دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا، شرایط اقامت استرالیا 2022 پارسی کانادا-مهاجرت دی بی

میشه با کار دانشجویی بخشی از هزینه ها رو پوشش داد اما برای نتیجه بهتر باید سرمایه کافی رو داشته باشید. هزینه های زندگی در استرالیا در مقالات مختلف بررسی شده و اگر همین عبارت رو با کلیدواژه ملک پور سرچ بفرمایید اطلاعات کاملی دریافت می کنید. به طور کلی، کشورها در اعطای تابعیت از طریق تولد از دو قانون خون و یا خاک پیروی می کنند.

  • همچنین در برخی از ایالت‌ها یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در سنین سالگی بسیار رایج است.
  • به طور مثال، فرد یتیم میبایست قبلا توسط پدر خوانده و مادر خوانده خود به فرزند خواندگی قبول شده باشد و حداقل ۱۲ ماه با آنها در خارج از استرالیا زندگی کرده باشد.
  • سلام.من لیسانس مهندسی مکانیک ازدانشگاه دولتی هستم با ۲سال سابقه کار..مجرد هستم.و۲۵ سال سن دارم.
  • قسمت چت و کامنت‌ها هم برای پرسش سوال‌های شما و ارتباط با ما در دسترس است.
  • استرالیا با داشتن بیش از ۱۵ هزار شرکت اینترنشنال مورد توجه بسیاری از سرمایه داران قرار گرفته تا بتوانند با ریسک کمتر سرمایه و بیزنس خود را در این کشور شروع کنند.

زیرا می‌توانند این شانس را داشته باشند که پس از فارغ‌التحصیلی راحت‌تر وارد بازار کار شوند و آینده شغلی خود را در این کشور تضمین کنند. در مورد نمره زبان مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا می توانید به اپیزود دوم پادکست های کوتاه شادا با عنوان “آزمون زبان برای مهاجرت به استرالیا” که در کانال کاریابی شادا منتشر شده است گوش دهید و توضیحات کامل مربوط به نمره زبان را دریافت کنید. کارت PR شما برای یک دوره 5 ساله صادر می‌شود، اما شما باید 2 سال (730 روز) از 5 سال را در خاک استرالیا بمانید تا واجد شرایط تمدید آن باشید. همیشه باید وضعیت اقامت دائم خود را قبل از انقضای آن به موقع تمدید کنید. سیاست دولت استرالیا به گونه ای است که شما برای ورود، سفر و اقامت در استرالیا باید ویزا داشته باشید. با توجه به امتیازات نوع ویزای دریافتی، شما از مزایای زیادی مانند حق کار، تحصیل، بیمه درمانی و غیره برخوردار خواهید شد.

اگر بخواهیم مسیرهای مختلف اقامت استرالیا را با یکدیگر مقایسه کنیم، متوجه می شویم که برترین مسیر مهاجرت به استرالیا برای هر شخصی متناسب با شرایط وی می باشد و آسان ترین مسیر مهاجرت به استرالیا برای هر شخصی متفاوت می باشد. به عنوان مثال برای شخصی که شرایط سنی، معدل بالا، رزومه علمی مناسب و مدرک زبان دارد، قطعا مسیر تحصیلی یکی از آسان ترین مسیرهای مهاجرتی به استرالیا می باشد در حالی که برای شخصی که مهارت لازم و سرمایه دارد، قطعا مسیر سرمایه گذاری یا کاری بهترین مسیر می باشد. یکی دیگر از روش های اقامت استرالیا که مور علاقه بسیاری از متقاضیان می باشد و طرفداران بسیاری را در برمی گیرد مهاجرت از طریق تحصیل در استرالیا می باشد. به تعبیر بسیاری از افراد این روش از مهاجرت بسیار مناسب و منطقی می باشد چرا که افراد می توانند با ورود سریع به خاک استرالیا، با بالا بردن سطح تحصیلات خود و با شناخت کاملتری از شرایط کشور استرالیا اقدام به کار پس از تحصیل در این کشور نمایند. البته یکی از نقاط قوت تحصیل در استرالیا برای متقاضیان بین المللی کار در حین تحصیل و اقامت پس از تحصیل در این کشور می باشد. از دیگر مزیت های مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل می توان به عدم محدودیت در مقاطع تحصیلی اشاره داشت.

شرایط عمومی مهاجرت به استرالیا

پس از دریافت اقامت دائم، متقاضیان می‌توانند در سال پنجم برای دریافت تابعیت استرالیا درخواست دهند. همچنین در این راستا افراد می‌توانند در دوران نامزدی از طریق ویزای ساب کلس 309 وارد خاک استرالیا شده و به مدت 9 ماه در آن زندگی کند و سپس بعد از ازدواج در استرالیا و رسمی شدن آن، می‌توان برای ویزای همسر اقدام کرد. سیستم کاری استرالیا به شکل امتیازی و Point Based System است و افراد بر اساس سن، تحصیلات، سابقه کاری و سطح زبان خود امتیاز کسب می کنند و در صورت کسب امتیاز لازم می توانند این ویزای کاری استرالیا را اخذ کرده و نتیجتا مجوز اقامت کاری استرالیا را دریافت نمایند. ویزای کار استرالیا تحت دو دسته Subclass 189 و Subclass 190 صادر می شود. ویزای کار استرالیا تحت Subclass 189 یک ویزای امتیازی بوده و به افراد متخصص و ماهر اعطا می شود. در واقع، در این روش افراد با بیان انگیزه و داشتن مهارت و کسب امتیازات لازم و بدون کسب حمایت از کارفرمایان استرالیایی می توانند به شکل کاری به استرالیا مهاجرت کنند.

