دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا در سال 2022 و مسیرهای قابل دسترس برای متقاضیان-مهاجرت دی بی

در این ویزا، متقاضی به صورت مستقل درخواست ویزای کار داده و اسپانسری ندارد. در این روش سابقه کاری، سن، تحصیلات و سطح زبان متقاضی طبق سیستم امتیازبندی بررسی می‌شود. در این شیوه متقاضی باید شرایطی چون سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی و تسلط کافی به زبان انگلیسی را داشته باشد و سن وی نیز زیر 45 سال باشد. اداره مهاجرت به استرالیا ویزاهایی متفاوتی برای افراد متقاضی مهاجرت به این کشور ارائه می‌دهد. معمولا اکثر افرادی که به استرالیا مهاجرت می کنند، سعی می‌کنند مهاجرت به این کشور از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا و یا ویزای کار استرالیا را انتخاب کنند.

  • همسر متقاضی باید دارای تابعیت کشور استرالیا باشد و یا حداقل اقامت وی ثبت شده باشد.
  • «ادیسه» با بهره مندی از مشاورین عضو شورای قانون‌گذاری مهاجرت کانادا و بسط فعالیت های مهاجرتی خود و تاسیس دفاتر مشهد، شیراز و اصفهان امروز در سطح خاورمیانه به عنوان یکی از معتبرترین موسسات حقوقی مهاجرت شناخته شده است.
  • • در خواست ویزای تحصیلی به این امید که فرد بتواند پس از گذراندن یک دوره آموزشی در سطح آکادمیک در استرالیا تقاضای اخذ اقامت دائم این کشور را بنماید.
  • ویزاهای پناهندگی و بشردوستانه بخش دیگری از ویزاها هستند که اگر فردی براساس شرایط خود برای آن ها اقدام کند دولت استرالیا نیز چند مسیر را برای آنها در نظر گرفته است که سازمان مهاجرتی سلکت ویزا به هیچ عنوان این مسیر را پیشنهاد نمی‌کند.
  • فرقی ندارد که دانش‌آموز باشید و یا دانشجو، برای سفر و تحصیل در استرالیا لازم است که برای اخذ ویزای ساب‌کلاس ۵۰۰ اقدام کنید.
  • متقاضیان باید در نظر داشته باشند که حداقل ۱۰٪ از بودجه توافق شده را ۱۲ ماه قبل از شروع فعالیت باید به سازمان کارآفرینی در استرالیا پرداخت نمایند.

برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان نیز حداقل نیاز به مدرک لیسانس و 3 سال سابقه کار است و این ویزا معمولا به رشته های فنی اعطا می شود. با توجه به شرایط سنی که دارید و اگر تمکن مالی لازم داشته باشید می توانید از طریق شیوه تحصیلی اقدام نموده و در محیط از مدارک فنی خود استفاده نمایید. مطایق آمارها، این کشور سومین مقصد مهاجرت تحصیلی محبوب در جهان به شمار می‌آید و در حال حاضر بیش از 600 هزار دانشجوی بین‌المللی در این کشور تحصیل می‌کنند. همچنین هفت شهر استرالیا شامل ملبورن، سیدنی، بریزبین، کانبرا، آدلاید، پرت و گلد کوست در لیست 100 شهر برتر دانشجویی جهان قرار گرفته‌اند.

جمع بندی مهاجرت به استرالیا

ویزای ساب کلاس 820 یک ویزای پارتنر موقت است که به شما اجازه می دهد در استرالیا زندگی کنید. ویزای ساب کلاس 820 اولین مرحله به سمت ویزای پارتنر دائمی (زیر کلاس 801) است. شما برای هر دو ویزا به طور همزمان اقدام می کنید و تنها یک هزینه درخواست پرداخت می کنید. برای واجد شرایط بودن، باید با یک شهروند استرالیایی، یک مقیم دائم استرالیا یا یک شهروند نیوزیلندی واجد شرایط ازدواج کرده یا در یک رابطه واقعی باشید. کانادا از جمله کشوهای مهاجر پذیریست که بستر مناسبی برای کار، زندگی، تحصیل و… برای ایرانیان است.

بررسی هزینه مهاجرت به استرالیا

همچنین شهر آدلاید در میان مهاجران خانوادگی به دلیل آرامش، امنیت و فضای سبز خود طرفدار بیشتری دارد. فستیوال‌های مختلف غذا و موسیقی به همراه رستوران‌هایی با انواع غذاهای محلی از ویژگی‌های این شهر است. مرتبط بودن تحصیلات با سابقه کار در استرالیا اهمیت بیشتری نسبت به کانادا دارد. تغییر کنند و به همین دلیل توصیه می‌شود که متقاضی در هنگام سفر از آخرین اخبار و قوانین در ارتباط با این موارد اطلاعات لازم را کسب نماید.

لازم به ذکر است که دانشجویان می‌توانند پس از فارغ‌التحصیلی از یکی از دانشگاه‌ها یا موسسات آموزشی استرالیا و سابقه تحصیل به میزان حداقل 2 سال در این کشور، ویزای موقت فارغ‌التحصیلی (ساب کلس 485) را دریافت کرده و به طور قانونی در این کشور مشغول به کار شوند. کسب سابقه شغلی از این طریق به متقاضیان کمک می‌کند تا امتیاز ویژه‌ای در سیستم امتیازبندی استرالیا کسب کنند و در مسیر هموارتری برای اخذ اقامت دائم قدم بگذارند. در حالت عمومی به غیر از دیگر مدارک واجب برای اخذ پذیرش تحصیلی در این کشور، حداقل نمره مدرک زبان آیلتس 6.5 (در کمترین حالت 6) و حداقل معدل مدرک تحصیلی 14 الی 15 (ترجیحا بالای 15 الی 16) توصیه می‌گردد. در حال حاضر اصلی ترین مسیر ورود به استرالیا ویزاهای کاری این کشور است که انواع مختلفی نیز دارد.