دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه، شرایط و راه‌های آسان مهاجرت به ترکیه تکینکوگروپ-مهاجرت دی بی

از طرف دیگر، نرخ بیکاری در کشور ترکیه نیز بسیار پایین است و شرایط مهاجرت به ترکیه برای کار نیز، بسیار مناسب است. راه‌های مختلفی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد که در ادامه به بررسی دقیق آن‌ها می‌پردازیم. مسلماً شرایط شخصی شما در انتخاب بهترین روش مهاجرت ترکیه بسیار مؤثر است؛ اما به طور کلی ویزای کار ترکیه، تحصیل در ترکیه، خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه از بهترین راه های مهاجرت به ترکیه است. امکان مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج نیز تحت شرایطی خاص امکان پذیر می باشد. افرادی می‌توانند از طریق ازدواج به این کشور مهاجرت نمایند و یا اقامت ترکیه را به دست آورند که یا با شخص تبعه ترکیه ازدواج کنند یا با شخصی که اقامت دائم یا پاسپورت ترکیه را دارد ازدواج نماید. فردی که بخواهد از این طریق اقامت ترکیه را به دست آورد ابتدا اقامت موقت ۳ تا ۵ ساله را اخذ می نماید و در صورتی که ازدواج با فرد مورد نظر بیش از این مدت زمان به طول بیانجامد فرد می تواند اقامت دائم خود را به دست آورد.

  • با این حال، بر اساس قانون 6458 خارجی ها و حمایت بین المللی، دولت ترکیه به کودکان خارجی (با مجوز اقامت توریستی معتبر) اجازه می دهد تا در مدارس دولتی برای آموزش زبان و آموزش ترکی با مراقبت های بهداشتی رایگان تا سن 18 سالگی شرکت کنند.
  • لازم به ذکر است مجوز اقامت در ترکیه از طریق تحصیل در همان ابتدا، دائمی نیست اما دانشجویان این امکان را دارند پس از پیدا کردن کار مجوز اقامت دائمی ترکیه را کسب کنند.
  • کیس با کیس فرق می کنید برای برخی ها خرید ملک راحت است برای برخی تحصیلی و…
  • در زیر ما سعی کرده ایم مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه را برای شما مطرح کنیم تا بهتر و راحت تر تصمیم بگیرید.
  • اگر ملکی که می خرید، کمتر از 250 هزار دلار باشد، دیگر اقامت دائم دریافت نمی کنید و اقامت 3 ساله به شما اعطا می شود که قابل تمدید نیز می باشد.

تحصیل در ترکیه در هر مقطعی می‌تواند به آینده تحصیلی شغلی شما کمک کند. تحصیل در ترکیه از سطح مدارس شروع می شود و تا مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری ادامه دارد. کشور ترکیه به لطف وضعیت جغرافیای عالی دارای مناطق دیدنی بسیار و انواع گونه‌های زیست محیطی می‌باشد. این کشور دارای انواع مناطق طبیعی زیبا مانند سواحل دیدنی و آبشارهای آرامش‌بخش می‌باشد.

مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه

ماهیت افزایش مهاجرت و تحرک بیشتر با تغییرات بازار کار کشورهای توسعه یافته مرتبط است. در 10 سال گذشته، قوانین استخدام خارجی‌ها در ترکیه به خوبی توسعه یافته است. در سال‌های گذشته، بسیاری از خارجی‌ها به طور غیرقانونی در کشور ترکیه کار می‌کردند. آنها بیمه درمانی نداشتند، اضافه کار می‌کردند و حقوق دریافت نمی‌کردند. خارجی هایی که می‎‌خواهند در ترکیه زندگی و کار کنند اکنون به لطف قوانین تدوین شده فرصت‌های بسیار بیشتری دارند. بر اساس آخرین گزارش آماری منتشر شده در سال ۱۳۹۷، وزارت کار و تامین اجتماعی طی یک سال ۱۱۵ هزار و ۸۲۶ مجوز کار را تایید کرده است.

