دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا【هزینه مهاجرت+مهاجرت از طریق کار، تحصیل+ مدارک لازم】 صبا-مهاجرت دی بی

استرالیا، فرصت استفاده از انواع مختلف ویزاهای سرمایه گذاری را در اختیار علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این کشور گذاشته است. ازجمله برخی از پرمخاطب‌ترین ویزاهای سرمایه‌گذاری استرالیا، می‌توان به ویزاهای 188، 888، 132 و 405 اشاره کرد. دولت استرالیا برای مشخص کردن واجدین شرایط اخذ هر یک از این ویزاها، شرایط مختلفی را در نظر گرفته است. از جمله برخی از این شرایط می‌توان به شرایط سنی، وضعیت و سوابق شغلی و شرایط مالی و درآمدی اشاره کرد. اما اگر علاقه‌مند هستید که از همان ابتدا اقامت دائم خود را دریافت کنید، ویزای 132 انتخاب مناسبی خواهد بود. البته برای دریافت این ویزا، باید حداقل مبلغ 1.5 میلیون دلار استرالیا سرمایه‌ داشته باشند و گردش مالی معادل با 3 میلیون دلار استرالیا حداقل 2 سال در 4 سال گذشته داشته باشند و دارایی خالص شما معادل 400 هزار دلار استرالیا در یک یا چند بیزینس باشد.

  • بسیاری از افراد با ویزای توریستی وارد این کشور می‌شوند و در ادامه نوع ویزای خود را تغییر می‌دهند.
  • استرالیا در مقایسه با کشورهایی همچون کانادا، ایالات متحده و بریتانیا بالاترین هزینه زندگی را دارد اما همچنان در میان دانشجویان برای تحصیلات بین‌المللی جزو گزینه‌های برتر است.
  • در این روش تنها افسر ویزاست که صلاحیت لازم برای ارائه رأی نهایی را دارد.
  • گروه مهاجرتی ادب خدمات مشاوره تخصصی را برای متقاضیان مهاجرت به این کشور فراهم کرده و تمامی مراحل اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی استرالیا را انجام می‌دهد.

به عنوان مثال اگر شما ویزای موقت 491 را داشته باشید می‌توانید برای اقامت دائم از طریق ویزای 191 اقدام کنید و یا در ویزای سرمایه گذاری استرالیا اگر شما ساب کلاس 188 را دارید می‌توانید از طریق ویزای 888 به اقامت دائم دست یابید. این سیاست برای سال‌های متمادی دنبال می‌شد و در دوران پس از جنگ جهانی دوم موجب افزایش جمعیت اروپایی در کشور استرالیا گشت. در نهایت در دهه 1970 سیاست جدید چندفرهنگ گرایی جایگزین شده و فرصت جدیدی برای مهاجران غیر سفید پوست فراهم ساخت تا در این کشور ساکن شوند. به طور حدودی از سال 1945 تا به الان بیش از 7.5 میلیون نفر در این کشور مستقر شدند و در نتیجه 30 درصد از مردم استرالیا، متولد در کشوری دیگر هستند.

محصولات موسسه

هزینه زندگی در این کشور به طور تقریبی طی یک ماه برابر با 1،770 دلار استرالیا است. به همین دلیل نیز شرایط آن نسبت به سایر انواع ویزای مهارتی ساده‌تر است. راستی چرا صف مهاجرت به استرالیا معمولا شلوغ است؟ چرا این کشور همواره در لیست متقاضیان مهاجرت به خارج دیده می‌شود؟ از قدیم گفتن تا نباشد چیزکی، مردم نروند سمت استرالیا 😅. این کشور حیوانات را در سه دسته از نظر میزان خطر ابتلا به هاری تقسیم می‌کند و برای ورود هر کدام شرایط ویژه‌ای دارد. به طور کلی ورود حیوان در داخل کابین هواپیما در زمان انتقال، امکان‌پذیر نیست و همه حیوانات باید میکروچیپ و مدارک کامل واکسیناسیون ابتلا به هاری را به همراه داشته باشند.

مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت به استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا زیر گروه ویزاهای 188 و در جریان کارآفرینی در استرالیا است. الزامی است که سن متقاضیان در زمان اقدام برای مهاجرت کاری به استرالیا بین 18 الی 50 سال باشد. مهاجرت به «استرالیا»، کشوری که براساس بررسی های سازمان ملل، در رده هشتم کشورهای دارای «دوستانه ترین رفتار با مهاجران» قرار دارد، در سال های اخیر به شکلی گسترده مورد توجه علاقه مندان و متقاضیان مهاجرت قرار گرفته است.

⬅در ویزای تلنت بهتر است همزمان هم تحصیلات متقاضی در سطح دکتری باشد و هم تازه فارغ‌التحصیل شده باشد. در غیر این صورت، بهتر است سن کمی بیشتر باشد تا بتواند سابقه کاری خوبی داشته باشد. با توجه به این موضوع ما هم تصمیم گرفتیم قوانین مهاجرت به استرالیا را در انواع ویزاها به صورت جداگانه بررسی کنیم. اما با توجه به اینکه سن نیز یکی از شرایط مهاجرت به استرالیا است، ابتدا اشاره‌ای به شرایط سنی مهاجرت می‌کنیم، سپس مابقی مطالب را پوشش می‌دهیم. برای دریافت ویزای پیوست به خانواده در استرالیا، گزینه‌های متعددی را پیش روی خود دارید.

افراد متقاضی در صورت پذیرفته شدن، می‌توانند وارد خاک استرالیا شده و اقامت کاری دریافت کنند. همواره بسیاری از افرادی که قصد اقامت استرالیا را دارند به دنبال راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا می باشند. نظام تحصیلی در کشور استرالیا جزء برترین نظام های آموزشی در دنیا است.

اگر این دوره آموزشی منجر به آشنایی با کارفرمایان استرالیایی شود، شما می‌توانید ویزای خود را از توریستی به کاری تبدیل کنید. در این میان معمولا ویزای فرزندی کم‌هزینه‌ترین و ویزای ازدواج گران‌ترین روش مهاجرتی است. بی‌شک دولت استرالیا به عنوان دارنده سیزدهمین اقتصاد برتر دنیا، از ورود سرمایه به چرخه اقتصادی خود استقبال می‌کند. درواقع یکی از دلایل اصلی رشد اقتصادی این کشور، پذیرش مهاجران خارجی از طریق برنامه‌های مهاجرتی سرمایه‌گذاری و کارآفرینی است. صدور ویزاهای مهارتی و نیروی متخصص توسط یک سیستم امتیازبندی تحت برنامه عمومی SkillSelect، برای متقاضیان واجد شرایط از سراسر جهان انجام می شود.