دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا همه چیز درباره اقامت استرالیا

آزمونآزمونآیلتس (جنرال یا آکادمیک)7تافل TOEFL iBT98 (24 لیسنینگ، 24 ریدینگ، 27 رایتینگ و 23 اسپیکینگ)پی تی ای PTE65کمبریج Cambridge CAE185او ای تی OETBاز بررسی نمرات زبان لول Superior می‌گذریم. البته این هزینه ها به شهر محل زندگی، موقعیت و شرایط خانه شما، تعداد افراد خانواده، سبک زندگی و بسیاری از معیارهای دیگر وابسته است. طبق آمار وزارت آموزش، مهارت و اشتغال استرالیا ؛ در سال 2021 تقریباً 480 هزار دانشجوی خارجی در این کشور در حال تحصیل هستند که از این تعداد تقریباً 1600 دانشجو ایرانی هستند. طبق آخرین اطلاعات سازمان همکاری و توسعه اقتصادی ؛ میانگین دستمزد در این کشور 34 دلار برای هر ساعت است.

  • مهاجران از سراسر جهان با سبک زندگی‌های مختلف به این شهر آمده و فضایی پویا و جذاب را رقم زده‌اند.
  • اگر بعد از مدت معین، مشکلی نداشتند و رابطه همچنان ادامه داشت، می‌توانند این ویزا را به اقامت دائم تبدیل کنند.
  • سازمان FRIB وظیفه گزینش اشخاص مجاز و بررسی درخواست‌های ارائه شده را بر عهده دارد و معمولا ظرف 1 تا 2 ماه تصمیم نهایی خود را اعلام می‌کند.
  • و همچنین در ده‌ها معیار دیگر با رتبه‌های خوب و بالای دیگر؛ چنین شرایطی مسلما میل به مهاجرت به این کشور برای زندگی، تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، تشکیل خانواده و…
  • یک روشی هست به نام کار شرکت ، که تلفیقی ار ویزای کاری و کارآفرینی هست و خیلی سریعتر میتوان از این روش به اقامت رسید.

سیاست‌های آموزشی در این کشور علاوه بر دولت کل کشور کل، بلکه بر عهده دولت‌های منطقه‌ای نیز تا حد زیادی هست. این سیستم آموزشی برتر صرفا محدود به تحصیلات در مقطع دانشگاه و یا کالج نبوده و بلکه این کیفیت کم نظیر و برتری بالای سیستم آموزشی را می‌توان از همان آغاز و دوران پیش دبستانی نیز در سرتاسر این کشور مشاهده نمود. به طور کلی کودکان استرالیایی موظفند از سنین 5-16 سال به مدرسه بروند. همچنین در برخی از ایالت‌ها یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در سنین سالگی بسیار رایج است. با کمک‌گرفتن از وکلای مهاجرتی، با جدید ترین قوانین مهاجرت به استرالیا، شرایط اقامت استرالیا و جدیدترین تغییرات آن‌ها آشنا شده و بهترین روش مهاجرتی طبق شرایط خود را پیدا می‌کنید.

ارزیابی مهارت TRA تعیین می کند که آیا شما مهارت و تجربه لازم و کافی را برای کار در استرالیا در سطح مورد نیاز شغلی خود دارید یا خیر. آشپزهایی که به استرالیا مهاجرت می کنند نیاز است که مهارت های خود را به Trades Recognition Australia نشان دهند و مورد ارزیابی مهارت های آشپزی قرار بگیرند. این در حالی است که مانند بسیاری از کشورهای غربی، استرالیا نیز به کارگران ساده نیز نیاز دارد مانند کسانی که در مزرعه به صورت موقت در کارهای پیش پا افتاده مانند برداشت محصول به کشاورزان استرالیایی کمک می کنند. فرصت های بسیاری برای کارگران کشاورزی با مهارت در استرالیا وجود دارد. شما باید تمام معیارهای مورد نیاز و خاص ویزای فنی و حرفه ای درخواستی خود را برآورده کرده باشید. اگر در گوشه و کنار ذهن خود در رابطه با ویزای فنی و حرفه ای استرالیا ابهامی وجود دارد، دعوتتان می کنیم که جواب ابهاماتتان را در این مقاله دریافت کنید.

ویزای 888 استرالیا؛ شرایط، هزینه ها و مدت زمان صدور آن

به عنوان یک قاعدۀ کلی، شما باید هزینه‌های اخذ ویزا و هزینه‌های مربوط به سفر خود را در نظر داشته باشید. همچنین با توجه به تعدد مسیرهای مهاجرتی استرالیا، اهمیت زیادی دارد که استراتژی مناسبی جهت اخذ ویزای این کشور تدوین کنید. در این زمینه، توصیه می‌شود تا حتماً با وکلای کارآزموده و مجرب ما در مجموعه مهاجرت پلاس مشورت کنید. این مسیر بسیار تخصصی است و شما باید تخصص در حوزه‌های معرفی شده داشته باشد که در مقاله‌ای به صورت تخصصی به تلنت استرالیا اشاره کرده ایم.

