دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا با مدرک فنی و حرفه ای از صفر تا صد ️ کاریابی بین المللی کاربین

اما با توجه به اینکه سن نیز یکی از شرایط مهاجرت به استرالیا است، ابتدا اشاره‌ای به شرایط سنی مهاجرت می‌کنیم، سپس مابقی مطالب را پوشش می‌دهیم. پس از پایان این دوره امکان تمدید ویزا وجود نخواهد داشت، اما متقاضیان می‌توانند با پیدا کردن کار و در دست داشتن قرارداد کاری برای ویزای بلند مدت کاری و اقامت دائم خود اقدام کنند. بسیاری از افراد برای دست یافتن به شرایط بهتر در زمینه‌های مختلف، به مهاجرت به کشورهای خارجی می‌اندیشند. در صورتی که شما نیز به مهاجر فکر می‌کنید، بهتر است قبل از هرگونه اقدامی، ابتدا به صورت کامل گزینه‌های موجود و در دسترس خود را بررسی کرده و بهترین گزینه در دسترس را انتخاب کنید. گام بعدی‌ای که برای داشتن مهاجرتی موفق باید بردارید، آشنایی با شرایط کشور مورد نظر برای مهاجرت و زندگی است. مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای توریستی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای توریستی با هدف بازدید از اعضای خانواده و یا کشور استرالیا به شما اجازه اقامت 3 تا 12 ماه به صورت موقت را می دهد.

  • والدینی که فرزندان آن‌ها شهروند استرالیا یا دارای اقامت دائم این کشور هستند، می‌توانند به استرالیا مهاجرت کنند.
  • شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9 الی 17 با موسسه مهاجرتی آوات تماس حاصل فرمایید و با وکلای مجرب ما مشاوره شوید.
  • دریافت نامزدی یا کاندید استانی اغلب 5 امتیاز به امتیازات افراد اضافه می کند و می تواند دعوتنامه ای را جهت مهاجرت کاری به استرالیا دریافت نماید.
  • این به این معنی است که فرزند متولد شده تابعیت پدر و مادر خود دریافت خواهد کرد.
  • سوال بنده این است که برای این ویزا و این رشته، داشتن سابقه ی کار الزامی است یا فقط در کسب امتیاز بیشتر کمک می کند.

برای کسب راهنمایی بیشتر در مورد موارد بانکی در استرالیا با کارشناسان امور استرالیا ما در تماس باشید. فقط باید بدانید که کدام برنامه مهاجرتی با توجه به ویژگی ، شخصیت و شرایط شغلی شما مناسب است. اینها تنها بخشی از مواردی است که هنگام مهاجرت به استرالیا با آن مواجه می شوید. برای دریافت مشاورۀ رایگان از سازمان حقوقی مهاجرت پلاس در این زمینه، فرم تماس را در انتهای صفحه تکمیل کنید تا مشاوران مجموعه با شما تماس بگیرند.

اقامت دائم استرالیا

همچنین اقتصاد در حال رشد این شهر فرصت‌های شغلی متعددی را در حوزه‌های گردشگری، سلامت و تولید برای مهاجران ایجاد کرده است. حومه‌های روستایی بریزبن از طبیعتی فوق‌العاده زیبا برخوردار هستند، اما قیمت مسکن در این مناطق نسبتا بالاست. برخورداری از رفاه در یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان از نظر اقتصاد، علم، فرهنگ، رفاه در زندگی و… از میان 195 کشور جهان، کشور استرالیا دارای رتبه 9 در زمینه دموکراسی، رتبه 18 در امنیت، رتبه 17 در زمینه آزادی بیان و مطبوعات، رتبه 11 در زمینه شادی و رضایت مردم، رتبه 12 در ضد نژادپرستی و رتبه 15 در حقوق زنان است. اطلاعات خود را ثبت کنید تا مشاوران مهاجرتی ما سریعا برای مشاوره با شما تماس بگیرند.

