دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه، شرایط و راه‌های آسان مهاجرت به ترکیه تکینکوگروپ-مهاجرت دی بی

برای کاهش هزینه های مهاجرت به ترکیه می توانید از کارشناسان کارت سبز کمک بگیرید. بدون داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت امکان گرفتن پاسپورت ندارید و در نتیجه نمی توانید به ترکیه یا هر کشور دیگری مهاجرت کنید. یک شهر توریستی را برای زندگی انتخاب کنید؛ زیرا نگرش ساکنین شهر، نسبت به خارجی‌ها دوستانه‌تر است. در آنجا می‌توانید تجربیات خود را به اشتراک بگذارید، مشاوره بخواهید، دوست پیدا کنید.

مهاجرت به ترکیه می‌تواند تاثیر مثبتی بر ادامه زندگی شما بگذارد. بهترین و ساده‌ترین مسیر مهاجرت به ترکیه، خرید ملک در این کشور و اخذ اقامت آن است. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که مهاجرت به کشور ترکیه در صورت انجام صحیح مراحل فوق شانس متقاضیان را برای دستیابی به هدف موردنظر کاهش خواهد داد.

  • دوست گرامی، بهترین روش بسته به شرایط اعضای خانواده بستگی دارد و شما برای این امر می توانید از مشاوره رایگان تلفنی با مشاورین موسسه استفاده نمایید و شرایط سن، تحصیلات، سرمایه و …
  • از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به داشتن تمکن مالی برای برآمدن از پس هزینه‌های زندگی در کشور ترکیه اشاره کرد.
  • اصولاً هزینه های زندگی، بستگی به سبک زندگی افراد دارد و بسته به زندگی فرد ممکن است خانواده ای پرخرج یا خانواده ای کم خرج باشند.

اولین گام برای مهاجرت به ترکیه شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است. سپس باید شرایط و مدارک مهاجرت را بر اساس روش انتخاب شده فراهم کرد. در صورتی که متقاضی برای برای درمان در چارچوب قراردادهای تامین اجتماعی دو جانبه به کشور ترکیه مهاجرت می کند، باید مدرکی مبنی بر وضعیت خود ارائه دهد. سندی که نشان دهنده مدت درمان است و توسط پزشک امضا و مهر شده باشد.

هزینه مهاجرت به ترکیه از روش تحصیل

این مقطع طیف وسیعی از رشته‌ها را از مدیریت مشاغل، اقتصاد و ریاضیات گرفته تا طراحی مد، گردشگری و مهمان‌داری در برمی‌گیرد. تحصیل مقطع لیسانس در رشته‌هایی مثل معماری، دندانپزشکی، دامپزشکی و داروسازی 5 ساله و تحصیل پزشکی نیز 6 ساله است. اگر شما نیز از متقاضیان مهاجرت به ترکیه هستید، می‌توانید با گوش دادن به پادکست زیر، از اطلاعات لازم برخوردار شوید.

هزینه های زندگی در ترکیه

شما باید پیش از اقدام برای امر مهاجرت خود، از هزینه‌های لازم در کشور مقصد مطلع شوید تا بتوانید برنامه‌ریزی مالی مناسبی داشته باشید و از این لحاظ با مشکلی رو به رو نشوید. متقاضیان مهاجرت به ترکیه می‌توانند با شنیدن پادکست زیر، از هزینه‌های لازم مهاجرت و زندگی در ترکیه آگاهی پیدا کنند. دریافت تابعیت ترکیه و گذرنامه‌های ترکیه برای متقاضی اصلی(سرمایه گذار) و سایر اعضای خانواده، معمولاً حدود 3 الی 6 ماه زمان می‌برد. البته به شرط آنکه تمام اسناد و مدارک آماده و بر اساس مقررات گردآوری شده باشند و کارهای قبل و بعد از سرمایه‌گذاری به درستی انجام شود و این موارد با جدیت پیگیری شوند. با توجه به بندهای اضافی اخیر در قانون سرمایه‌گذاری، کل زمان برای به دست آوردن شهروندی کامل ترکیه برای تمامی اعضای خانواده در سال 2022، به 60 روز کاهش یافته است. پزشکی یکی از محبوب‌ترین رشته‌های تحصیلی در کشور ترکیه محسوب می‌شود.

تماس با مرکز برنامه iResidence

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون راه های مهاجرت به ترکیه و مشاوره با مشاورین موسسه ملک پور می‌توانید فرم تماس را کامل کرده و یا طی تماس تلفنی با موسسه ملک پور، از مشاوره تلفنی رایگان در این خصوص استفاده نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید سوالات خود را پیرامون مهاجرت به ترکیه در بخش “ثبت پرسش” مطرح نمایید تا در سریعترین زمان ممکن مشاورین به شما پاسخ بدهند. به همان اندازه که مهاجرین به اروپا علاقه‌مندند، مهاجرین ایرانی به ترکیه علاقه‌مند هستند.

پایتخت کشور ترکیه شهر آنکارا می‌باشد که دومین شهر پرجمعیت این کشور نیز به حساب می‌آید. یکی از نکات جالب درباره مردم این کشور این است که به دلیل همسایگی با کشور ایران و روابط خوب دیپلامتیک دو کشور، فرهنگ مردم ترکیه بسیار شبیه به مردم ایران می‌باشد. همچنین مردم ترکیه نسبت به دین اسلام پایبند هستند و درصد بسیار بالایی از مردم این کشور از جوامع غربی تاثیر نپذیرفته‌اند. در صورت ازدواج با یک شهروند ترک، و البته ازدواج واقعی، پس از۳ سال می تونید برای اخذ پاسپورت کشور ترکیه اقدام کنید.موفق باشید. شما با پناهندگی نه تنها نمی توانید به سایر مکان ها نقل مکان کنید ، بلکه تا مدت ها امکان بازگشت به ایران را ندارید و این باور که پس از گذشت سال ها شاید به شما اقامت دائم اعطا شود را باید دور از ذهن دانست!