معرفی دانشگاه ولونگونگ استرالیا

دانشجویان بین المللی می توانند در بیش از 1200 موسسه آموزشی در بیش از رشته تحصیلی به تحصیل ادامه دهند. مهاجرت به استرالیا با روش های متعددی امکان پذیر می باشد که متقاضیان می توانند با هر کدام از روش های ذکر شده به اقامت استرالیا دست یابند اما تنها برخی از این مسیرها ویزای اقامت دائم استرالیا را برای متقاضی به همراه خواهند داشت. در ادامه این نوشتار به انواع راههای اقامت استرالیا خواهیم پرداخت تا بسیاری از متقاضیان بتوانند شرایط اقامت استرالیا از این مسیرها را بررسی نمایند و متناسب با شرایط خود، برای بهترین مسیر مهاجرتی اقدام نمایند. برای دانشجویانی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند یکی از ساده‌ترین روش‌ها دریافت ویزای تحصیلی استرالیا است. از مزایای تحصیل در استرالیا می‌توان به وجود دانشگاه‌های مطرح، برخورداری از امکانات بالا، وجود امکان کار حین تحصیل، دریافت اقامت دائم پس از فارغ التحصیلی، تسهیلات دانشجویی و امکان اخذ بورسیه‌های تحصیلی اشاره کرد. در مجموع روش‌های متعددی برای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت در این کشور وجود دارد، اما با توجه به افزایش درخواست‌های مهاجران برای این کشور، شرایط کمی سخت‌گیرانه‌تر شده است.

زمانی که که دعوت نامه ای جهت اخذ ویزا I T A را دریافت نمودید میتوانید مرحله DIBP را پیگیری نمایید. حداکثر تا سه سال قبل از تاریخ مهاجرت در امتحان CEA شرکت کرده و حداقل امتیاز 169 را به خود اختصاص داده باشد. در هنگام اسم نویسی می توانید نسبت به چند شغل اقدام نمایید و تخصص خود را کلی نگری نمایید تا بتوانید در یکی از مشاغل انتخاب شده واجد شرایط شوید.

در زیر به یکسری از مهمترین مدارک لازم برای اقامت استرالیا که در تمامی مسیرهای مهاجرتی یکسان است، اشاره شده است. استرالیا به دلیل وجود استاندارد های بالای زندگی و شرایط ایده آل اقتصادی مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری در سطح جهان قرار گرفته است. از این رو علاقه مندان اقامت استرالیا در نظر دارند با بررسی دقیق قوانین مهاجرتی در استرالیا و بررسی میزان ریسک سرمایه گذاری و خطر سلب مالکیت با شرایط سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوند، تا بتوانند از طریق سرمایه گذاری به استرالیا مهاجرت کنند. به همین دلیل در این نوشتار به شرایط سرمایه گذاری در استرالیا خواهیم پرداخت. می‌توان با یقین به این موضوع اشاره کرد که در سال‌های اخیر بیش از 90 درصد متقاضیان ویزای سرمایه گذاری در استرالیا با ویزای کارآفرینی استرالیا برای سرمایه گذاری در استرالیا اقدام کردند.

ویزای توریستی هم یکی دیگر از انواع ویزای استرالیا که برای مدت محدود با اهداف مسافرت یا اقامت کوتاه‌مدت برای متقاضیان صادر می‌شود. استرالیا برای ورود پناهندگان و اقامت آن‌ها قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارد. وقتی این حساسیت را در کنار مشکلات و خطرات پناهندگی می‌گذاریم، می‌بینیم پناهندگی یک روش درست و منطقی برای اخذ اقامت استرالیا نیست. فرصت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در استرالیا در حوزه‌های مختلف وجود دارد.

شرایط مهاجرت به استرالیا به دو دسته مهم تقسیم می‌شود اول شرایط عمومی مهاجرت که برای همه یکسان است و دوم شرایط اختصاصی که با توجه به نوع ویزای انتخابی برای مهاجرت متفاوت است. طبیعت زیبای استرالیا برای بسیاری از گردشگران جذاب و دلپذیر است و از دلایل سفر به استرالیا محسوب می‌شود. دولت استرالیا برای افرادی که قصد بازدید از این کشور را دارند، ویزای توریستی به مدت محدود صادر می‌کند. البته ویزای توریستی استرالیا انواع مختلفی دارد و تنها برای گردشگران صادر نمی‌شود. هر کدام از روش‌های بالا با ساب کلاس‌های متفاوت شرایط خاص خود را دارند که با مراجعه به صفحه ویزای ازدواج استرالیا و ویزای خانوادگی استرالیا می‌توانید از روش‌های آن‌ها آگاه شوید.

مهاجرت به استرالیا، اقامت استرالیا و شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای اقامت دائم استرالیا و به طور کلی کسب اقامت دائم و پاسپورت استرالیا در این نوشتار مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت. مشاورین موسسه ملک با استفاده از اطلاعات به روز سایت های معتبر استرالیا و با کمک و مشورت وکلای متبحر و محلی این کشور، سعی کرده اند در مقاله به صورت ساده و خلاصه قوانین جدید اقامت استرالیا را خدمت شما دوستان گرامی شرح دهند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با کارشناسان موسسه ملک پور تماس حاصل نموده تا علاوه بر اینکه از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید از نحوه ثبت نام مهاجرت به استرالیا و انواع ویزای اقامت دائم استرالیا نیز اطلاعاتی کسب کنید. مهاجرت به استرالیا و شرایط اخذ اقامت و تابعیت آن در این نوشتار مورد بحث و بررسی قرار گرفت. امیدواریم توانسته باشیم در این راستا به تمامی سوالات شما عزیزان در باب اقامت استرالیا پاسخ دهیم.