دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا در سال 2023- موسسه مهاجرتی شادا

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری برای مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا از طریق سرمایه گذاری باید گردش مالی 2 سال از 4 سال اخیر را ارائه دهید و بر اساس بر سیستم امتیازبندی، ویزا دریافت کنید. ویزای بشر دوستانه یکی از راه های مهاجرت به استرالیا در صورت مواجهه با تبعیض یا نقض حقوق بشر می باشد، و افراد متقاضی پس از دریافت ویزای202استرالیا در این کشور پناهنده شده و یک زندگی معمولی را به طور دائم با خانواده خود در استرالیا آغاز می کنند. متقاضی باید اعضای خانواده خود که قصد دارند پناهنده شوند را معرفی کند، در صورت عدم معرفی ممکن است بعد از ورود به استرالیا نتوانند ویزا دریافت کنند. برای دریافت ویزای پناهندگی نیاز به پرداخت هزینه ندارید و فقط در صورتی که اسپانسر داشته باشید باید هزینه هایی را پرداخت کنید. پس از مهاجرت به استرالیا با ویزای سرمایه گذاری از طریق کار آفرینی، محدودیتی بابت سرمایه انتقال داده شده وجود ندارد و متقاضی می تواند سرمایه خود را صرف خرید یا ایجاد هر نوع کسب و کاری که مد نظرش باشد نماید.

  • استرالیا یکی از کشورهایی است که در نیمکره جنوبی و قاره اقیانوسیه واقع شده است.
  • ویزای ساب کلاس 820 یک ویزای پارتنر موقت است که به شما اجازه می دهد در استرالیا زندگی کنید.
  • دانشجویان خارجی که برای تحصیل در دوره های فنی و حرفه ای واجد شرایط هستند می توانند درخواست خود را برای تحصیل ارائه دهند.
  • علاوه بر این مورد نرخ بیکاری پایین و وجود موقعیت‌های شغلی مناسب برای متخصصان موجب شده تا افراد زیادی این کشور را برای کار و زندگی انتخاب کنند.

در مورد هزینه‌های زندگی در استرالیا هم باید بگوییم این کشور یکی از کشورهای گران برای زندگی است. فراموش نکنید این هزینه‌ها، هزینه‌های دولتی صدور ویزاست که باید در روند مهاجرت به دولت استرالیا پرداخت کنید و جدای از هزینه‌های حق‌الوکاله، وکیل مهاجرت و موسسات مهاجرتی است. به‌طور کلی شرایط مهاجرت به استرالیا را به 2 دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم‌بندی می‌کنیم. قبل از هر گونه اقدام برای مهاجرت، بهتر است با مشاوران مجرب مشورت کنید تا بهترین و مناسب‌ترین راه مهاجرت برای شرایط شما را بیابید. طبق آمار Worlddata.info؛ در سال 2019 تعداد 28 هزار نفر برای پناهندگی در استرالیا اقدام کرده‌اند. 88% این درخواست‌ها در بررسی اولیه رد شدند و تنها 22% این درخواست‌ها قبول شد.

مدرک زبان برای مهاجرت به استرالیا

در کشور استرالیا نیز مانند سایر نقاط جهان این موارد تاثیر گذار هستند. از آنجایی که این مبحث گسترده است و جزئیات زیادی دارد، در این قسمت تنها به برخی از هزینه های کلی اشاره خواهیم کرد. در شرایطی که فرد در زمان ارائه درخواست زیر 18 سال سن داشته و در خارج از استرالیا متولد شده باشد، در صورتیکه یکی از والدینش شهروندی استرالیا را داشته باشد می تواند برای اخذ تابعیت استرالیا اقدام نماید. به علاوه، والدینی که تابعیت استرالیا را از طریق خون کسب کرده و تمایل داشته باشند تابعیت استرالیا را برای فرزند خود اخذ کنند لازم است حداقل دو سال در استرالیا سکونت داشته باشند.

شرایط عمومی مهاجرت به استرالیا

با توجه به روش انتخابی برای اخذ اقامت کشور استرالیا، می بایست مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. اما در این قسمت مدارکی که معمولا برای روش های مختلف لازم است را بیان می کنیم تا در صورت اقدام به مهاجرت استرالیا، از موارد اصلی مطلع باشید. به طور مثال، داشتن مدرک زبان با نمره بالا برای ویزاهای کاری اهمیت زیادی دارد ولی متقاضیان ویزاهای سرمایه گذاری حتی بدون داشتن مدرک زبان هم میتوانند به راحتی برای مهاجرت اقدام کنند. گروه مهاجرتی ادب ویزا با داشتن کادری مجرب از مشاورین متخصص خود و همچنین تیم و واحد اجرایی بسیار با تجربه، قدرتمند و دقیق، مشاوره‌های لازم را در مورد راه‌های مهاجرت به استرالیا برای شما متقاضیان گرامی ارائه می‌دهد.

برای مهاجرت به این کشور، روش‌های مختلفی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. درنامایگریشن، برای آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان با روش‌های مهاجرت به استرالیا و زندگی در این کشور، دست به تالیف این مطلب زده است. برای تطبیق شرایط خود با شرایط مهاجرت به استرالیا و آشنایی با روش‌های این کار، تنها کافی است تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. اما چنانچه می خواهید به کشور استرالیا مهاجرت نموده و از مهارت و تخصص خود استفاده نمایید بهترین راه داشتن یک اسپانسر شیپ خواهد بود، اما در عوض شما باید برای وی کار کنید. کشور استرالیا به افرادی نیازمند است که بتواند کمک بسزایی در پیشرفت صنایع و آینده استرالیا داشته باشد پس داشتن تخصص کاری کمک بسزایی در پذیرش شما خواهد داشت. میزان مبلغ مورد نیاز برای دریافت اقامت دائم استرالیا از طریق سرمایه گذاری به ایالتی که از آن دعوتنامه گرفته اید بستگی دارد و می تواند از 300 هزار دلار استرالیا تا 1/5 میلیون دلار استرالیا متفاوت باشد.