دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا همراه با شرایط سال 2022 و هزینه ‌ باراد-مهاجرت دی بی

شما برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار نیاز به داشتن مدرک تحصیلی معتبر دارید. در ادامه مدرک زبان مورد نیاز استرالیا و مدارک مورد نیاز را هم بررسی می‌کنیم. افرادی که شرایط ویژه‌ای دارند و می‌خواهند پناهندگی استرالیا را بگیرند، می‌توانند برای اخذ این ویزاها اقدام کنند.

  • بهترین مسیرهای مهاجرت به استرالیا از دیدگان متقاضیان مهاجرت به این کشور روش‌های اسکیل ورکر هستند اما به طور کلی برترین روش مهاجرتی تنها با توجه به شرایط هر فرد قابل انتخاب هستند.
  • جزییات هزینه ی هر ویزا را می توانید در بخش ویزاهای استرالیا شادا مشاهده کنید.
  • سیاست دولت استرالیا به گونه ای است که شما برای ورود، سفر و اقامت در استرالیا باید ویزا داشته باشید.
  • موسسه مشاوره ای ملک پور با سال ها سابقه درخشان و همکاری با وکلای خبره در کشورهای مختلف آماده پاسخ گویی و ارائه مشاوره در زمینه مهاجرت به استرالیا به شما عزیزان خواهد بود.
  • ما در این مقاله به شیوه امتیازبندی مهاجرت به استرالیا می‌پردازیم و اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌دهیم که براحتی بتوانید در انتهای مقاله امتیازی که کسب می‌کنید را محاسبه کنید.

پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی با موفقیت را می‌توان به عنوان یکی از شرایط اصلی دیگر در اخذ ویزای تلنت به حساب آورد. اگر در زمینه خاصی تخصص دارید و قصد مهاجرت به استرالیا را دارید، یکی از روش‌هایی که پیش پای شما قرار می‌گیرد مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسپانسر کارفرما است. در مرحله اول، شما باید لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا را بررسی کنید؛ در صورتی که تخصص شما در این لیست ذکر شده باشد، شما شرط اولیه برای مهاجرت از این طریق را خواهید داشت. ویزای نخبگان استرالیا یکی از جذاب‌ترین ویزاهای این کشور است که توانسته در سال‌های اخیر، سر و صدای زیادی به پا کند.

قدم اول در مسیر مهاجرت به استرالیا

شریک شما در استرالیا، باید در تمام مدت‌زمان ویزای موقت نیازهای اولیه‌ی زندگی شمارا تأمین کند. کشور استرالیا پس از ایالات متحده و کانادا به عنوان سومین مقصد مهاجرت در سراسر جهان شناخته می‌شود. رفاه مالی، کیفیت زندگی بالا، استانداردهای آموزشی برتر و امنیت شغلی از جمله معیارهایی است که افراد را به ویژه در ایران برای مهاجرت به استرالیا ترغیب می‌سازد. روش‌های مختلفی از جمله تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که از آن میان به نظر می‌رسد مهاجرت تحصیلی ساده‌ترین راه برای مهاجرت به استرالیا باشد. گروه مهاجرتی ادب خدمات مشاوره تخصصی را برای متقاضیان مهاجرت به این کشور فراهم کرده و تمامی مراحل اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی استرالیا را انجام می‌دهد. برای آشنایی کامل با کشور استرالیا و شرایط مهاجرت به آن در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

متقاضیان پس از دریافت اقامت دائم، می‌توانند با گذشت ۴ سال برای دریافت تابعیت استرالیا درخواست دهند. ۴- افرادی که خواهان دریافت ویزای کاری در مناطق کم‌جمعیت هستند، شانس بهتری برای اخذ ویزای کاری استرالیا خواهند داشت زیرا کشور استرالیا در برخی از مناطق کم‌جمعیت و روستایی، سرمایه‌گذاری بیشتری می‌کند. از معروف‌ترین ویزاهای این دسته می‌توان به «ساب کلس ۸۸۷، ۴۹۱، ۴۸۹، ۴۹۴ و ۱۸۷» اشاره کرد. لطفا توجه داشته باشید که ما تنها راه های قانونی مهاجرت به استرالیا را مد نظر داریم. تقریبا تمامی مهارتها و حرفه ها در این قاره بزرگ (استرالیا) که در حال پیشرفت و توسعه می باشد مورد نیاز است.

تماس با شما

افراد متقاضی مهاجرت به این کشور می‌توانند رزومه خود را به این موسسات ارسال کنند تا توسط آن‌ها ارزیابی‌های لازم صورت گیرد. برای آنکه رزومه شما تمام نکات لازم را داشته باشد، می‌توانید از موسسه حقوقی بین المللی سفیران کمک بگیرید. این موسسه با دارا بودن مشاوران مجرب در زمینه مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و شما را یاری خواهند کرد.

کانبرا کوچکترین شهر استرالیا به شمار می‌رود و یکی از انتخاب‌های مناسب برای متقاضیان مهاجرت است. انواع ویزای بریجینگ به متقاضی اجازه می‌دهد تا مدتی معین در این کشور اقامت کند. ویزای پناهندگی به افرادی تعلق می‌گیرد که در کشور خود امنیت جانی ندارند. ویزاهای ساب‌کلاس ۲۰۰، ۲۰۱، ۲۰۲، ۲۰۴ و ویزای بشردوستانه ۸۶۶ همگی از زیرمجموعه‌های ویزاهای پناهندگی استرالیا هستند.

در ابتدا در روشویزای موقت ۱۸۸ویزایی با اعتبار۴ سالهدریافت خواهید کرد و امکان تمدید این ویزا به مدت۲ سالنیز وجود دارد. فرد دو سال پس از ورود به خاک این کشور باید به رتبه تجاری موفقی دست یابد، تجارت خود را به عمل برساند و در این صورت اقامت دائم به خود شخص و خانواده او تعلق خواهد گرفت. دانشجو حین تحصیل در این کشور می‌‌تواند به مدت۲۰ساعتدر هفتهکار نیمه وقتداشته باشد. فرد پس از تمام کردن دوره تحصیل به مدت شش ماه می‌تواند به دنبال شغل مورد نظر خود باشد که در این صورت ویزای موقت کار ۱ سالهاو صادر خواهد شد.