علاوه بر مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص، افراد از طریق تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و روش های دیگر نیز تمایل دارند تا اقامت این کشور پهناور را به دست بیاورند. مهاجرت به استرالیا بدون وکیل هم امکان‌پذیر است اما به تعدد روش‌های مهاجرتی به این کشور و قوانین آن ممکن است گاهی برای متقاضیان این شیوه از مهاجرت گیج کننده به نظر برسند. اگر دوست دارید با بهترین شیوه مهاجرت با توجه به شرایط خود آشنا شوید، می‌توانید با کارشناسان شرکت ادیسه تماس بگیرید و شرایط خود را ارزیابی کنید.

مقایسه مهاجرت به استرالیا با کانادا

البته در این روش لازم است شغل فرد جزو مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد، در زمینه رشته خود سابقه کاری داشته باشد، بتواند مدرک زبان ارائه دهد و بین 18 تا 50 سال داشته باشد. هر ساله دولت استرالیا مشاغل مورد نیاز در این کشور را که با کمبود نیروی کار مواجه هستند در سه دسته مهارت‌های استراتژیک متوسط و طولانی ، مشاغل مهارتی کوتاه مدت و مشاغل منطقه‌ای ارائه می‌دهد. این لیست ارائه شده در بردارنده عناوین شغلی است که افراد فعال در آن حوزه می‌توانند برای کار در استرالیا اقدام کنند. در واقع افرادی که حوزه شغلی آن‌ها در هیچ یک از این سه شغل نگنجد، شانس چندانی برای اخذ ویزای کاری استرالیا نخواهند داشت.

متوسط درآمد افراد شاغل در کشور استرالیا آن هم پس از کسر مالیات در حدود سالانه 60 هزار دلار استرالیا می‌باشد. همانطور که گفتیم مسیرها و روش‌های مختلفی برای دریافت اقامت استرالیا وجود دارد. اگر بخواهیم این روش‌ها را باهم مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که بهترین مسیر مهاجرت به استرالیا برای هر شخص متناسب با شرایط وی متفاوت است و در نتیجه یکسان نیست. برای مثال فردی که شرایط سنی، معدل بالا، رزومه علمی مناسب و مدرک زبان دارد، قطعاً بهترین روش مهاجرتی برای او دریافت ویزای تحصیلی استرالیا خواهد بود. همچنین برای شخصی که مهارت و یا سرمایه کافی دارد، بهترین روش دریافت ویزای کاری و یاویزای سرمایه گذاری استرالیااست. کیفیت بالای زندگی، اقتصاد با ثبات، پیشرفت و رفاه وصف نشدنی در این کشور، جغرافیا و اقلیم کم نظیر و نظام آموزشی بسیار قوی، معتبر و عالی در سطح جهانی تنها چندی از مهم‌ترین دلایل تمایل افراد را برای مهاجرت به این کشور تشکیل می‌دهند.

با این مبلغ می‌توانید طی یک پروسه 4 ساله، اقامت دائم استرالیا را دریافت کنید. اگر مبلغ سرمایه‌گذاری شما 15 میلیون دلار استرالیا باشد، می‌توانید طی پروسه‌ای 1 ساله، اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. برای مهاجرت به استرالیا اینکه راحت ترین راه مهاجرت کدام است بستگی به شرایط شخص خواهد داشت.

همه این موارد استرالیا را به کشوری تبدیل کرده که زندگی در آن از کیفیت بالایی برخوردار است و مردم آن در رفاه اجتماعی کامل زندگی می‌کنند. مساحت استرالیا حدود 7 میلیون و 692 کیلومتر مربع است و جمعیتی حدود 25 میلیون و 512 نفر دارد. واحد پول این کشور دلار استرالیا است و زبان رسمی مردم آن نیز انگلیسی است. استرالیا نه تنها یک کشور بلکه یک قاره است و با هیچ کشوری هم مرز نیست. این کشور از لحاظ مساحت در بین تمام کشورهای دنیا در رتبه دوم جهان قرار دارد. پایتخت استرالیا کانبرا است و از پرجمعیت‌ترین و پرطرفدارترین شهرهای آن می‌توان به ملبورن و سیدنی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که SUB CLASS 189 بر اساس امتیاز بندی می باشد و افراد باید امتیازات لازم را به دست آورند. هرگونه استفاده از محتوای وبسایت موسسه همراه تنها با کسب اجازه مکتوب امکان پذیر است. پاسپورت معتبری که در 10 سال گذشته صادر شده و دستکم 3 ماه پس از تاریخ خروج متقاضی از استرالیا اعتبار داشته باشد.