دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه در کوتاه ترین زمان در سال 2022 برای ایرانیان-مهاجرت دی بی

بیشترین درخواست ها در استانبول، مهم‌ترین و شلوغ ترین شهر ترکیه و پس از آن شهر گردشگری آنتالیا، انجام شد. برای مهاجرت به ترکیه در ابتدا لازم است شرایط شما بررسی شود و با توجه به شرایط شما از بین روش های قانونی (تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری و ازدواج ) ، راه مناسب را انتخاب کرده و اقدام کنید. مهاجرت از طریق ازدواج به این صورت است که فرد باید اقامت ترکیه را داشته باشد که بعد از ازدواج همسر او بتواند اقامت دریافت کند.

  • شما با اخذ پاسپورت ترکیه اجازه ورود به اکثر کشور‌های اروپایی، کانادا و … را خواهید داشت.
  • برای درخواست و دریافت تمدید ویزا شما باید از طریق سیستم اقامت الکترونیکی اقدام کنید.
  • مهاجرت به ترکیه راه‌های متفاوتی دارد و متقاضیان می‌توانند جهت، کار، تحصیل یا سرمایه‌گذاری به این کشور مهاجرت کنند.
  • اتباع برخی کشورها نیز می توانند پس از ورود به ترکیه ویزا دریافت کنند.

موسسه ملکپور ضمن اشراف کامل بر صفر تا صد مهاجرت به ترکیه و ارائه مشاوره به هم‌وطنان عزیز دراین‌باره متذکر می‌شود تمامی مطالب پیشرو معتبر بوده و پس از مشورت با وکلای محلی ترکیه‌ای تنظیم و منتشرشده‌اند. این امکان برای شما وجود دارد که از آن جا به کشوری دیگر مهاجرت کرده و مراحل اقامت را طی کنید، کشوری که شرایط رفاهی، اجتماعی و اقتصادی مناسبی برای شما داشته باشد. با توجه به اینکه کوشش شد تا تمامی موارد جهت اقامت در ترکیه در این مقاله برای شما توضیح داده شود در صورتی که تمایل برای مهاجرت به این کشور را دارید پیشنهاد می‎‌کنیم از افراد متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید. موسسه افشار املاک می‌‎توانند ارزان ترین، راحت ترین و امن ترین شرایط را برای شما فراهم کند.

مهاجرت به تركيه از طريق اجاره و خريد ملك

از دیگر مواردی که برای متقاضیان مهاجرت به ترکیه بسیار مهم و حیاتی می باشد این است که از کدام یک از روش هایی که پیش تر خدمت شما عزیزان بیان شد، می توان به تابعیت و یا اقامت دائم کشور ترکیه دست پیدا کرد. بر طبق مواردی که گفته شد، سه راه منجر به اخذ تابعیت کشور ترکیه خواهد شد؛ مهاجرت کاری، سرمایه گذاری در ترکیه و ازدواج با تبعه کشور ترکیه، منجر به اخذ تابعیت ترکیه خواهد شد. مهاجرت تحصیلی به کشور ترکیه منجر به اخذ اقامت و یا تابعیت ترکیه نخواهد شد بلکه فرد باید پس از تحصیل خود به کار در این کشور برسد و بتواند پنج سال را به صورت تمام وقت در این کشور مشغول به کار گردد تا اقامت دائم ترکیه را اخذ نماید.

اخذ اقامت ترکیه از طریق کار

برای متقاضیانی که هزینه آنها در طول درمان بر عهده مؤسسات و سازمانهای دولتی ذیربط باشد، شرط بیمه درمانی معتبر الزامی نیست. کشور ترکیه با آب و هوای مناسبی که در اکثر مناطق خود دارد نگرانی سازگاری با آب و هوا را برای مهاجران از بین می‌برد. با این حال مهاجران به دنبال بهترین شهرهای این کشور هستند تا برای اهدافی مانند زندگی یا تحصیل به آنجا مهاجرت کنند.

با این شرایط پیشنهاد می شود متقاضیان کار در اروپا برای کشورهایی که ویزای جست و جوی کار ارائه می نمایند و نرخ بیکاری بسیار پایینی دارند، اقدام به مهاجرت کاری نمایند. تجربه نشان می‌دهد که بعد از طی کردن تمام این راه‌ها و صرف زمان و هزینه، همچنان نمی‌توانیم یک نفس راحت بکشیم و با اطمینان خاطر قدم بعدی را برداریم. ما در ایمیگو روش‌های مهاجرتی کشورهای مختلف را جمع‌آوری و سپس در قالب یک موتور قوانین مهاجرت طراحی و پیاده‌سازی کرده‌ایم.