دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا در سال 2023- موسسه مهاجرتی شادا-مهاجرت دی بی

سن کمتر از 45 سال- افراد واجد شرایط هرچه سن کمتری داشته باشند بین 15 تا 30 امتیاز می توانند کسب نمایند. از مزایای تحصیل در استرالیا این است که شرایط کار برای متقاضیان در حین تحصیل و همچنین پس از تحصیل نیز فراهم می‌باشد. با دریافت مشاوره از کارشناسان ما تمامی اطلاعات لازم برای مهاجرت را دریافت خواهید کرد.

  • در همه روش‌های مهاجرت به استرالیا مهارت زبان انگلیسی نیاز است اما در برخی از آن‌ها این امکان وجود دارد تا با پرداخت هزینه، شرط دانش زبان انگلیسی را پشت سر بگذارید.
  • در subclass 190 نیاز است کارفرمای استرالیایی به فرد متقاضی پیشنهاد کاری بدهد.
  • از این رو در ادامه با امتیاز آیتم‌هایی مانند سن، سطح زبان، مدرک تحصیلی، میزان دارایی شما در ایران و میزان ترنول کسب و کار شما را بررسی می‌کنیم.
  • درصد پایین بیکاری افراد متخصص، میزان استفاده کم آنها از بودجه‌های دولتی و کمبود نیروی ماهر کاری در استرالیا و… تمام این ها تاییدکننده اهمیت دولت استرالیا در این مهم میباشد.
  • علاوه بر آن بسیاری از خدمات درمانی تکمیلی همچون آزمایشات پزشکی، مشاوره روانشناسی یا روان‌شناختی، بینایی سنجی، فیزیوتراپی و شنوایی سنجی نیز شامل بیمه سراسری دولتی شده و بخشی از هزینه‌های آن‌ها توسط دولت پرداخت می‌شود.

اگر به مهاجرت به استرالیا فکر می‌کنید و می‌خواهید روش‌های ممکن برای مهاجرت به این کشور را با توجه به شرایط خود بررسی کنید، می‌توانید با ارزیابی شرایط و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ادیسه، گام اول را در این مسیر سرنوشت‌ساز و هیجان‌انگیز بردارید. ، یکی از مواردی است که بسیاری از افراد به دنبال استفاده از آن هستند. اگر به دنبال زندگی در یکی از کشورهای برتر جهان از نظر سطح زندگی، امنیت، تنوع فرهنگی، علم و فناوری می‌گردید، استرالیا می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. برای مهاجرت به این کشور، روش‌های مختلفی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. درنامایگریشن، برای آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان با روش‌های مهاجرت به استرالیا و زندگی در این کشور، دست به تالیف این مطلب زده است. برای تطبیق شرایط خود با شرایط مهاجرت به استرالیا و آشنایی با روش‌های این کار، تنها کافی است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

احتراما اینجانب دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران سازه و به مدت ۱۴ سال کارمند دانشگاه آزاد و همچنین دارای پروانه اشتغال پایه ۱ از وزارت مسکن در زمینه طراحی و نظارت می باشم.زبان انگلیسی ضعیفی دارم. باید امتیاز شما محاسبه شود که در صورت داشتن ایلتس 7 می توان اقدام کرد. دوست عزیز شرایط شما فوق العاده ست قطعا می توانید از طریق ساب کلاس 189 برای استرالیا اقدام کنید.

ویزای گلوبال تلنت استرالیا

برای دریافت ویزای تحصیلی استرالیا باید از یکی از دانشگاه‌های این کشور پذیرش داشته باشید. اگر بورسیه‌ای ندارید نیز باید اثبات کنید که از عهدهٔ مخارجتان برمی‌آیید. اگر بخواهیم جدیدترین اطلاعات مربوط به شرایط عمومی مهاجرت به استرالیا در سال ۲۰۲۲ را در اختیارتان بگذاریم، لازم است که ابتدا در مورد تأثیر کرونا بر شرایط مهاجرت به استرالیا و رسیدگی به پرونده‌های مهاجرتی توضیحاتی دهیم. داشتن یکی از انواع ویزای دائم کشور استرالیا که باید حداقل یک سال از دریافت آن گذشته باشد. در ابتدا شما باید اقامت دائم این کشور را داشته باشید، یعنی اگر شما اقامت موقت را دارید ابتدا باید آن را دائم کنید و سپس به دنبال شهروندی و یا همان سیتیزنی استرالیا باشید.

