دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا شرایط اخذ ویزا مهاجرتی استرالیا 2022 آسان مهاجر-مهاجرت دی بی

استرالیا، یکی از کشورهایی است که با ارائه فرصت‌های مختلف سرمایه گذاری، محیطی مناسب و با ویژگی‌های بیان شده را برای سرمایه‌گذاران خارجی فراهم کرده است. تجربه نشان می‌دهد که بعد از طی کردن تمام این راه‌ها و صرف زمان و هزینه، همچنان نمی‌توانیم یک نفس راحت بکشیم و با اطمینان خاطر قدم بعدی را برداریم. ما در ایمیگو روش‌های مهاجرتی کشورهای مختلف را جمع‌آوری و سپس در قالب یک موتور قوانین مهاجرت طراحی و پیاده‌سازی کرده‌ایم.

از طرفی دیگر توجه داشته باشید که کشور استرالیا به دلیل وسعت جغرافیایی خود، در برخی از مناطق کم‌ جمعیت و روستایی سرمایه‌گذاری بیشتری بر متقاضیان مهاجرت کاری می‌کند. به همین دلیل افرادی که خواهان دریافت ویزای کاری در مناطق کم‌ جمعیت هستند، شانس بهتری برای اخذ ویزای کاری استرالیا خواهند داشت. از معروف‌ترین ویزاهای این دسته می‌توان به ساب کلس 887، 491، 489، 494 و 187 اشاره کرد.

  • اگر شما یک نخبه هستید و از یک مشاور سوال می‌کنید که راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا برای من چه هست؟ پاسخ به شما مهاجرت از طریق گلوبال تلنت است.
  • ویزاهای نیروی کار ماهر عموما شیوه راحت‌تری برای مهاجرت به استرالیا هستند.
  • یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به استرالیا انتخاب مسیر مهاجرتی متناسب با شرایط خود می باشد.

قبل از اینکه بخواهیم درباره شرایط مهاجرت صحبت کنیم شاید بد نباشد ابتدا با خود استرالیا بیشتر آشنا بشویم. موقعیت جغرافیایی متفاوت و قرار گرفتن استرالیا در نیم‌کره جنوبی، طبیعتی متفاوت را در این کشور به وجود آورده است. استرالیا از نظر تعداد و تنوع گونه‌های جانوری و گیاهی رتبه 6 و 7 را در جهان به خود اختصاص داده است.

وب سایت های پیشنهادی موسسه ملک پور

متقاضیان باید دقت داشته باشند که این ویزا مختص افرادی است که قصد دارند به صورت مستقل اقدام نمایند و مقرر نشده است که بتوانند از طرف خانواده، اقوام و یا از سمت کارفرمایان در استرالیا حمایت شوند. حائز اهمیت می باشد که متقاضیان برای ارسال فرم و در خواست خود به اداره مهاجرت استرالیا شرایط زیر را دارا باشند . نکات قابل توجه برای درخواست این نوع ویزا، نخست، نیاز دولت استرالیا به نیروی کار در شغل مورد نظر، دو، شرط سنی 18 تا 45 سال، سه، دارا بودن تجربه کاری در رشته شغلی مورد نظر، چهار، داشتن تحصیلات مرتبط با شغل مورد نظر و نهایتا پنج، ارائه مدرک زبان انگلیسی است. شخصی که قصد مهاجرت به این کشور از طریق تخصص را دارد اگر بتواند با برنامه مهاجرت کاری استرالیا و یا skillworker وارد این کشور شود و بتواند امتیازات لازم را کسب کند، اقامت دائم این کشور را کسب خواهد کرد و می‌تواند با این اقامت وارد کشور شود. ویزای سرمایه‌ گذاری استرالیا یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به استرالیا و کسب اقامت دائم این کشور است. این ویزا مختص سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی است که تمایل به راه‌اندازی کسب وکار در یک کشور بدون ریسک را دارند.

امتیازات این ویزا برا اساس سن، ارائه مدرک زبان انگلیسی، سابقه کار و مدرک تحصیلی سنجیده خواهد شد. انواع ویزای کار استرالیا که برخی از آن ها منجر به اقامت دائم در این کشور می شود، براساس استانداردهای متفاوتی مانند تحصیلات، مهارت های فردی، تجربه کاری و دارا بودن مدرک زبان انگلیسی تعریف شده اند. اگرچه ویزای کار استرالیا، از آسان ترین مسیرهای مهاجرت به این کشور است، توجه به این نکته ضروری است که مدت زمان دریافت ویزاهای کار استرالیا، عموما طولانی و بین 2 تا 14 ماه است.

