دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا شرکت مهاجرتی آتلانتیک

اگر قصد کار کردن رو دارین رشته های مدیریتی گزینه بهتری هستند که پروسه سریعتری دارند. برای هر کشور شما باید یک دوره پیش پزشکی بخونید و ازمون ورودی بدین استرالیا هم میشه اقدام کرد. اگر کل خانواده قصد مهاجرت دارند باید از روش های سرمایه گذاری استفاده بشه.

  • امنیت اقتصادی حاکم در استرالیا موجب توسعه بازارکار و کاهش نرخ بیکاری در این کشور شده است.
  • سیستم کاری استرالیا برای پذیرش درخواست ویزای کار،از سیستمی به نام Skillselect استفاده می‌کند که بر اساس معیارهایی مثل تحصیلات، سن، سابقه کاری و سطح زبان و … به فرد متقاضی امتیاز داده می‌شود.
  • کسب سابقه شغلی از این طریق به متقاضیان کمک می‌کند تا امتیاز ویژه‌ای در سیستم امتیازبندی استرالیا کسب کنند و در مسیر هموارتری برای اخذ اقامت دائم قدم بگذارند.
  • مطابق رتبه بندی 100 دانشگاه برتر جهان در سال 2021 دانشگاه نیوکاسل در جایگاه 224 قرار دارداین دانشگاه در سال 1965 تاسیس گردیده است.

خدمات دریافت مشاوره برای تمام متقاضیان رایگان بوده و در مجموعه مهاجرت پلاس هیچ هزینه‌ای بابت ارائه مشاوره، از متقاضیان دریافت نخواهد شد. ما در این مجموعه از ابتدای راه همراه شما متقاضیان محترم خواهیم بود و در تمام مراحل اخذ ویزا تا اقامت در کشور مقصد شما را یاری خواهیم کرد. اگر همسر یا نامزد شما استرالیایی است یا اقامت دائم این کشور را دارد، می‌توانید برای زندگی در کنار او تقاضای ویزای ازدواج یا نامزدی استرالیا را ارائه دهید. در این حالت ابتدا یک ویزای اقامت موقت برای شما صادر می‌شود که اعتبار آن دو سال برای ویزای ازدواج و ۹ ماه برای ویزای نامزدی است. نکته افرادی که بیش 45 سال سن داشته باشند نمی‌توانند برای ویزای کاری اقدام کنند. و یک واقعیت وجود دارد و آن هم این است که متقاضیانی که وارد 40 سال می‌شوند در اکثر کد شغلی‌ها شانس بسیار کمی دارند زیرا امتیاز بالایی را از دست می‌دهد و در رقبابت با دیگر متقاضیان در کسب امتیاز عقب می مانند.

چرا کشور استرالیا مقصد مهاجرتی برتر برای سال 2023 می‌باشد؟

و در ویزاهای تحصیلی شاید شرایط سنی وجود نداشته باشد ولی در عمل هرچه سن بیشتر باشد شانس در یافت ویزای تحصیلی کمتر است و در کل برای هر ویزایی شرایط سنی خاص خود را دارد و هر روش اقامتی شرایط خاص خودش را دارد و براساس آنها باید جواب این سوال داده شود. می‌توان گفت در اکثر موارد دلیل مهاجرت و اخذ اقامت در سراسر جهان برای بهبود زندگی است. کشور استرالیا سالهاست که در لیست مهاجر پذیرترین کشورهای دنیا قرار دارد از این رو مقصد محبوبی برای مهاجران ایرانی برای اخذ اقامت به حساب می‌آید.

پرسش و پاسخ متداول در خصوص شرایط مهاجرت به استرالیا

ویزای بریجینگ Bridging استرالیا یک ویزای موقت است که به فرد اجازه می‌دهد تا برای مدت زمانی مشخص در استرالیا اقامت کند. ویزای بریج شش نوع است با اخذ هر یک از آنها، حقوق متفاوتی خواهید داشت. مدارک تحصیلی بالاتر یا گذراندن یکی از دوره های تحصیلی در استرالیا، امتیاز بیشتری دارند. «استرالیا»، کشوری شامل سرزمین اصلی استرالیا و چند جزیره، در قاره اقیانوسیه واقع شده و قدیمی ترین، مسطح ترین و خشک ترین قاره کره زمین است.

جزئیات هزینه مهاجرت به استرالیا

شرایط سنی برای مهاجرت به استرالیا به نوع ویزا ی مورد نظر شما بستگی دارد، برای ویزاهای اسکیل ورکر تا 45 سالگی و برای ویزاهای تلنت یا سرمایه گذاری تا 55 سالگی می توانید اقدام کنید. چنانچه بعد از ۱۸ سالگی ( پس از مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت دائم )، مجموعا بیش از یکسال در کشور دیگری اقامت داشته اید،‌ باید گواهی عدم سوء پیشینه آن کشور را نیز ارائه نمایید. دارای اطلاعات کامل و به روز از قوانین و روش های مهاجرت به استرالیا می­باشد. موظف است که برای منافع قانونی شما عمل نموده و بر اساس ضوابط مشخص و آگاهی، راهنمایی دقیق به شما ارائه دهد.3. پول شما را تا زمان ارائه خدمات در حساب مشخصی قرار داده و هر چند وقت یکبار حسابشان مورد بررسی و ممیزی قرار میگیرد.4.

این موضوع در قوانین بین الملل صدق می کند و برای جلوگیری از عدم بی هویتی افراد از این قانون استفاده می شود. شریک زندگی شما می تواند در زمان اقدام تان برای اخذ این نوع ویزا به عنوان اسپانسر شخصی اعلام حضور نماید. در 2 سال از 4 سال مالی گذشته بیزینس حداقل 3 میلیون دلار تراکنش مالی را ثبت کرده باشد. اما به صورت کلی هر ویزا در خالت عادی بین ۱۲ تا ۲۴ ماه طول خواهد کشید. هرگونه استفاده از محتوای وبسایت موسسه همراه تنها با کسب اجازه مکتوب امکان پذیر است. پاسپورت معتبری که در 10 سال گذشته صادر شده و دستکم 3 ماه پس از تاریخ خروج متقاضی از استرالیا اعتبار داشته باشد.