سلام اگه با هواپیما به ترکیه سفر کنیم و بر نگردیم چیمیشه ؟ میشه کار کرد اونجا؟.. از مزایای آن نزدیکی به اروپا و دانشگاه‌ها و بازار کاری اروپاست و از معایب آن عدم ثبات شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی نسبت به اروپا می‌باشد. هیچ هزینه ای شامل حال افراد نشده و تحصیل در این مدارس رایگان است.

۴. مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

هزینه حق خاک در کشور ترکیه، برای افراد زیر 18 سال 40 دلار و افراد بالای 18 سال 80 دلار است. هزینه ای که باید بابت دریافت کارت کیملیک پرداخت میکنید 120 دلار است. در همین ابتدا باید بگوییم افشار املاک هیچ گونه سرویسی برای پناهندگی ارائه نمی‌کند و به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم این مسیر را انتخاب نکنید. دولت تركيه در مقابل پناهندگان حمايت دائم ندارد و بعد از مدتی آنها را به ديگر كشور ها جهت ادامه زندگی می‌فرستند.

مهاجرت به ترکیه، یکی از گزینه‌های محبوب برای ایرانیان است، زیرا افراد جهت سفر و مهاجرت به این کشور، به اخذ ویزا نیازی ندارند و همچنین ترکیه نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر، مسافت نزدیک‌تری به ایران دارد. مهاجرت به ترکیه راه‌های متفاوتی دارد و متقاضیان می‌توانند جهت، کار، تحصیل یا سرمایه‌گذاری به این کشور مهاجرت کنند. در صورتی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارید، باید از شرایط آموزش، اقتصاد و کار در این کشور آگاهی داشته باشید. بر همین اساس، موسسه مهاجرتی اصطهباناتی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده است. در صورت تمایل به کسب آگاهی بیشتر در زمینه مهاجرت به ترکیه، می‌توانید با شماره‌های موجود در وبسایت، تماس حاصل فرمائید.

البته آب و هوای این شهر در فصل تابستان گرم می‌باشد و پیشنهاد می‌شود که در فصل بهار از این شهر دیدن کنید. بسته به مدرک تحصیلی در ترکیه و رشته تحصیلی، مدرکی که باید در آن برای دانشگاه های ترکیه اقدام کنید کاملا متفاوت است. برای ویزای دانشجویی ترکیه می توانید از سفارت یا کنسولگری ترکیه در کشور خود و یا از خود ترکیه اقدام کنید. هنگام مهاجرت تحصیلی به ترکیه، باید از دانشگاه های ترکیه پذیرش بگیرید.

سند دریافتی به شما اجازه می دهد تا آزادانه از بیش از 100 کشور در یک رژیم بدون ویزا بازدید کنید. قبل از درخواست برای اقامت دائم، متقاضی باید مجوز اقامت داشته باشد. از دو طریق می توان به دست آورد – از طریق مشارکت خارجی ها در برنامه سرمایه گذاری و از طریق تابعیت. اتباع خارجی قبل از مهاجرت به ترکیه باید با مدارک مورد نیاز از کنسولگری جمهوری ترکیه در کشور خود برای مجوز کار اقدام کنند. پس از درخواست اولیه، درخواست های آنلاین باید از طریق پورتال دولت الکترونیک ترکیه و درخواست مستقیم به وزارت کار و تامین اجتماعی در ترکیه ظرف مدت 10 روز انجام شود.

موسسه ملک پور برای آن دسته از متقاضیانی که تصمیم دارند برای مسیرهای خاصی نظیر کار یا تحصیل نیز اقدام نمایند، محصولات معتبری را نیز ارائه نموده است. برای اطلاع از محصولات موسسه ملک پور می توانید به قسمت محصولات مراجعه نمایید. شاید چندین سال پیش، این یکی از ساده ترین روش های اخذ اقامت ترکیه و مهاجرت به آن، محسوب می شد، اما اکنون شرایط به نحوی تغییر پیدا کرده است که اتفاقا اخذ اقامت این کشور از طریق ازدواج، یکی از پیچیده ترین روش ها محسوب می شود. مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک در ترکیه یکی از سریع ترین و مطمئن ترین روش های مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت آن می باشد. شما با خرید یک ملک به ارزش 250 هزار دلار می توانید اقامت و پاسپورت کشور ترکیه را دریافت کنید.