راه های اخذ ویزای همراه دانشجویی استرالیا

به جای تمام آن راه‌های سخت، پیچیده و نامطمئن، فقط کافیست یک پروفایل در ایمیگو بسازید تا جواب تمام سوال‌هایتان را یکجا دریافت کنید. مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و ویزای گلوبال تلنت سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا هستند. میانگین هزینه زندگی در استرالیا برای یک دانشجوی خارجی ۲۱ هزار دلار استرالیا در سال برآورد می‌شود.

موسسه ملکپور برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار، تحصیل و سرمایه گذاری می تواند خدماتی را ارائه دهد. شما عزیزان در صورت تمایل می توانید با موسسه تماس بگیرید، مشاورین ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود. دریافت ویزای ازدواج یا ویزای نامزدی کشور استرالیا از دیگر شیوه‌های مهاجرت به استرالیا محسوب می‌شود. افرادی که با یکی از شهروندان استرالیا ازدواج می‌کنند در ابتدا اقامت موقت این کشور را دریافت می‌نمایند، درواقع، این اقامت به شکل سالیانه تمدیدشده و فرد پس از اثبات زندگی طولانی مدت با همسر استرالیایی خود می‌تواند برای اخذ اقامت دائم استرالیا درخواست دهد.

حال در طی این پروسه در صورتی که با درخواست پناهندگی وی موافقت شود، به وی عنوان پناهنده به جای پناهجو اطلاق شده و تا دریافت اقامت و پاسپورت استرالیا می‌بایست در آن کشور حضور داشته و اکثر مواقع اجازه بازگشت به کشور خود را نخواهند داشت. به طور کلی مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و سرمایه گذاری از بهترین و پر طرفدارترین روش های مهاجرت به استرالیا هستند. در این راهنما قصد داریم درباره شرایط مهاجرت به استرالیا، هزینه‌ها و انواع ویزای استرالیا صحبت کنیم. امتیازبندی مهاجرت، مدارک و مراحل اخذ ویزای استرالیا هم از موضوعات دیگری است که به آن‌ها خواهیم پرداخت. تهیه و گردآوری مدارک لازم برای اقامت استرالیا یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به این کشور می باشد.

ضروری است که ازدواج شما حداکثر 9 ماه پس از ورودتون به استرالیا صورت بگیرد. بعد از ازدواج اگر صاحب فرزند شوید فرزند شما شهروند استرالیا محسوب خواهد شد. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اقامت استرالیا و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا ویزا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید. با سلام ، ممنون از توضحیات کاملتون، بای استرالیا شما باید حداقل امتیاز سیستم امتیاز بندی این کشور رو بدست بیارید، لطفا عنوان کار در استرالیا را با کلیدواژه ملک پور در گوگل سرچ کنید و امتیاز خود را محاسبه کنید. کشور استرالیا با توجه به شرایط مطلوب اقتصادی و همچنین برخورداری از استانداردهای بالای زندگی، بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار دارد. در این صفحه از سایت آسان مهاجر قصد داریم تا شما را با تمامی روش‌های مهاجرت به این کشور در سال 2022 و قوانین مربوط به آن آشنا کنیم.

شرط اصلی اخذ ویزای دانشجویی و دانش‌آموزی استرالیا هم ثبت‌نام در یکی از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استرالیا است. شرایط اقامت در استرالیا از طریق کار، انواع ویزای کار استرالیا، قوانین و جزئیات آن‌ها را در مطلب زیر مطالعه کنید. موسسه ملک پور افتخار دارد به عنوان معتبرترین مرکز مهاجرتی کشور، برترین محتوای فارسی در حوزه مهاجرت را از طریق این وبسایت و سایر وبسایتهای موسسه، در اختیار علاقه مندان قرار دهد. شما کاربر گرامی می توانید با استفاده از دکمه ی مشاوره رایگان یا از طریق لینکهای زیر اطلاعات کامل را دریافت نمایید.