معرفی دانشگاه جیمز کوک استرالیا

2 الی 4 سال قبل از درخواست برای ویزای Business Talent Visa متقاضیان باید مالکیت یک یا چند شغل که ارزش آن حداقل 400 هزار دلار استرالیا باشد را داشته باشند. حداقل سرمایه مورد نیاز برای این امر 200،000 دلار استرالیا است، که باید در تجارت مورد نظر سرمایه گذاری شود. بیشترین جمعیت مهاجر این کشور که نیروی کار ماهر هستند، از کشورهای انگلیس، ویتنام، چین، آفریقای جنوبی، هند، ایتالیا، نیوزیلند، مالزی، فیلیپین و اسکاتلند هستند. ترکیب مهاجران در استرالیا با ترکیب مهاجران در کانادا جز در مورد نخست، بسیار به هم شبیه است؛ علت این امر شباهت قوانین مهاجرتی دو کشور است. اگر درخصوص نحوه مهاجرت به استرالیا همچنان سوالی دارید می‌توانید از طریق رزرو وقت برای مشاوره یا تکمیل فرم ارزیابی رایگان در سایت اقدام کنید. در کل شرایط سنی مهاجرت به استرالیا به ویزایی که درخواست می‌دهید، بستگی دارد.

یا اگر قصد دارید از طریق تحصیلی به استرالیا مهاجرت نمایید می بایست از یک موسسه یا دانشگاه معتبر پذیرش دریافت نمایید. این ویزا برای افراد ماهر و متخصص از سمت دولت استرالیا در نظر گرفته شده است. برای این امر متقاضیان باید بتوانند application که نشان دهنده انگیزه، مهارت و علاقه کار در استرالیا را ارائه دهند که پس از تائید آن و از طریق مهارت، دعوتنامه ای برای آنان صادر می گردد.

در این روش، متقاضی باید حداقل 65 امتیاز از 100 امتیاز را دریافت کند. در استرالیا چندین نوع ویزای کاری داریم که در ادامه به هر کدام از آن‌ها خواهیم پرداخت. دوست گرامی می توانید برای ویزای کار استرالیا اقدام نمایید اما باید امتیاز لازم برای اخذ ویزا را کسب کنید تا بتوانید برای کار وارد استرالیا شوید همچنین امکان همراه داشتن خانواده خود را نیز دارید برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید.

انتخاب راحت‌ترین روش مهاجرت به استرالیا به شرایط هر فرد بستگی خواهد داشت و ما نمی‌توانیم ویزایی را به عنوان گزینه‌ای برای همگان معرفی کنیم. اگر به دنبال یافتن پاسخی مطمئن و مناسب هستید، بهتر است الزامات هر یک از مسیرهای موجود را با دقت بررسی نمایید و آنها را با شرایط خود تطبیق دهید. بر اساس قوانین استرالیا فرزندی که در خاک این کشور به دنیا نیامده باشد در صورتی که یکی از والدین او شهروندی این کشور و یا اقامت دائم داشته باشد می‌تواند برای دریافت تابعیت استرالیا اقدام کند. پس از پایان این دوره امکان تمدید ویزا وجود نخواهد داشت، اما متقاضیان می‌توانند با پیدا کردن کار و در دست داشتن قرارداد کاری برای ویزای بلند مدت کاری و اقامت دائم خود اقدام کنند.

مردم در تعداد بسیار بیشتر و از پیشینه های متنوع تر از همیشه وارد این کشور شدند. اولین مهاجران این کشور به طور قطع غیرارادی وارد این کشور شدند، محکومین از بریتانیا، ایرلند و سایر مستعمرات این کشور به استرالیا منتقل شدند. داشتن اسپانسری خانوادگی یا ایالتی بسته به نوع وابستگی، بین 5 تا 10 امتیاز را در جدول امتیازبندی مهاجرت به استرالیا شامل می‌شود. یکی موارد مثبتی که مهاجران را به کشور استرالیا جذب می‌کند، تنوع فرهنگی این کشور است. تنوع فرهنگی استرالیا به این دلیل بالا است که اکثر مردم آن یا در خارج از این کشور متولد شده‌اند یا دارای پیشینه خانوادگی در خارج از استرالیا هستند.

حالا که شرایط مهیا است مساله بعدی این است که از چه راه‌هایی و از کجا باید شروع کرد. استرالیا یکی از کشورهایی است که در نیمکره جنوبی و قاره اقیانوسیه واقع شده است. خدا را چه دیدید شاید دری به تخته خورد و شرایط مهاجرت برای شما هم مهیا شد. گلدکوست یکی از ارزان‌ترین شهرهای استرالیا است و از مقاصد گردشگری اصلی استرالیا به شمار می‌رود.