دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه دریافت اقامت ترکیه 2022-مهاجرت دی بی

همچنین موقعیت جغرافیایی، موقعیت استراتژیک، آب و هوای آن و نبودن نیاز به اخذ ویزا، از دیگر مزیت‌های مهاجرت به ترکیه می‌باشند. گزینه (ج) نشان می‌دهد که TC به شرطی قابل دستیابی است که، اوراق قرضه و صورت حساب‌های دولتی به شرط نگهداری آن‌ها برای حداقل 3 سال خریداری شود. همچنین این سرمایه‌گذاری باید توسط وزارت خزانه‌داری و دارایی کشور ترکیه تأیید شود. افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه از طریق کار را دارند، می‌توانند با گوش سپردن به پادکست زیر از حقوق مشاغل مختلف در کشور ترکیه مطلع شوند. شایان ذکر است که، دانشجویانی که در ترکیه در حال تحصیل هستند و قصد کار حین تحصیل خود را دارند نیز باید مجوز کار مربوطه را دریافت نمایند و بدون آن، حق اشتغال در این کشور را نخواهند داشت. همچنین با توجه به رشد نرخ بیکاری در ترکیه طی سال‌های اخیر، معمولا به اکثریت دانشجویان مقطع کارشناسی، مجوز کار حین تحصیل داده نمی‌شود و تنها دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا می‌توانند هم‌زمان با تحصیل خود، کار کنند.

  • اگر فرد متقاضی به مدت 5 سال به صورت مداوم در ترکیه کار کند قادر خواهد بود اقامت دائم این کشور را نیز کسب کند.
  • پس بهتر است در این خصوص با وکیل مجرب و کارآزموده مشورت نمایید تا بتوانید بهترین تصمیم را در امر مهاجرت بگیرید.
  • پایتخت این کشور شهر آنکارا است و بزرگ ترین شهر آن استانبول می باشد.
  • شما می توانید به راحتی از این طریق برای مهاجرت به ترکیه اقدام کنید.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب ویزای کار در کشور ترکیه این است که متقاضیان پس از گذشت هشت سال می‌توانند نسبت به دریافت اقامت دائم خود اقدام کنند. ویزای کاری کشور ترکیه برای صدور اولیه به مدت یک سال اعتبار دارد. متقاضیان می‌بایست پس از اتمام این زمان برای تمدید مجدد ویزای خود اقدام کنند. این ویزا برای بار دوم به مدت سه سال و برای بار سوم به مدت شش سال تمدید می‌شود.

ترم دوم آموزش زبان آلمانی (A (نیم ترم دوم)

نیروهای خارجی انگلیسی زبان به ویژه در این بخش‌ها، بسیار محبوب هستند. اگر چه نیازی به تسلط به زبان ترکی در زمینه کاری خود ندارید؛ اما برای موفقیت بیشتر، حداقل به درک کافی از این زبان احتیاج خواهید داشت. بر اساس قوانین ترکیه در صورتی که فرد 5 سال در ترکیه کار کند و در این مدت برای وی بیمه رد شود می‌تواند بعد از 5 سال، درخواست شهروندی ترکیه را نماید. همچنین اگر 8 سال به صورت قانونی در ترکیه حضور داشته باشد و طی این 8 سال، 7 سال آن را در ترکیه باشد و فقط در مجموع یک سال را خارج از ترکیه گذرانده باشد، می‌تواند در هشتمین سال برای شهروندی ترکیه درخواست دهد.

معرفی بهترین رستوران های استانبول | معرفی 8 رستوران استانبول

اگر چنین امکانی وجود ندارد، می توانید برای ویزای کار اقدام کنید، یا برای تحصیل به ترکیه بروید. البته، امکان خرید ملک و سرمایه‌گذاری به مبالغ پایین‌تر نیز وجود دارد. البته، حتی در این صورت نیز می‌توان به گونه‌ای و تحت شرایط خاصی، مجوز کار را دریافت کرد. یکی دیگر از روش های مهاجرت به ترکیه، مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی می باشد که این موضوع به هیچ عنوان توسط موسسه ملک پور توصیه نمی گردد و خدماتی نیز در این زمینه توسط موسسه ملک پور ارائه نمی شود. دلیل این امر این است که مهاجرت از طریق پناهندگی یکی از سخت ترین و در عین حال خطرناک ترین راه های مهاجرت می باشد.

بنابراین سعی داشته باشید که فقط روش های قانونی مهاجرت به ترکیه را دنبال کنید. خیر، نیازی به خرید ملک نیست و شما به طور مستقم می‌توانید در کانادا سرمایه گذاری کنید بجای خرید ملک ترکیه. بله دوست عزیز با خرید ملک با این قسمت میتوانید اقامت ترکیه را کسب نمایید . یکی از این راه ها سیستم خاک است که به این معناست که کودکانی که در خاک این کشور متولد می شوند تابعیت این کشور را اخذ می نمایند و این که والدین کودک تبعه آن کشور هستند یا خیر مهم نمی باشد. روش دوم سیستم خون می باشد که طبق آن تابعیت کودک وابسته به تابعیت والدین او می باشد یعنی اگر والدین کودک تبعه کشور ترکیه باشند کودک نیز تابعیت این کشور را از ابتدا به دست می آورد.