دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا

دلایل مهم پذیرش مهاجر در کشور استرالیا کاهش نرخ رشد اقتصادی، کاهش رشد جمعیت، کمبود نیروی متخصص در بازار کار و افزایش روز افزون نرخ پیری است. فرهنگ این کشور که از نیمه قرن نوزدهم، مقصد نهایی شمار زیادی از مهاجران بوده، به شکل قابل توجهی تحت تاثیر فرهنگ های بومی، غربی و آسیایی شکل گرفته است و موزائیکی فرهنگی محسوب می شود. ✅ در این روش به تست بالانس فامیلی (نیمی از فرزندان مقیم یا شهروند استرالیا باشند) نیاز نیست.

  • سرمایه گذاری معمولی نیازمند نشان دادن حداقل 2 میلیون دلار سرمایه، سابقه مدیریتی سطح بالا و یا مالکیت حداقل 10 درصد یک بیزینس و سرمایه گذاری حداقل به مبلغ 1.5 میلیون دلار است.
  • اگر ویزای اقامت دائم استرالیا را دارید، پس از 4 سال می‌توانید برای اخذ پاسپورت اقدام نمایید.
  • ویزا های کار استرالیا با تنوع بسیاری بر اساس شرایط تمام متقاضیان از سمت دولت و اداره مهاجرت استرالیا مشخص شده است که برخی از این ویزا ها منجر به مهاجرت و کسب اقامت در استرالیا خواهد شد.

برای این متقاضیان نیز باید از یکی از ایالت های استرالیا دعوتنامه داشته باشند. صادرات جزء یکی از راه های اخذ درآمد برای کشوراسترالیا محسوب می شود. این کشور یکی از کشورهایی است که درصد امید به زندگی به علت رفاه اجتماعی بالا برای مردم آن بالاست و کیفیت زندگی بسیار بالا در این کشور کاملا هویدا می باشد. به دلیل تنوع بسیار بالا در ویزای فرزند استرالیا، نمی‌توان به صورت کلی در ارتباط با آن به صحبت پرداخت؛ زیرا هر یک از این ویزاها، برای فرزندان در رده‌های سنی مختلف طراحی شده‌اند. سابقه کاری یکی دیگر از مواردی است که فرد متقاضی باید طی 2 سال گذشته 1 سال به انجام شغل اختصاصی خود پرداخته باشد. معمول ترین ویزا های تعیین شده توسط استرالیا برای متخصصین ویزای 189، 190 و 489 می باشد البته ویزا های دیگری در خصوص کار در استرالیا نیز وجود دارد اما رایج ترین ویزاهای استرالیا ویزا های ذکر شده خواهد بود.

نکات مهم در مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص در سال 2022

افراد می توانند در صورت ازدواج با تبعه و شهروند استرالیایی تابعیت این کشور را به دست آورند. اما باید در نظر داشت که طبق قوانین کشور استرالیا، تابعیت این کشور از همان ابتدا به متقاضی تعلق پیدا نمی کند. در ابتدا افراد می توانند با یک اقامت 2 ساله وارد کشور استرالیا شوند و بعد از ارائه مدارک لازم مبنی بر زندگی مداوم با شهروند استرالیایی اقامت خود را تمدید نمایند و پس از 5 سال اقامت دائم در خواست تابعیت استرالیا را در اداره مهاجرت و کنسولگری این کشور اعلام نمایند. تهیه و گردآوری مدارک لازم برای اقامت استرالیا یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به این کشور می باشد. افسر پرونده پس از بررسی مدارک و انجام مصاحبه در مورد ویزای مورد نظر شما تصمیم می گیرد پس هرگونه نقصی در مدارک ممکن است باعث ریجکتی ویزا شود و شما را از اقامت استرالیا باز دارد. هر کدام از مسیرهای مهاجرتی شرایط و مدارک خاصی را لازم دارند به عنوان مثال در مسیر تحصیلی لازم است که متقاضی از دانشگاه مورد نظر خود پذیرش دریافت نموده باشد در صورتی که برای مسیر کاری داشتن جاب آفر الزامی است.

معادل سازی مدرک داروسازی در استرالیا

برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان نیز حداقل نیاز به مدرک لیسانس و 3 سال سابقه کار است و این ویزا معمولا به رشته های فنی اعطا می شود. با توجه به شرایط سنی که دارید و اگر تمکن مالی لازم داشته باشید می توانید از طریق شیوه تحصیلی اقدام نموده و در محیط از مدارک فنی خود استفاده نمایید. برای مهاجرت به استرالیا و گرفتن اقامت کشور استرالیا لازم است از مشاورین مجربی که بتوانند اطلاعات به روز در رابطه با انواع روش مهاجرتی به استرالیا در اختیار شما قرار دهند کمک بگیرید. موسسه مشاوره ای ملک پور با سال ها سابقه درخشان و همکاری با وکلای خبره در کشورهای مختلف آماده پاسخ گویی و ارائه مشاوره در زمینه مهاجرت به استرالیا به شما عزیزان خواهد بود. از اصلی ترین افتخارات موسسه، ارائه مشاوره رایگان اولیه و ارائه اطلاعات به متقاضیان می باشد. شاید این روشی باشد که سایر موسسات آن را انجام نمی دهند، با توجه به ارتقای همیشگی راه های ارتباطی می توانیم به شما همراهان گرامی و مخاطبین عزیز برای مهاجرت به استرالیا مشاوره اولیه رایگان بدهیم.

نگاه اجمالی به استرالیا

قوانین مهاجرتی هر کشور بسته به نیازمندی های ایالات مختلف و اقتضای زمان تغییراتی را به خود میبینند. قوانین مهاجرتی کشور استرالیا نیز در سال 2016 در زمینه های مختلف تغییراتی داشته است که در زیر به اختصار توضیح داده می شوند. همسر متقاضی باید دارای تابعیت کشور استرالیا باشد و یا حداقل اقامت وی ثبت شده باشد.