دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا از صفر تا صد️ کاریابی بین المللی کاربین با مجوز رسمی از وزارت کار

اگر فقط می‌خواهید، بدانید که شرایط مهاجرت به استرالیا را دارید یا خیر؟ می‌توانید فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا را پر کنید تا مشاوران گروه مهاجرتی پاسارگاد برای راهنمایی با شما تماس بگیرند. استرالیا به 2 دلیل اصلی وسعت زیاد و تراکم جمعیت اندک، از جمله کشورهای مهاجرپذیر است که انواع مختلفی از ویزاها را برای متقاضیان سفر و مهاجرت به این کشور، تعریف کرده است. البته افزایش تعداد درخواست های مهاجرت به این کشور در سال های اخیر، سبب سخت تر شدن مقررات مهاجرتی و در نتیجه دشوار شدن روند صدور ویزای آن شده است.

یکی دیگر از روش‌های آسان و محبوب مهاجرت به استرالیا از طریق راه اندازی یک کسب و کار است. در این روش متقاضی در کشور مبداء باید 2 سال از چهار سال گذشته بیزینسی داشته باشد که حداقل 30 درصد آن به نامش باشد. استرالیا در سال‌های اخیر با سیاست‌های مهاجرتی در زمینه اقتصادی بدون موانع در حال رشد است و مهاجران بخش مهمی از شرایط رشد اقتصادی کشور هستند.

  • ویزای دانشجویی یکی از انواع ویزای استرالیا است که برای 5 سال صادر می‌شود و امکان تمدید هم دارد.
  • مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی روشی است که به هیچ عنوان مورد تأیید نیست و توصیه نمی‌شود.
  • نیز استفاده کنید تا بتوانید شرایط خود را زیر نظر متخصص مربوطه به صورت تخصصی بررسی کنید.
  • کشور استرالیا برای اقامت و مهاجرت افراد امتیازاتی را در قالب جدول در اختیار متقاضیان قرار داده است.

دوست عزیز شرایط شما فوق العاده ست قطعا می توانید از طریق ساب کلاس 189 برای استرالیا اقدام کنید. سن کمتر از 45 سال- افراد واجد شرایط هرچه سن کمتری داشته باشند بین 15 تا 30 امتیاز می توانند کسب نمایند. شهر تاریخی هوبارت به لحاظ قدمت، دومین شهر استرالیا محسوب می‌شود و در جنوب این کشور واقع شده است. آب و هوای این منطقه نسبت به دیگر مناطق استرالیا خنک‌تر بوده و سبک زندگی آرامی دارد. رنج وسیعی از خانه‌های مسکونی در هوبارت وجود دارد که برخی از آن‌ها ارزان و مقرون به صرفه بوده و حومه‌های اطراف رودخانه آن برای زندگی خانوادگی بسیار مناسب هستند.

این درحالی است که متقاضیان ویزاهای سرمایه‌گذاری حتی با نمره کم زبان هم می‌توانند به راحتی برای مهاجرت اقدام کنند. در این کشور اقتصاد قوی باعث شده که حتی در دوره‌های رکود جهانی هم آسیب بزرگی به مردم این کشور وارد نشود همچنین نرخ بیکاری در کشور استرالیا بسیار کم می­باشد این دلیل باعث شده این کشور همیشه با کمبود نیروی کار مواجه باشد. کیفیت بالای زندگی در این کشور، آب و هوای خوب و آلودگی بسیار کم، رضایت مهاجرت به استرالیا را افزایش داده است. ۱–ویزای ۸۰۱ و ۱۰۰ ویزاهای اقامت دائم به حساب می­آیند ، با گرفتن این ویزا می‌توانید بصورت تمام وقت در این کشورمشغول به کار شوید ، بصورت رایگان تحصیل کنید، اسپانسر اقوام درجه یک خود شوید و پس از کسب شرایط لازم تابعیت این کشور را دریافت کنید.

