دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا در سال 2022 و مسیرهای قابل دسترس برای متقاضیان-مهاجرت دی بی

اگر هم واجد الشرایط نبودید ما دلایل آن را به شما خواهیم گفت و شاید شما بتوانید آن موارد را تقویت یا برطرف نموده و سپس اقدام نمایید. اقتصاد قوی کشور استرالیا بستر مناسبی را برای مهاجرت کاری فراهم کرده است. نرخ بیکاری در استرالیا بسیار پایین است و همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم همتراز کشورهای توسعه یافته و پیشرفته است و در حال رقابت با آن‌ها است. با توجه به اینکه هدف استرالیا توسعه پایدار و رقابت علمی و اقتصادی با سایر کشورهای پیشرفته است، طبیعتاً نیاز زیادی به نیروی کار با تجربه دارد. من مانی هستم و ۳۷ سال سن دارم متأهل و دارای دو فرزند پسر زیر ۱۲ سال .

  • ما در این مطلب، شرایط و قوانین تمام روش‌های مهاجرت به استرالیا را بررسی و تمام نکاتی که برای مهاجرت باید بدانید را برای شما عنوان کرده‌ایم؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
  • به طور کل خانواده در این کشور ارزش بالایی را دارد؛ در نتیجه استرالیا برای افراد متخصص ویزای همراه را در نظر گرفته است.
  • افسر اداره مهاجرت بعد از بررسی مدارک پرونده و انجام مصاحبه در مورد ویزای شما تصمیم می‌گیرد.
  • مهاجرت به استرالیا بدون وکیل هم امکان‌پذیر است اما به تعدد روش‌های مهاجرتی به این کشور و قوانین آن ممکن است گاهی برای متقاضیان این شیوه از مهاجرت گیج کننده به نظر برسند.
  • طبق آمار رسمی، کشور استرالیا سومین مقصد تحصیلی جذاب در سراسر جهان است.
  • شاید شما هم مثل خیلی‌ها و به دلایل مختلف فکرتان درگیر مهاجرت شده باشد.

اینکه افراد از طریق مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و یا مهاجرت سرمایه گذاری قصد مهاجرت به استرالیا را داشته باشند باید شرایط و مراحل خاصی را طی نمایند. که هر کدام از این مراحل به صورت تخصصی باید بر اساس شرایط افراد بررسی شود. در هنگام مهاجرت به استرالیا، برای هر کدام از روش هایی که انتخاب می کنید باید ویزا دریافت کنید.

انواع ویزای والدین استرالیا؛ شرایط و هزینه های اخذ آن

استرالیا با توجه به اقتصاد پیشرفته و نرخ پایین بیکاری و دارا بودن زمینه‌های شغلی متفاوت، توانسته است مقصد مناسبی جهت مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص میباشد. متقاضی کار در استرالیا می‌تواند درخواستی از سوی کارفرما در این کشور دریافت کند، یا از طریق skilworker و برنامه مهاجرت کاری استرالیا درخواست کار دهد. برای دریافت تابعیت و اقامت نیز باید شخص به اداره مهاجرت اثبات کند که شغل و درآمد ماهیانه دارد و از سوی دیگر باید آزمونی را جهت بررسی میزان هماهنگی وی با جامعه و فرهنگ استرالیایی بگذراند که به آن آزمون شهروندی می‌گویند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه کسب تابعیت و اقامت استرالیا و همینطور اطلاعات لازم در رابطه با آزمون شهروندی استرالیا می‌توانید از موسسه حقوقی سفیران کمک بگیرید. ویزای کار و مهارت استرالیا را افرادی می‌توانند درخواست دهند که حرفه‌ای متناسب با یکی از مشاغل موجود در فهرست مشاغل مورد نیاز دارند. همچنین باید بتوانند بدون حمایت مالی از سمت یک کارفرما یا دولت استرالیا یا یکی از اعضای خانواده خود به استرالیا نقل مکان کنند.

برای تحصیل در مقطع دکترا نیز مدرک آیلتس ۷ و یافتن سوپروایزر از الزامات است. اینکه شما از چه طریقی بتوانید ویزای استرالیا را کسب کنید، بستگی به شرایط شما دارد. راه‌های مختلفی برای گرفتن ویزا وجود دارد و لازم است متناسب با شرایط مالی، سنی و سهولت کار یکی از روش‌ها را برای کسب ویزا و اقامت انتخاب کنید.

