 1 ماه را در آن اقامت داشته باشید یا هر سال دلار سود دریافت کنید. تحصیل در ترکیهاز سطح مدارس شروع می شود و تا مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری ادامه دارد. سن تحصیل در مدارس ترکیه از ۷ سالگی شروع می شود و تا ۱۸ سالگی ادامه دارد. تحصیل در دانشگاه های ترکیه به زبان های ترکی و انگلیسی امکان پذیر است.

زندگی در ترکیه 2023 (هزینه ها به ریال + مزایا و معایب)

آنها اغلب سوالاتی مانند “چند سالته؟” یا “چقدر پول در می آورید؟” که می تواند احساس تهاجمی داشته باشد و خیره شدن امری رایج است. مسئله ای که در اولین قدم مهاجرت ممکن است با آن مواجه شوید این است که جهت اثبات بلیط برگشتی را به کشور مبداء خود خریداری کرده اید را ارائه دهید. برای اینکه بتوانید کارآفرین باشید و شرکتی استارت آپی تاسیس کنید، بایستی خلاق باشید و ایده‌های جذابی را رائه دهید. شما باید نیاز مردم را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهید، یا بهتر است بگوییم، آن نیاز را ایجاد کنید! دانشگاه های ترکیه در رتبه بندی های جهانی جایگاه های خوبی دارند. یکی از مسائل مهم در مهاجرت، موضوع تحصیل کودکان در مدارس ترکیه است.

دقت شود که دانش آموزانی که در مقاطع ابتدایی، متوسطه و دبیرستان ثبت نام می کنند باید با ویزای مناسب برای تحصیل وارد ترکیه شوند تا بتوانند برای اجازه اقامت دانشجویی اقدام کنند. متقاضی ملزم به ارسال گذرنامه یا مدارک جایگزین پاسپورت (عکس از صفحات حاوی اطلاعات هویتی و صفحه حاوی عکس و صفحات پردازش شده) که برای ورود و خروج از کشور ترکیه استفاده می شود، می باشد. اگر گذرنامه تمدید شده و در درخواست های اجازه اقامت مورد نیاز باشد، صفحات پردازش شده گذرنامه های قبلی نیز در صورت وجود ارائه شود.