دلایل انتخاب استرالیا برای مهاجرت

همچنین هزینه ویزاهای سرمایه گذاری و تجاری حدود 500 میلیون تومان و هزینه ویزای تلنت حدود 200 میلیون تومان است و در مورد ویزاهای تحصیلی هم بسته به اینکه فرد موفق به گرفتن فاند می شود یا خیر متفاوت خواهد بود. پس از مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار شخص می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت کرده و در نهایت نیز می تواند شهروند استرالیا شده و پاسپورت معتبر این کشور را دریافت نماید. اگر شما یک نخبه هستید و از یک مشاور سوال می‌کنید که راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا برای من چه هست؟ پاسخ به شما مهاجرت از طریق گلوبال تلنت است. این مسیر مهاجرتی برای افراد نخبه در نظر گرفته شده و طی آن استرالیا افراد مستعد و نخبه را به خود جذب می‌کند تا مسیر رشد کشور هموارتر شود. افرادی که دارای مدرک دکترا و دستاوردهای ورزشی، هنری، علمی و دانشگاهی هستند می‌توانند از این طریق برای ورود و دریافت اقامت استرالیا اقدام کنند. سلام با توجه به سن و اینکه دارای فرزند هستین شرایط جاب افر استرالیا براتون خیلی مشکل هست .

مهاجرت از طریق ویزای بازنشستگی

استرالیا، فرصت استفاده از انواع مختلف ویزاهای سرمایه گذاری را در اختیار علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این کشور گذاشته است. ازجمله برخی از پرمخاطب‌ترین ویزاهای سرمایه‌گذاری استرالیا، می‌توان به ویزاهای 188، 888، 132 و 405 اشاره کرد. دولت استرالیا برای مشخص کردن واجدین شرایط اخذ هر یک از این ویزاها، شرایط مختلفی را در نظر گرفته است. از جمله برخی از این شرایط می‌توان به شرایط سنی، وضعیت و سوابق شغلی و شرایط مالی و درآمدی اشاره کرد.

تابعیت با تولد در  استرالیا

اگر بورسیه‌ای ندارید نیز باید اثبات کنید که از عهدهٔ مخارجتان برمی‌آیید. به ‌طور کلی روش‌های متعددی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد، اما با توجه به رشد روزافزون مهاجران در این کشور، شرایط کمی سخت‌گیرانه‌تر شده است. با این ‌حال افرادی که واجد شرایط هستند، هنوز هم می‌توانند با فراهم کردن یک سری الزامات، به‌ راحتی به این کشور مهاجرت کنند. اگر بخواهیم جدیدترین اطلاعات مربوط به شرایط عمومی مهاجرت به استرالیا در سال ۲۰۲۲ را در اختیارتان بگذاریم، لازم است که ابتدا در مورد تأثیر کرونا بر شرایط مهاجرت به استرالیا و رسیدگی به پرونده‌های مهاجرتی توضیحاتی دهیم. روش‌های گوناگونی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد که هر یک از این روش‌های مهاجرتی با توجه به شرایط و قوانینی که دارند، دارای پیچیدگی‌های زیادی هستند. ما در این مطلب، شرایط و قوانین تمام روش‌های مهاجرت به استرالیا را بررسی و تمام نکاتی که برای مهاجرت باید بدانید را برای شما عنوان کرده‌ایم؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شرایط مهاجرت به استرالیا برای هر یک از روش‌هایی که متقاضیان از طریق آن وارد عمل می‌شوند و دست به اقدام می‌زنند بسیار مهم هستند. بدون شک به دلیل تنوع بالا در گزینه‌های پیش روی افراد، الزامات مورد نیاز نیز بسیار گسترده هستند. در ویزاهای سرمایه گذاری معمولا داشتن تمکن مالی مناسب فاکتور اصلی به حساب می‌رود؛ این درحالی‌ست که برای موفقیت در مسیر تحصیلی، داشتن سوابق علمی پژوهشی درخشان و پذیرش گرفتن از موسسات آموزشی اهمیت بیشتری دارد.