دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا صفر تا صد اخذ ویزای استرالیا 2023-مهاجرت دی بی

ویزای دانشجویی و یا ویزاهای توریستی که اینها نیز هر کدام سابکلاس‌های مختلف خود را دارند مختص یک نفر است و نمی‌توان با دریافت آن‌ها مهاجرت کرد چرا که بعد از اتمام مدت زمان ویزا شما باید به کشور خود بازگردید. کلان‌شهر پرث در غرب استرالیا گرم‌ترین آب و هوا را در سراسر استرالیا از آن خود کرده است. پارک‌های دوست‌داشتنی، اقتصادی پویا، آسمانی آفتابی، مدارس عالی و مناظر طبیعی خارق‌العاده از دیگر ویژگی‌های شهر پرث است. چشم‌انداز شغلی به ویژه در حوزه‌های صنایع معدن، گردشگری، سلامت و فناوری برای مهاجران مناسب است.

  • شخص متقاضی ویزای ازدواج در استرالیا باید تعهد دهد که تا دو سال می تواند مخارج امرار معاش همسر خود را پوشش دهد.
  • این سیستم آموزشی برتر صرفا محدود به تحصیلات در مقطع دانشگاه و یا کالج نبوده و بلکه این کیفیت کم نظیر و برتری بالای سیستم آموزشی را می‌توان از همان آغاز و دوران پیش دبستانی نیز در سرتاسر این کشور مشاهده نمود.
  • هزینه‌های مهاجرت به استرالیا با توجه به نوع هر ویزا می‌تواند متفاوت باشد.
  • سلام باید از طریق ویزای ازدواج اقدام کنید که میتونید از مشاورین ما در موردش مشاوره کامل و دقیق بگیرید.

مدرک زبان برای این ویزا الزامی نیست ولی در این صورت مبلغی به عنوان جریمه باید به اداره مهاجرت استرالیا پرداخت شود. در ویزاهای کاری استرالیا مانند ویزای 491 شما موظف هستید تا تا در طول مدت مشخص شده در ایالتی که از آن اسپانسری دریافت کرده این زندگی و کار کنید اما اگه از همان ابتدا ویزای 189 استرالیا را دریافت کرده باشید می توانید بدون مشکل در هر کجای استرالیا کار و زندگی کنید. شاید این نکته جالب باشد شما اگر بعد از دوسال اگر کاری پیدا نکردید از مزایای اقامت دائم خود استفاده کنید و از دولت استرالیا حقوق بیکاری دریافت کنید.

مهاجرت به استرالیا برای هنرمندان و افراد فوق موفق

کشور استرالیا یکی از کشورهای توسعه‌یافته و 13مین اقتصاد بزرگ جهان بر حسب میزان تولید ناخالصی به مبلغ 1.48 تریلیون دلار است. همچین این کشور در جایگاه دهمین کشور جهان از نظر درآمد سرانه ملی، رتبه 25 در بهترین صادر کننده و رتبه 20 در بهترین وارد کننده قرار دارد و از نظر شاخص‌های توسعه انسانی نیز در مقام هفتم در سال جاری میلادی قرار گرفته است. ارز رایج این کشور، دلار استرالیا بوده و با نشان اختصاری AUD شناخته می‌شود. در ابتدای سال 2022 میلادی هر دلار استرالیا معادل 72 سنت آمریکا بوده است؛ یعنی هر دلار آمریکا معادل 1.39 دلار استرالیا. ازدواج با یک فرد استرالیایی و اخذ ویزای ازدواج استرالیا یکی دیگر از روش های مهاجرت به این کشور می باشد. اما باید در نظر داشت که طبق قوانین مهاجرت دولت استرالیا افراد در همان ابتدا قامت دائم خود را از طریق ازدواج با یک فرد استرالیایی به دست نخواهند آورد.

تابعیت با تولد در  استرالیا

مهاجران متخصص به ویژه در حوزه‌های مهندسی و تولید شانس بالایی برای استخدام در این شهر دارند. پایتخت سیاسی استرالیا و البته بهترین شهر برای زندگی خانوادگی بدون شک کانبرا است. علیرغم اهمیت سیاسی این شهر، جمعیت آن حدود 400 هزار نفر بوده و در واقع شهری کوچک است که با خیابان‌هایی درخت‌کاری شده خود شناخته می‌شود. هزینه مسکن در این شهر بسیار مقرون به صرفه بوده و از میانگین ملی پایین‌تر است. اهالی کانبرا در طول تابستان برای پیک نیک، دوچرخه‌سواری، ماهیگیری و قایقرانی به حومه‌های شهر می‌روند.

نمره زبان برای مهاجرت به استرالیا

ویزای تحصیلی استرالیا موقتی است و تا پایان دوره‌ی تحصیل اعتبار دارد. بعد از پایان تحصیل اقامت موقت استرالیا ، بین ۲ تا ۴ سال بعد از تحصیل فارغ التحصیلان می‌توانند بعد از دریافت مدرک خود در استرالیا حضورداشته باشند و این موقعیت را داشته باشند که شرایط خود را برای دریافت سایر انواع ویزای استرالیا بهبود بخشند. ارائه مدرک زبان از دیگر شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری استرالیا است. مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی استرالیا موقتی بوده و تا پایان دورۀ تحصیل شما اعتبار خواهد داشت. پس از اتمام دوره نیز می‌توانید کاری متناسب با رشتۀ تحصیلی‌تان پیدا کرده و از این طریق، برای دریافت ویزای اقامت دائم اقدام کنید. برای مهاجرت به استرالیا نیاز به ارائه مدرک زبان می‌باشد اعتبار آزمون زبان انگلیسی(آیلتس، PTE و یا تافل) برای ارسال به اداره مهاجرت استرالیا ۳ سال می‌باشد.