دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا همه چیز درباره اقامت استرالیا-مهاجرت دی بی

ویزای ۴۹۱ استرالیا فرصت بسیار خوبی است برای افرادی که امکان ارائه امتیازهای بالا را ندارند. اگر فردی بتواند ۵۰ امتیاز خالص به دست آورید، این شانس را دارد که ویزای ۴۹۱ استرالیا را دریافت کند. زمان انتظار برای دریافت ویزای ۴۹۱ استرالیا نسبت به دیگر ویزاهای مهارتی، بسیار کوتاه‌تر است. هزینه‌های مهاجرت به استرالیا با توجه به نوع هر ویزا می‌تواند متفاوت باشد.

  • البته در این روش لازم است شغل فرد جزو مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد، در زمینه رشته خود سابقه کاری داشته باشد، بتواند مدرک زبان ارائه دهد و بین 18 تا 50 سال داشته باشد.
  • اگر برای مهاجرت آمادگی دارید و یا نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و راحتتر تصمیم به مهاجرت بگیرید.
  • همچنین باید شرایط مالی شریک زندگی متقاضی و سلامت پزشکی وی مورد بررسی و تأیید دولت استرالیا قرار گیرد.
  • همه متقاضیان مهاجرت کاری که حد نصاب امتیازات را در سیستم امتیازبندی استرالیا کسب کنند از ابتدای ورود به این کشور در اصل موفق به دریافت اقامت دائم نیز شده‌اند و می‌توانند بعد از مدتی هم نسبت به دریافت پاسپورت خود اقدام کنند.

ویزای ازدواج معمولا بعد از ازدواج صادر شده و ویزای نامزدی قبل از آن می باشد و برای ورود همسر به استرالیا استفاده می شود. شخص متقاضی ویزای ازدواج در استرالیا باید تعهد دهد که تا دو سال می تواند مخارج امرار معاش همسر خود را پوشش دهد. همچنین برای اثبات ازدواج باید مدارک دال بر زندگی مشترک در ۱۲ ماه گذشته ارائه شود. مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه‌گذاری، از مرسوم‌ترین و سریع‌‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا است، که به شیوه‌های مختلف و تحت عناوین مختلف امکان‌پذیر است. برای دریافت ویزا ازدواج باید همسر و یا شریک زندگی شما تابعیت کشور استرالیا را داشته باشد و یا اقامت دائم این کشور را داشته باشد. برای دوره کارشناسی افراد باید مدرک دیپلم و مدرک زبان آیلتس ۶ را ارائه دهند.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای فرزند

هدف این نوشته ارائه توضیحی اجمالی درباره شرایط و هزینه ویزاهای متداول استرالیا و انتخاب بهترین مسیر مهاجرت است. ویزاهای پناهندگی و بشردوستانه بخش دیگری از ویزاها هستند که اگر فردی براساس شرایط خود برای آن ها اقدام کند دولت استرالیا نیز چند مسیر را برای آنها در نظر گرفته است که سازمان مهاجرتی سلکت ویزا به هیچ عنوان این مسیر را پیشنهاد نمی‌کند. مدت زمان بررسی درخواست متقاضیان در کشور استرالیا حداقل یک سال و در کانادا حدود 7-9 ماه به طول می‌انجامد. همسران شهروندان استرالیایی و یا دارندگان اقامت دائم می‌توانند از طریق ویزای همسر (ساب کلس 820 و 801) به طور موقت و یا دائم در این کشور ساکن شوند. نظام آموزشی استرالیا جایگاه مهمی در اقتصاد و فرهنگ این کشور را به خود اختصاص داده است. سیاست‌های آموزشی در این کشور علاوه بر دولت کل کشور کل، بلکه بر عهده دولت‌های منطقه‌ای نیز تا حد زیادی هست.

قدم اول در مسیر مهاجرت به استرالیا

دانشگاه ولونگونگ با بیش از ۳۷ هزار دانشجو در این شهر واقع شده و یک موسسه آموزشی معتبر در سطح بین‌المللی است. این شهر بندری نمادین دارد و تنوع فرهنگی وسیع آن یکی از دلایلی است که عده زیادی را به مهاجرت به این شهر علاقه‌مند می‌کند. این شهر یکی از مهم‌ترین بناهای جهان یعنی سالن اپرای سیدنی را در دل خود جای داده است.

کرونا در سراسر جهان تغییرات عظیمی در سبک زندگی افراد، اقتصاد، کار و … بوجود آورده است، قوانین مهاجرتی کشورها نیز دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند، در این بخش از مقاله ما شما را با جدیدترین قوانین و اخبار مربوط به مهاجرت به این کشور آشنا می­کنیم. افرادی که ۳ سال پشت سر هم در آزمون شهروندی این کشور مردود شده‌اند باید ۲ سال صبر کنند و سپس برای آزمون مجدد اقدام کنند. تا سال ۲۰۱۹ بیش از ۷/۵ میلیون نفر مهاجر در این کشور زندگی می‌کردند، که این اندازه نسبت به سال ۲۰۱۸، ۲۹/۷٪ بالاتر رفته است. ایرانی ها درصد زیادی از مهاجران این کشور را به خود اختصاص داده‌اند، که این آمار نشان می‌دهد شرایط زندگی در استرالیا باب میل ایرانیان است. ۳- تنوع فرهنگی در این کشور زیاد است، این اتفاق باعث شده افراد به فرهنگ‌های مختلف احترام بگذارند، همین موضوع دلیل دیگری برای افزایش میزان رضایتمندی در بین مهاجران است.