دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه ترکیه دات کام مجله اینترنتی کشور ترکیه-مهاجرت دی بی

البته خرید خانه در کشور ترکیه هم همانند ایران، نکات مهم خاص خود را دارد که در هنگام خرید حتما باید به انها توجه داشته باشید. در صفحه خرید خانه در ترکیهمی توانید با نکات مهم قبل از خرید ملک اشنا شود. و یا با مشاوران تکینکوگروپ با شماره۰۰۹۰۵۵۲۵۲۰۵۰۰۵ در تماس باشید. برای اطلاع از شرایط دانشگاه ها و نحوه ورود به آن ها در کشور ترکیه، مقاله تحصیل در ترکیه را مطالعه نمایید تا در این خصوص اطلاعات بیشتری بدست بیارید. در بالا راه های موجود برای مهاجرت به ترکیه را توضیح دادیم، در ادامه به شرح شرایط کلی مهاجرت به این کشور و مدارک لازم برای اخذ اقامت پرداخته ایم.

  • برای خرید ملک می بایست بههزینه های جانبی خرید ملک در ترکیهنیز توجه نمایید.
  • تحصیل در دانشگاه های ترکیه به زبان های ترکی و انگلیسی امکان پذیر است.
  • افرادی که دارای رزومه های قوی و معتبر در سطح فعالیت های جهانی و بین المللی هستند در این گروه جای دارند.
  • این شیوه علاوه بر سود حاصل از سرمایه گذاری شما را به سمت اخذ تابعیت نیز سوق خواهد داد.
  • در حال حاضر، ترکیه میزبان بیش از 3,6 میلیون پناهنده سوری ثبت شده به همراه بیش از 365,000 نفر از سایر ملیت‌ها است.

البته مدارک لازم برای مهاجرت به کشور ترکیه که در ادامه به آن‌ها اشاره‌ شده است باید قبل از ارائه به سفارت به زبان انگلیسی و زبان بومی کشور موردنظر ترجمه شود. در طول ترجمه محتوای اصلی باید این نکته را نیز بررسی کرد که معنی اصلی موارد بیان‌شده در مدارک دچار تغییر نشود. شما با داشتن تسلط و آشنایی با زبان ترکی می‌توانید با مردمان این کشور به‌خوبی ارتباط برقرار کرده و مسیر مهاجرتی خودتان را کوتاه‌تر کنید. از دیگر شرایط مهم دریافت اقامت و مهاجرت به کشور ترکیه می‌توان به نداشتن سو پیشینه، داشتن بیمه، در اختیار داشتن پاسپورت و … اشاره کرد.

مراحل مهاجرت به ترکیه به صورت گام به گام

هنگام انتخاب ملک، باید از فاصله آن تا دریا، کوه، مرکز شهر، امکانات محلی، مکان‌های گردشگران آگاه باشید. همچنین قیمت آپارتمان در یک مجتمع مسکونی با ملک یک خانه شخصی یا ویلا متفاوت است. شهر استانبول تنها شهری در دنیا است که در 2 قاره آسیا و اروپا قرار دارد.

ترم دوم آموزش زبان آلمانی (A (نیم ترم دوم)

همچنین وجود مساجد و کلیساهای زیبا در کنار هم، حاکی از احترام مردم این کشور به ادیان مختلف است. دوست گرامی به طور کلی دریافت پذیرش در رشته های هنری و موسیقی قدری دشوارتر از رشته های دیگر است زیرا شما باید مصاحبه داشته باشید و در اغلب موارد باید در آن کشور حضور داشته باشید. بله،ازیک تاهفت میلیاردپول لازمه،اگه نداری می تونی خانه اجاره کنی برای یک سال،بعداقامت یک سال رابگیری. مهاجرت از طریق پناهندگی یک روش پرچالش و خطرناک است و هرگز توصیه نمی‌شود اما اگر فردی در کشور خود مورد آزار و اذیت جدی قرار بگیرد و نتواند از جان خود محافظت کند، ممکن است گزینه‌ای جز پناهندگی نداشته باشد. رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی از پرطرفدارترین رشته‌های دانشگاهی ترکیه هستند.

سریع‌ترین راه مهاجرت به ترکیه

به ویژه آن که با سرمایه گذاری در بانک های ترکیه، تسهیلاتی نیز به شما تعلق خواهد گرفت. در صفحه سرمایه گذاری در ترکیه می توانید با انواع روش های سرمایه گذاری آشنا شوید. اگر رزومه تحصیلی شما درخشان باشد، می توانید به راحتی بورسیه تحصیلی ترکیه را دریافت کنید.