روش دیگری برای سرمایه گذاری در کشور استرالیا از طریق تراکنش مالی بیزینس فرد وجود دارد که از بهترین روش های اخذ اقامت استرالیا می باشد. دلیل این امر این می باشد که در این روش سرمایه گذار از ابتدا اقامت دائم این کشور را دریافت می کند و از ابتدا نیز نیازی به سرمایه گذاری نخواهد داشت و هیچ شرط حضوری نیز در این روش وجود ندارد. پرتکرارترین سوال ها در مورد مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزا و اقامت این کشور شامل انواع ویزای استرالیا، هزینه اخذ ویزای استرالیا، ویزای 189 استرالیا، ویزای 190 استرالیا، چگونگی اخذ اقامت از طریق انواع ویزای استرالیا و البته شرایط اخذ ویزای کار استرالیا است. بدون شک هر کسی به دنبال فضایی مدرن، آرام و پیشرفته برای داشتن زندگی موفق است. استرالیا جزء معدود کشورهایی است که تمام این شرایط را به طور همزمان دارد. رشد و ثبات اقتصادی، انواع فرصت‌های شغلی، امکانات رفاهی سطح بالا، امکانات تحصیلی فوق‌العاده،‌ کیفیت بالای سطح زندگی و … در بهترین شهرهای استرالیا برای اقامت ایرانیان و سایر مردم دست به دست هم داده‌اند تا استرالیا را به کشوری جذاب برای مهاجرت تبدیل کنند.

مهاجرت تحصیلی به استرالیا، راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا

روش‌های گوناگونی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد که هر یک از این روش‌های مهاجرتی با توجه به شرایط و قوانینی که دارند، دارای پیچیدگی‌های زیادی هستند. ما در این مطلب، شرایط و قوانین تمام روش‌های مهاجرت به استرالیا را بررسی و تمام نکاتی که برای مهاجرت باید بدانید را برای شما عنوان کرده‌ایم؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. ویزاهای ازدواج و نامزدی مختص افرادی هستند که میخواهند از طریق همسر یا نامزد خود برای دریافت اقامت استرالیا اقدام کنند. ویزای تلنت یا نخبگان استرالیا ویزایی دائم است و مناسب افرادی است که در زمینه کاری خود نخبه هستند و در استرالیا، موسسه یا شخصی به عنوان معرف دارند. متقاضیان این ویزا معمولا سعی می‌کنند تا از حداقل نمره زبان برای این ویزا استفاده کنند و کمتر پیش می‌آید که متقاضیان این ویزا سطح زبان آیلتس 7 را ادعا کنند.

مزایای شغلی بالا نسبت به بسیاری از کشورهای پیشرفته دیگر مانند تعطیلات و مرخصی‌های با حقوق و… طبق جدید ترین رتبه‌بندی موسسه Passport Index؛ پاسپورت استرالیا در کنار پاسپورت انگلستان، رتبه ششم قدرتمندترین پاسپورت‌های دنیا را در اختیار دارد. هزینه‌ خرید و اجاره مسکن، هزینه‌های خرید مایحتاج روزانه و قدرت خرید.

شما می توانید از طریق کارآفرینی در استرالیا به اقامت این کشور دست یابید و به همراه خانواده خود به این کشور مهاجرت کنید. شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند. در سال های اخیر، کشور استرالیا بر مبنای استانداردهای سلامت، میزان امید به زندگی، میزان درآمد و برخی فاکتورهای دیگر دومین کشور برتر دنیا شناخته شد.

با سلام و عرض احترام، اقامت استرالیا از طریق خرید سهام امکان پذیر است ، اما جزئیات دقیق آن را باید از وکلای متخصص ما در زمینه سرمایه گذاری بین الملل جویا شوید. به طور دقیق و مشخص هزینه ای برای مهاجرت به استرالیا نمی توان اعلام کرد. با توجه به اینکه نوع ویزای درخواستی کدام است هزینه های مقدار مختلفی هستند.

که افراد برای کسب اقامت از طریق این ویزا نباید بیشتر از 55 سال داشته باشد. سرمایه گذاران می توانند پس از مدت 2 سال از اعطای ویزا اقدام به انتقال سرمایه خود به استرالیا نمایند. قابل ذکر است که متقاضیان در این نوع ویزا باید حداقل 65 امتیاز را به دست آورند. همچنین امکان جاب آفر را برای افراد دیگر فراهم می‌کند و که می توانید برای جایگاه های مختلف شغلی نیرو استخدام کنید.