دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا【هزینه مهاجرت+مهاجرت از طریق کار، تحصیل+ مدارک لازم】 صبا

یکی از بهترین راه های مهاجرت به استرالیا که منجر به اخذ ویزای اقامت دائم این کشور می شود، کار در استرالیا است. اقامت استرالیا از طریق کار همیشه مورد سوال برخی از متقاضیان مهاجرت بوده است. ویزا های کار استرالیا با تنوع بسیاری بر اساس شرایط تمام متقاضیان از سمت دولت و اداره مهاجرت استرالیا مشخص شده است که برخی از این ویزا ها منجر به مهاجرت و کسب اقامت در استرالیا خواهد شد.

  • می تواند یکی از راه های مهاجرت به استرالیا را انتخاب و اقدام نماید.
  • پیشنهاد می‌کنیم بعد از ورود به استرالیا به دنبال باز کردن حساب بانکی در این این کشور باشید و شما می توانید با مراجعه به هر بانکی در مدت زمان کوتاهی حساب خود را ایجاد کنید و پیشنهاد میکنیم قبل از ورود به استرالیا این کار را انجام ندهید.
  • در ادامه و برای کمک به شما عزیزان در راستای کسب اطلاعاتی به روز در ارتباط با هزینه‌های بررسی درخواست برخی از مهم‌ترین ویزاها، جداولی را در همین بخش قرار داده‌ایم.
  • در برخی موارد، درخواست های ویزای دانشجویی باید با شواهدی ارائه شود که ثابت کند متقاضیان ویزاهای تحصیلی برای ادامه تحصیل خود در استرالیا از منابع مالی کافی برخوردار هستند.
  • زندگی شما در کشور استرالیا به ثبات نسبی رسیده باشد.به این معنی که حداقل 2 سال بصورت قانونی در این کشور زندگی کرده باشید.

به عبارتی دیگر برای متقاضیانی است که دارای اسپانسر ایالتی نیز می‌باشند. یکی دیگر از مزایای مهم مهاجرت به استرالیا سطح درآمد بالا در این کشور است. با توجه به اقتصاد قوی و رو به‌ رشد استرالیا این کشور جزو کشورهایی است که درآمد و حقوق در آن بالا است. البته باید توجه داشته باشید که هزینه‌های زندگی هم در این‌ گونه کشورها بالا است. استرالیا نیز به دلیل نرخ منفی رشد جمعیت و کمبود نیروی کار و نیروی متخصص در بازار، تمایل به پذیرفتن افراد مهاجر دارد تا بتواند نیروی لازم برای کار و زندگی را برای خود فراهم کند.

ویزا تحصیلی استرالیا

استرالیا برای صدور ویزا به مهاجران یک جدول امتیاز بندی دارد و متقاضیان ویزاهای 190، 189، 188، 489، 491 باید از طریق سیستم امتیازبندی استرالیا اقدام کنند. این سیستم با توجه به معیارهایی همچون سن، دانش زبان انگلیسی، تحصیلات، سابقه کار، مقدار سرمایه، داشتن نامه اسپانسری و غیره به متقاضیان امتیاز می‌دهند. در این مقاله سعی کردیم شرایط مهاجرت به کشور استرالیا را برایتان توضیح بدهیم. همانطور که مطالعه فرمودید مهاجرت به استرالیا از طرق مختلف ازجمله دریافت ویزای کار، تحصیل، ازدواج، سرمایه‌گذاری و… امکان‌پذیر است. در این حالت صحت رابطه دو فرد به صورت کامل مورد بررسی قرار خواهد گرفت و آن‌ها باید اثبات کنند که این رابطه‌ای واقعی بوده و فقط برای اخذ اقامت استرالیا صورت نگرفته است.

لیست مشاغل استرالیا

متأسفانه در سال‌های گذشته، مراجعان زیادی از دارندگان این ویزا، به‌دلیل ارائه نادرست اطلاعات در فرم‌های اولیۀ اخذ ویزا،‌ شانس دریافت اقامت استرالیا را از دست داده‌اند. اگر فکر می‌کنید که شرایط مورد نیاز را دارید، می‌توانید مدارک مرتبط شامل قیمت‌گذاری املاک، گزارش‌های مالی، طرح کسب‌وکار و … را ارسال کنید. پس از تأیید ادارهٔ مهاجرت استرالیا، قادر به دریافت یکی از انواع این ویزاها برای خود و خانواده‌تان خواهید بود. متقاضیان مهاجرت، همیشه کشور استرالیا را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خود برای مهاجرت و شروع یک زندگی جدید در نظر داشته‌اند. کشور استرالیا به دلیل داشتن اقتصاد پویا، فرهنگ مهاجر پذیر مردم این کشور، بازار کار مناسب و سطح بالای رفاه اجتماعی به یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت افراد خارجی تبدیل شده است.

از تاریخ 20 آگوست 1986 با لغو قانون خاک و تبدیل آن به قانون خون، شخص متولد شده در استرالیا در صورتی می تواند تابعیت استرالیا را اخذ کند که یکی از والدین او در زمان تولد وی تابعیت استرالیا را داشته باشند. به علاوه، افرادی که از والدین نامشخص در استرالیا متولد شوند و تابعیت خاصی نداشته باشند می توانند تحت شرایط خاصی تابعیت استرالیا را کسب نمایند. دوره کارشناسی در استرالیا دوره ای 4 ساله است که ارائه مدرک دیپلم پیش نیاز آن است. اغلب دانشجویان ملزمند برای تحصیل در این مقطع مدرک زبان معادل آیلتس 6 را ارائه دهند و در مواردی با ارائه آیلتس پایین تر نیز می توانند برای شرکت در دوره های زبان پیش نیاز دوره اصلی شرکت کنند. داشتن یکی از انواع ویزای دائم کشور استرالیا که باید حداقل یک سال از دریافت آن گذشته باشد.