دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا با مدرک فنی و حرفه ای از صفر تا صد ️ کاریابی بین المللی کاربین

اما در مورد شرایط مهاجرت به استرالیا، در ابتدا باید پرسید که شرایط کدام مسیر؟ ویزای کاری یا سرمایه گذاری ؟ هر مسیر شرایط خود را دارد در ادامه به آن می‌پردازیم. اگر مایل به کار هستید برای استرالیا باید امتیاز شما محاسبه شود تا بتوانید برای کار اقدام کنید و مدرک زبان بالا نیاز دارید. سلام و عرض ادب دوست عزیز ویزای کار استرلیا امتیاز بندی هست و شما باید از سن، مدرک تحصیلی، سطح زبان و سابقه کار بتوانید امتیاز کسب کنید. نمره زبان بسیار مهم است.حرفه شما می بایست در لیست رشته های مورد نیاز استرالیا باشد.

ویزای ازدواج استرالیا برای ۹ ماه اعتبار دارد و بعد از ورود به استرالیا باید ازدواج را ثبت کرد. همانطور که اشاره شد، اگر می خواهید مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص را در برنامه خود داشته باشید، نیاز است که حرفه و تخصص شما در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور باشد. به طور مثال، فرد یتیم میبایست قبلا توسط پدر خوانده و مادر خوانده خود به فرزند خواندگی قبول شده باشد و حداقل ۱۲ ماه با آنها در خارج از استرالیا زندگی کرده باشد. خیر، ولی در صورت نداشتن حداقل نمره زبان، باید مبلغی به عنوان جریمه به اداره مهاجرت استرالیا پرداخت شود.

  • سومین شهر بزرگ استرالیا که تمامی جذابیت‌های زندگی در یک شهر بزرگ را شامل شده اما ارزان‌تر از سیدنی و ملبورن است.
  • ⬅در ویزای تلنت بهتر است همزمان هم تحصیلات متقاضی در سطح دکتری باشد و هم تازه فارغ‌التحصیل شده باشد.
  • اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در زمینه اقامت استرالیا و جزئیات آن به دست بیاورید، می‌توانید با موسسه مهاجرتی صبا تماس بگیرید و به کمک مشاوران باتجربه و حرفه‌ای این موسسه، به پاسخ تمام سوالاتتان دست بیابید.
  • ملکه انگلستان فرماندار کل کشور را تعیین کرده و مجلس نمایندگان نیز نخست‌وزیر را مشخص می‌کنند.

سلام، 37 سال دارم، لیسانس نرم افزار و بالای 10 سال سابقه کار مرتبط دارم، مجرد هستم، برای مهاجرت و اقامت دائم کدام کشور رو با کمترین هزینه و سریعترین زمان ممکن پیشنهاد میدین. با سلام، بله میشه اقدام کرد و برای اقامت دائم و تابعیت باید چند سال بعد از تحصیل رو بمونین و کار کنید. برای کار کردن هم با توجه به اینکه زبان انگلیسی زبان رسمی این کشورها هست باید تخصص ویژه ای داشته باشید.

آشنایی با بهترین مدارس استرالیا برای تحصیل فرزندانتان

برای مهاجرت به استرالیا به حداقل سطح زبان معادل آیلتس 6 نیاز دارید، هرچند داشتن آیلتس 7 به بالا منجر به اخذ امتیاز می‌شود. اما در کانادا حداقل نمره آیلتس مورد نیاز 5 بوده و به میزانی که دانش زبانی افزایش یابد، امتیاز بیشتری را می‌توان دریافت کرد. لازم به ذکر است که به علت مغایرت با قانون، موسسه مهاجرتی ادب هیچ‌گونه اقدام و یا ارائه مشاوره برای اخذ اقامت از طریق پناهندگی هیچ کشوری از جمله استرالیا انجام نخواهد داد.

در هر روش مهاجرتی به استرالیا، به طور متوسط و کلی با 2 الی 3 سال کار کردن می‌توان برای اقامت دائم این کشور اقدام نمود و پس از 5 سال نیز به پاسپورت و شهروندی استرالیا دست پیدا کرد. برای مثال پس از اتمام تحصیل 2 سال کار برای اقامت و سپس در مجموع 5 سال برای بدست آوردن شهروندی کافی است. برخی ویزاهای دیگر مانند ویزای نخبگان برای برخی افراد بسیار ویژه، روش سرمایه‌گذاری‌های بسیار کلان و… مدت زمان پروسه اقامت استرالیا از طریق ویزای کار می تواند طولانی باشد. گاها مشاهده شده افرادی که اقدام به درخواست ویزاهای کاری استرالیا کرده اند با توجه به زمان بر بودن این پروسه از ادامه مسیر دلسرد شدن و قصد دارند هرچه سریعتر وارد پروسه ای شوند که منجر تسریع در امر مهاجرت شود.

اخذ اقامت استرالیا از طریق تخصص ویزای 489

ویزاهای کاری این کشور اغلب با توجه به میزان تحصیلات، مهارت‌های فردی، تجربه کاری و مدرک زبان سنجیده و نوع آن مشخص می‌شود. افراد متقاضی در صورت پذیرفته شدن، می‌توانند وارد خاک استرالیا شده و اقامت کاری دریافت کنند. دریافت ویزای ازدواج یا ویزای نامزدی کشور استرالیا از دیگر شیوه‌های مهاجرت به استرالیا محسوب می‌شود. افرادی که با یکی از شهروندان استرالیا ازدواج می‌کنند در ابتدا اقامت موقت این کشور را دریافت می‌نمایند، درواقع، این اقامت به شکل سالیانه تمدیدشده و فرد پس از اثبات زندگی طولانی مدت با همسر استرالیایی خود می‌تواند برای اخذ اقامت دائم استرالیا درخواست دهد. شریک شما در استرالیا، باید در تمام مدت‌زمان ویزای موقت نیازهای اولیه‌ی زندگی شمارا تأمین کند.

آیا دریافت اقامت دائم استرالیا سخت است؟

جهت آشنایی با شرایط دریافت اقامت موقت و دائم استرالیا با ما همراه باشید. مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی استرالیا موقتی بوده و تا پایان دورۀ تحصیل شما اعتبار خواهد داشت. پس از اتمام دوره نیز می‌توانید کاری متناسب با رشتۀ تحصیلی‌تان پیدا کرده و از این طریق، برای دریافت ویزای اقامت دائم اقدام کنید. و یا اگه فردی فرزندانش در استرالیا سیتیزن و یا دارای اقامت دائم باشد و براساس شرایطی می تواند اقامت دائم استرالیا را دریافت کند. برخی نیز می توانند از طریق ویزای 491 فامیلی اقامت استرالیا را دریافت کنند.

شما می بایست پس از انتخاب مسیر، اقدامات لازم برای آن را انجام دهید. اگر قصد دارید از مسیر کاری وارد استرالیا شوید می بایست در مورد گزینه های شغلی خود تحقیق کنید و شغلی مناسب برای خود پیدا نمایید. یا اگر قصد دارید از طریق تحصیلی به استرالیا مهاجرت نمایید می بایست از یک موسسه یا دانشگاه معتبر پذیرش دریافت نمایید.