دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا 2022 ؛ شرایط، هزینه ها و روشهای اخذ اقامت استرالیا

اگر شما بعد از مطالعه این مطلب فکر می‌کنید که شرایط مناسب مهاجرت به استرالیا را دارید توصیه می‌کنیم که فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به استرالیا را پر کنید تا کارشناسان موسسه مهاجرتی پاسارگاد با بررسی‌های ابتدایی با شما برای مشاوره و راهنمایی تماس بگیرند. در موسسه حقوقی پاسارگاد همه به این موضوع آگاه هستند که هر فردی با آرزوها و امیدهای فراوان تصمیم به ترک وطن خود می‌گیرد و با آگاهی از تمام مسائل هر پرونده‌ای که قبول می‌شود وکلا همه تلاش خود را برای به موفقیت رسیدن آن به کار می‌برند. علاوه‌بر دریافت ویزای گردشگری استرالیا یا به عبارتی ویزای توریستی استرالیا در جهت بازدید از مناطق و طبیعت استرالیا، در صورتی که بخواهید برای یک سفر کاری و یا ملاقات با خانواده خود به استرالیا سفر کنید باز هم باید برای اخذ ویزای توریستی اقدام کنید.

حداقل دارایی متقاضی و شریک زندگی آنان باید 800،000 دلار استرالیا باشد. طرح تجاری باید مربوط به یک ایده ابتکاری باشد که منجر به تجاری سازی یک محصول و یا ارائه خدمات نوین در کشور استرالیا شود. البته دانشجویان بین المللی باید در نظر داشته باشند که هزینه های تحصیل در هر گروه تحصیلی متفاوت می باشد. به طور مثال تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی شامل هزینه های بیشتری خواهد شد.

  • برای آگاهی بیشتر می‌توانید به مقاله پذیرش آسان دانشگاه‌های استرالیا مراجعه کنید.
  • همچنین با توجه به اهمیت مهاجرت تحصیلی به استرالیا، از مدارک اصلی و مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا جهت تحصیل، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.
  • در اکثر روش های مهاجرتی کانادا از ابتدای کار اقامت دائم این کشور فوق العاده را کسب می کنید.
  • در خصوص ویزاهای سرمایه گذاری اصل مدارک به استرالیا ارسال می گردد که هزینه آن معمولا بیش از 2 میلیون تومان نخواهد بود.

بنابراین افرادی که قصد استفاده از بیمه درمانی دولتی را دارند تنها می‌توانند به بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و متخصصین دولتی مراجعه کنند. متقاضیان مهاجرت تحصیلی، شغلی، کارآفرینی و…باید مدارک مالی، حساب بانکی، سوابق تحصیلی، شغلی، مدارک هویتی، مدرک زبان، گواهی‌های فنی حرفه‌ای و دستاوردهای علمی و کاری بدست آمده‌ی خود، مدارک تمکن مالی و… باید توجه داشت که هر کدام از روش‌ها ممکن است مدارک بیشتری را با توجه به فرآیند پذیرش خود الزام نمایند. مثلاً شرایط اخذ ویزای تحصیلی استرالیا با شرایط ویزای کار استرالیا متفاوت است.

برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنم؟

لازم به ذکر است بعضی از مدارک شما باید به ‌صورت کامل ترجمه انگلیسی شده ومهر ناتیNAATIداشته باشند. لازم به ذکر است برخی از مدارک می‌بایست به طور کامل به انگلیسی ترجمه شده و مهر ناتی NAATI نیز داشته باشند. © کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه مهاجرتی باراد میباشد. استرالیا جزو کشورهایی است که در برخی از ایالت‌ها و شهرهای آن مانند ملبورن و سیدنی، شاهد آب و هوای بسیار مطلوب و چهار فصل هستیم. البته در برخی از مناطق کوهستانی این کشور شاهد برف و آب و هوای بسیار سرد نیز خواهیم بود.

تفاوت درآمد پزشکان و جایگاه شغلی آن‌ها در استرالیا و کانادا

پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی با موفقیت را می‌توان به عنوان یکی از شرایط اصلی دیگر در اخذ ویزای تلنت به حساب آورد. هستید؟ در این صورت باید بگوییم این اقدام به تنهایی منجر به دریافت اقامت کشور بیان شده نمی‌شود. برای آن که بتوانید سرمایه گذاری مورد بحث را انجام دهید، گام‌های مختلفی پیش روی شما هستند که باید تمامی‌شان را طی کرده و شرایط در نظر گرفته شده را تامین کنید.

براین اساس، ثروتمندان استرالیا در پایان سال 2016 حدود 192 تریلیون دلار از ثروت های جهان را در اختیار داشتند که 11 برابر تولید ناخالص داخلی آمریکا با دارا بودن 13.6 میلیون میلیونر می باشد. دراین کشور همچنین 522 هزار مولتی میلیونر زندگی می کنند که ارزش دارایی آنها کمتر یا بیشتر از 10 میلیون دلار است. ما در این مقاله به بررسی راه‌ها و روش‌های قانونی مهاجرت به استرالیا پرداختیم با شرایط، مزایا و معایب هرکدام به صورت جداگانه آشنا شدیم.