دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا اقامت استرالیا-مهاجرت دی بی

هر کدام از این ویزاها با یک کد عددی شناخته می‌شوتد، برای دریافت این نوع ویزا متقاضیان مهاجرت به روش کاری باید در سیستم امتیازبندی حداقل امتیازرا کسب کنند تا صلاحیت دریافت ویزای کاری را داشته باشند. که بر اساس فاکتورهایی چونسن، تحصیلات، دانش زبان انگلیسی و سابقه کاری تنظیم شده است. برای مهاجرت به استرالیا و گرفتن اقامت کشور استرالیا لازم است از مشاورین مجربی که بتوانند اطلاعات به روز در رابطه با انواع روش مهاجرتی به استرالیا در اختیار شما قرار دهند کمک بگیرید.

مثلا برای مسیر تحصیلی می بایست به دانشگاه بروید و ثبت نام خود را قطعی کنید و در کلاس ها شرکت نمایید. متقاضیان این ویزا می بایست در رشته هایی نظیر کشاورزی، فناوری، ورزشی، هنری، پزشکی، تکنولوژی، در سطح جهانی مطرح و شناخته شده باشند و اثبات نمایند در 2 سال گذشته مشغول فعالیت بوده اند. متقاضی که قصد دارد برای ویزای گلوبال تلنت استرالیا اقدام نماید می بایست ثابت نماید که حضورش در استرالیا سودمند خواهد بود و نقش موثری در استرالیا خواهد داشت. متقاضیانی که موفق به اخذ این ویزا شوند می توانند همزمان همراه با همسر و فرزندان زیر 23 سال خود وارد استرالیا شوند.

  • برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در این رابطه، لازم است که به وبسایت ادارۀ مهاجرت استرالیا مراجعه و شرایط ویزای مد نظر خود را مطالعه کنید.
  • در حال حاضر صدور این نوع ویزا مشروط به داشتن پذیرش از یک دانشگاه معتبر از این کشور می­باشد و دانشجو بایستی در دانشگاه حضور پیدا کند و امکان این را ندارد که آنلاین کلاس‌های خود را بگذراند.
  • ویزای توریستی استرالیا برای کسانی است که قصد دارند برای مسافرت یا دیدار اهالی خانواده و یا فامیل به استرالیا سفر کنند.
  • در صورتی فرزند شما اقامت استرالیا را می‌تواند دریافت کند که شما اقامت دائم داشته باشید و یا شهروند استرالیا باشید.

در ویزاهایی که از سیستم امتیازبندی پیروی می‌کنند میزان امتیاز شما تاثیر مستقیم و بالایی در شانس دریافت سریع تر ویزا دارد. دسته اول افرادی هستند که حداقل نمره زبان انگلیسی را کسب نمی‌کنند و تصور می‌کنند از این آیتم صفر امتیاز کسب می‌کنند ولی باید بدانند اگر حداقل نمره را کسب نکنند به هیچ عنوان نمی‌توانند برای ویزای اسکیل ورکر اقدام کنند کسب حداقل نمره زبان یک شرط است. لازم به ذکر است که به علت مغایرت با قانون، موسسه مهاجرتی ادب هیچ‌گونه اقدام و یا ارائه مشاوره برای اخذ اقامت از طریق پناهندگی هیچ کشوری از جمله استرالیا انجام نخواهد داد.

امتیاز لازم برای مهاجرت به استرالیا

سازمان Mara که تقریبا معتبرترین مرکز فعال در حیطه وکلای مهاجرت است، فهرستی از افراد مورد تایید خود که با داشتن مجوز مشغول به ارائه خدمات هستند را منتشر و به روزرسانی می‌کند. ویزای خانوادگی، یکی از دسته بندی‌های دیگر ویزا است که دولت استرالیا، برای بهره‌مندی شهروندان و یا افراد مقیم در این کشور از شرایط بهتری به هنگام زندگی در استرالیا، آن را ارائه داده است. اما لازم به ذکر است که اعطای ویزاهای GSM (189،190،491) براساس جدول امتیازدهی این کشور انجام می‌شود. طبق این جدول، هرکس با داشتن شرایط مورد نظر، امتیاز مشخص شده را دریافت می‌کند. به عنوان مثال ممکن است بر اساس مهارت و شرایط خود بتوانید 65 امتیاز دریافت کنید، در این صورت امکان اخذ ویزای 189 استرالیا را خواهید داشت.

ویزای گلوبال تلنت استرالیا

و یک واقعیت وجود دارد و آن هم این است که متقاضیانی که وارد 40 سال می‌شوند در اکثر کد شغلی‌ها شانس بسیار کمی دارند زیرا امتیاز بالایی را از دست می‌دهد و در رقبابت با دیگر متقاضیان در کسب امتیاز عقب می مانند. معمولا بعد از 5 سال زندگی در استرالیا و در صورت واجد شرایط بودن، اقامت دائم و پاسپورت استرالیا به متقاضیان داده می‌شود. اگر با ویزای کارگری به استرالیا می آیید، اعضای خانواده تحت تکفل شما واجد شرایط پیوستن به شما با ویزای وابسته هستند. اگر با ویزای کار موقت به استرالیا می آیید، فقط همسر یا شریک زندگی شما و هر فرزند مجرد زیر 18 سال واجد شرایط دریافت ویزای خانواده وابسته هستند. اگر با ویزای کاری مهاجر یا تجاری به استرالیا می آیید، هر یک از اعضای خانواده تحت تکفل یعنی همسر، فرزندان زیر 25 سال و بستگان وابسته سالخورده مانند پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ می توانند به شما بپیوندند.

ساب کلاس 892 برای دریافت اقامت دائم

شما می‌توانید از طریق همکاری با یک وکیل مهاجرت استرالیا و استفاده از مشاوره های تخصصی او بهترین و کم ریسک ترین مسیر را برای مهاجرت انتخاب کنید. امکان همراهی اعضای خانواده برای فرد متقاضی وجود دارد که در این حالت عموما منظور همسر و فرزندان زیر 18 سال می‌باشد. علاوه بر آن متقاضیان می‌توانند از طریق روش‌های اسپانسرشیپ خانواده، برای فرزندان، والدین و همسر خود ویزای استرالیا را دریافت کنند. مهاجرت به استرالیا با روش های متعددی امکان پذیر می باشد که متقاضیان می توانند با هر کدام از روش های ذکر شده به اقامت استرالیا دست یابند اما تنها برخی از این مسیرها ویزای اقامت دائم استرالیا را برای متقاضی به همراه خواهند داشت.