ویزای ازدواج استرالیا به فردی تعلق می‌گیرد که یا با یک تبعه استرالیا یا شخصی که اقامت دائم استرالیا را دارد ازدواج کرده باشد یا در آینده قصد ازدواج داشته باشد. ویزای ازدواج استرالیا مختص افرادیست که ازدواج رسمی و ثبت شده داشته باشند و یا بتوانند ثابت کنند که در ۱۲ ماه گذشته زندگی مشترک با شریک خود داشته داشته‌اند. کسب حداقل 65 امتیاز از 100 امتیاز در نظر گرفته شده توسط اداره مهاجرت استرالیا، برای کسب این نوع ویزا ضروری است.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به استرالیا

ویزای 190 استرالیا به طور خاص برای همه متقاضیانی است که می‌خواهند برای کار حرفه‌ای متشکل از فهرست مشاغل ماهر یا ویزای مهارت استرالیا در استرالیا بمانند و کار کنند. با مهاجرت به استراليا از طریق ویزای مهارت 190 به طور خودکار حق اقامت دائم در استراليا را خواهید داشت. يکي از ويژگي‌هاي روند مهاجرت به استرالیا اين است که مي‌توانيد به صورت آنلاين براي ويزا اقدام كنيد. ویزای والدین استرالیا به افرادواجدشرایطی صادر می‌شود که قصد دارند به منظور زندگی در کنار فرزند یا فرزندان خود به استرالیا مهاجرت کنند. شرط اصلی اخذ این ویزا این است که فرزند یا فرزندان، شهروند یا مقیم دائم استرالیا باشند و بتوانند والدین را اسپانسر کنند. به عنوان مثال، در ویزاهای کاری، داشتن مدرک زبان با نمره بالا اهمیت زیادی دارد.

تمدید گذرنامه ایرانی در استرالیا

افرادی که بیزینسی را در ایران دارند و این بیزینس حداقل ۳ سال سابقه کاردارد، می توانند شعبه ای از کسب و کار خود را در استرالیا راه اندازی کنند. پس از درخواست ثبت بیزینس خود در استرالیا و تایید آن از جانب دولت استرالیا می توانند شروع به فعالیت کنند. با اخذ ویزای 482 چهارسال مجوز اقامت در استرالیا را به دست می آورید که تا زمانی که بیزینس شما فعال باشد قابل تمدید است برای تبدیل این ویزا به نوع اقامت دائم باید برای ویزای ۱۸۶، سرمایه گذاری و یا ویزای اسکیل ورکر اقدام کنید. همان طور که در ابتدا عنوان کردیم یکی از اصلی ترین مسیرهای مهاجرت به استرالیا مسیر ویزاهای کاری و یا مان اسکیل ورکر است که خود چند ساب کلاس بسیار مهم دارد مانند ویزای 189،190 و 491 که بسیار از متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق این ویزاها وارد استرالیا می شوند. توجه کنید که موضوع مهاجرت به استرالیا از طریق مدرک فنی حرفه همان مسیر کاری است و متقاضیانی که تخصص های فنی مانند مکانیک خودرو یا تکنسین تاسیسات و … را دارند میتوانند از این مسیر اقدام کنند و نیاز به داشتن مدارک دانشگاهی ندارند.

مشاوران ما در قصران گروپ دائما در حال مطالعه و به روز کردن اطلاعات درباره مهاجرت هستند و شما را از آخرین تغییرات و ضوابط تعیین شده آگاه می کنند. این اصل نه تنها در تعامل با مشتریان، که در ارائه اطلاعات به مخاطبین (مرجع معتبر اطلاعات مهاجرت) نیز همواره رعایت می‌شود. امکان اثبات کارفرمایی یا خویش‌فرمایی شما در ایران در دو سال مالی کامل. همسر و فرزندان زیر 23 سال خود را می توانید با خوب به استرالیا ببرید. من به تازگی تصمیم جدی برای مهاجرت دارم.اما اصلا اطلاعات کافی ندارم. دوست عزیز شما هم در مقطع دبیرستان و هم در مقطع لیسانس و بالاتر می توانید اقدام کنید .

شما می توانید با داشتن مدرک فنی و حرفه ای و با مدرک زبان آیلتس به راحتی به استرالیا مهاجرت کنید. از این رو ما به شما حداقل شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری را معرفی می‌کنیم. از این رو در ادامه با امتیاز آیتم‌هایی مانند سن، سطح زبان، مدرک تحصیلی، میزان دارایی شما در ایران و میزان ترنول کسب و کار شما را بررسی می‌کنیم. دوست عزیز در نظر داشته باشید چنانچه شما قصد ارائه مدرک لیسانس و استفاده از امتیازات این مدرک رو دارید پس سابقه کار برای شما از زمان فارغ التحصیلی در مقطع لیسانس محاسبه می شود. چنانچه حد اقل 3 تا 4 سال سابقه کار همراه با بیمه ارائه دهید و مدرک آیلتس با نمره بالا داشته باشید می توانید برای ویزای کار استرالیا اقدام کنید و توجه داشته باشید در زمان اقدام رشته شما می بایست از مشاغل مورد نیاز در استرالیا باشد .