دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به کشوری دیگر قدم بسیار بزرگی است که می بایست با دقت و مشورت صورت بگیرد. باید از سمت دولت استرالیا شرایط مالی شریک زندگی متقاضی و سلامت و شرایط پزشکی وی مورد بررسی قرار گیرد. متقاضی باید اثبات نماید که 30 درصد از سهام کسب و کاری را دارا می باشد و این بیزینس در 2 سال از 4 سال اخیر حداقل 500 هزار دلار تراکنش مالی داشته است. ارائه مدرک زبان انگلیسی به معنای برخورداری از مهارت کافی در زبان انگلیسی.

استرالیا به‌عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر، ویزاهای مختلفی را در حوزه‌های کاری، تحصیلی، سرمایه‌گذاری و … صادر می‌کند. به‌همین دلیل روش های مهاجرت به استرالیا تقریبا متنوع است که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم. استرالیا از کشورهایی است که شهروندان آن از سیستم قوی خدمات درمانی بهره می برند. ویزای شریک برای نامزد (ها)، همسران و شرکای غیر عامل یا همجنس اتباع استرالیایی، مقیم دائم استرالیا و شهروندان واجد شرایط نیوزلند است. اولین شرط ویزای شریک این است که شواهدی را نشان دهید که رابطه شما واقعی و پایدار است و اینکه قصد دارید به طور دائم با هم زندگی کنید. تنها یک درخواست برای ویزای شریک ضروری است که شامل ویزای موقت و ویزای اقامت دائم است.

  • افرادی که می خواهند به این کشور سفر کنند، باید برای گرفتن ویزا اقدام نمایند.
  • ویزای ۴۹۱ استرالیا فرصت بسیار خوبی است برای افرادی که امکان ارائه امتیازهای بالا را ندارند.
  • به عنوان مثال اگر شما ویزای موقت 491 را داشته باشید می‌توانید برای اقامت دائم از طریق ویزای 191 اقدام کنید و یا در ویزای سرمایه گذاری استرالیا اگر شما ساب کلاس 188 را دارید می‌توانید از طریق ویزای 888 به اقامت دائم دست یابید.

شرایط سنی مهاجرت به استرالیا از آن فاکتورهایی است که اگر متقاضی به آن توجه نماید و در بهترین سن ممکن اقدام نماید، بسیار در اخذ ویزای استرالیا تعیین کننده می باشد. در زیر به شرایط سنی مهاجرت به استرالیا در روش های مختلف اشاره شده است. نرخ بیکاری در این کشور پایین است و طبق آخرین آمار بدست آمده از ABS در انتهای سال ۲۰۲۲ به میزان ۳.۵ درصد است.

دانشگاه استرالیای غربی UWA

همینطور تحصیل در گروه رشته های علوم انسانی از میزان هزینه اعلام شده در ردیف بالا کمتر می باشد. چنانچه به دنبال تحصیل رایگان می باشید می توانید شرایط تحصیل در آلمان را بررسی کنید. الزامی است که شغل متقاضیان جز مشاغلی محسوب شود که دولت استرالیا نیاز به نیروی کار داشته باشد. شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین این موضوع نشان دهنده کیفیت بالای دانشگاه‌ها و تحصیلات آکادمیک در این کشور است به همین علت بسیاری از دانشجویان ایرانی کشور استرالیا را برای ادامه تحصیل انتخاب کردند.

انواع ویزا و راه‌های مهاجرت به استرالیا

پدر و مادر شما می توانند با کمک و درخواست شما ویزای توریستی دریافت کرده و وارد این کشور شوند اما اگر شما اقامت دائم و مقیم این کشور هستید و با شرایط خاصی درخواستن ویزای والدین استرالیا را کنید و اقامت این کشور را برای والدین خود دریافت کنید. این موضوع بستگی به روش اقدامی از جانب شما دارد برای مثال ویزاهای حوزه خانوادگی عموما شرط سنی ندارند. اداره مهاجرت استرالیا براساس شرایط هر ویزا مدت زمانی را درنظر گرفته و آن را اعلام کرده است برای مثل زمان اعلامی برای بررسی و صدور ویزای 188 استرالیا حدودا 24 ماه اعلام شده است اما در اکثر مواقع این زمان کوتاه‌تر یا بلندتر می‌شود. در ویزاهایی که از سیستم امتیازبندی پیروی می‌کنند میزان امتیاز شما تاثیر مستقیم و بالایی در شانس دریافت سریع تر ویزا دارد. چرا که یک متقاضی می‌تواند بسته به سنی که دارد 30 امتیاز یا 15 امتیاز دریافت کند. این موضوع می تواند به شما بگوید افرادی که 40 سال را رد کرده‌اند شانس بسیار کمی دارند.

اگر شما به دنبال خرید خانه در استرالیا هستید، می‌توانید از وام ۴ درصدی خرید خانه در استرالیا استفاده کنید و مبلغ آن را تا ۳۰ سال تقسیط کند. شما شرایط بسیار مناسبی برای خرید خانه در استرالیا دارید و فقط نیاز به پرداخت 10% قیمت خانه را دارید مابقی را وام می‌گیرید. در همین ابتدا باید گفت هیچ وکیل و مشاوری نمی‌تواند به شما در مورد زمان دریافت ویزا تضمینی بدهد و این موضوع به پارامترهای بسیاری بستگی دارد. اینکه شما برای چه ویزایی اقدام کرده‌اید و اینکه شرایط حال حاضر صدور دعوتنامه‌ها به چه صورتی است می‌تواند تاثیر مستقیمی در مدت زمان صدور ویزای شما داشته باشد. شما برای ادامه تحصیل و یا کار در هر کشوری دیگری نیاز هست در ابتدا مدرکتان معادلسازی شود .