دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا، شرایط اقامت استرالیا 2022 پارسی کانادا

برای اقدام جهت دریافت این ویزا متقاضی باید ابتدا از طریق یکی از استانهای استرالیا اقدام نماید و سپس تائیدیه استرالیا را دریافت نماید. این ویزا مناسب افرادیست که تمایل به ایجاد تجارت و سرمایه گذاری در استرالیا را دارند. این نوع ویزا به شما اجازه می دهد تا همسر و فرزندان خود را نیز در پرونده وارد کنید. اگرچه این ویزا 4 ساله است اما در صورت عدم توانایی در اجرای تعهدات و نیاز برای داشتن وقت بیشتر برای 2 سال دیگر نیز قابل تمدید است.

  • پژوهش محور بودن مراکز آموزش عالی استرالیا و مهم‌تر از همه امکان استفاده از انواع بورسیه‌های متنوع ارائه شده، موجب شده تا دانشجوهای زیادی سالانه از سراسر جهان برای تحصیل به استرالیا مهاجرت کنند.
  • برای اطلاع از شرایط اختصاصی هر یک از روش های مهاجرتی می‌توانید به صفحه اختصاصی مربوط به روش مهاجرتی مدنظر خود مراجعه کنید.
  • لازم به ذکر است که دریافت ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا نسبت به کشورهای کانادا و آمریکا راحت‌تر است.

در نتیجه هر متقاضی براساس شرایط خود می‌تواند نتیجه گیری کند که کدام مسیر مناسب اون است و برای هر مسیر چه کارهایی باید انجام دهد. دولت استرالیا برای متقاضیان مهاجرت به این کشور به دو صورت، اقامت دائم و موقت استرالیا را اعطا می‌کند که این افراد بسته به شرایط خود یکی از این حالت‌های اقامت را دریافت می‌کنند. دقت کنید که بعضی از اقامت‌های موقت این ویژگی را دارند تا بعد از مدتی بتوانید در طول اقامت خود برای اقامت دائم نیز اقدام کنید.

خدمات پس از ویزا

شخص متقاضی ویزای ازدواج در استرالیا باید تعهد دهد که تا دو سال می تواند مخارج امرار معاش همسر خود را پوشش دهد. همچنین برای اثبات ازدواج باید مدارک دال بر زندگی مشترک در ۱۲ ماه گذشته ارائه شود. کشور استرالیا کشوری دموکراتیک است که در سرتاسر آن با چشم اندازهای مهیج و چشم انداز مواجه می شویم. تفریح و خوشگذرانی بخش جدایی ناپذیر زندگی استرالیایی هاست و زندگی آنها با تکنولوژی پیوند نزدیکی دارد.

برای مهاجرت به استرالیا راه های متنوع و زیادی وجود دارد که شما می توانید با توجه به شرایط و موقعیت خاص خود مناسب ترین راه مهاجرت به استرالیا را انتخاب کنید. مشاورین ما همواره با استفاده از اطلاعات دقیق و بروز وبسایت ­های معتبر اداره مهاجرت استرالیا و مشورت با وکلای معتبرو عضو مارا بهترین و ساده ترین راه حل ها را به شما پیشنهاد می دهند. برای مهاجرت به استرالیا نیاز دارید که حداقل 60 امتیاز در سیستم امتیاز بندی مهاجرتی استرالیا کسب کرده باشید.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا با ویزای سرمایه گذاری را داشته باشند می بایست حسابرسی بیزینس خود در ایران، طرح تجاری مورد نظر برای بعد از ورود به استرالیا و همچنین ارزیابی ارزش املاک خود در ایران را به اداره مهاجرت ارائه نمایند. یکی از مهمترین روش های مهاجرت به استرالیا اقدام از طریق ویزای کار است. از میان تمام شیوه های مهاجرت کاری، مهاجرت با مدرک فنی و حرفه ای از آسانترین روش های مهاجرت به این کشور می باشد. قبل از هر چیز می بایست از روش های مهاجرت به استرالیا باخبر بود و از طریق مشاوره با یک مشاور مهاجرتی مجرب و شرایط شخصی متقاضی، بهترین راه را انتخاب کرده و سپس با توجه به روش انتخابی، برای مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا اقدام کرد. استرالیا همانند همیشه بوده است و در عین حال سالیانه چند صد هزار نفر از روش‌های مختلف تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و… عازم این کشور برای قدم گذاشتن در مسیر مهاجرت می‌شوند و به زبان ساده، استرالیا، خوب مهاجر می‌پذیرد اما در عین حال افراد واقعا شایسته را پذیرا می‌باشد.

ویزای 573 و 572 استرالیا

هرکدام از روش های مهاجرتی شرایط خاصی دارند که با توجه به هدف خود از مهاجرت باید واجد شرایط باشید تا بتوانید به استرالیا سفر یا مهاجرت کنید. پس از مهاجرت به استرالیا در بسیاری از مواقع متقاضی به دنبال اخذ اقامت دائم استرالیا است، نحوه گرفتن اقامت استرالیا برای هر کدام از روش ها مستلزم داشتن شرایطی است. در صورت داشتن شرایط مورد نظر می توانید موفق به اخذ اقامت دائم این کشور شوید. یکی دیگر از روش‌هایی که می‌تواند منجر به اخذ اقامت دائم کشور استرالیا شود، ازدواج با یکی از شهروندان استرالیایی و یا دارندگان اقامت دائم این کشور است. طبق قوانین کشور استرالیا، همسر خارجی یک شهروند و یا دارنده اقامت دائم این کشور می‌تواند ویزای همسر استرالیایی موقت (ساب کلس 820 ) را دریافت کرده و پس از گذشت دو سال از ازدواج‍شان، برای اخذ اقامت دائم (ساب کلس 801) این کشور درخواست دهد. همچنین در این راستا شرایط مالی شریک زندگی متقاضی و همچنین وضعیت سلامتی و شرایط پزشکی او نیز از سوی دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برای مهاجرت به استرالیا ممکن است مهاجرت تحصیلی برای یکی و مهاجرت از طریق ازدواج برای دیگری راحت تر باشد. برای انتخاب راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا، نیاز به بررسی دقیق شرایط متقاضی توسط یک متخصص است. بنابراین توصیه می شود قبل از تصمیم به مهاجرت با مشاورین خبره در زمینه مهاجرت مشورت نمایید تا کار مهاجرت شما راحت شود. در این میان راه های مهاجرتی هستند که به طور کلی به عنوان راحت ترین روش شناخته شده اند. راه هایی مانند ویزای اسپانسرشیب، ازدواج، ویزای 576 و ویزای همراه از راه های راحت مهاجرت شناخته می شوند؛ اما ممکن است درصد کمی از افراد شرایط دریافت این ویزاها را داشته باشند. متقاضیان برای مهاجرت به استرالیا باید دانش خود در را در زبان انگلیسی به اثبات رسانند و نمره مورد نیاز در هر یک از آزمون‌های معتبر و بین‌المللی با توجه به روشی که برای مهاجرت انتخاب می‌کنید، متفاوت است.

اطلاعات بیشتر

فردی که در یک رشته کاری، هنری، ورزشی، آکادمیک و یا تحقیقاتی شهرتی قابل توجه دارد. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آراد دانان برنا (مشاورین تحصیلی گروه ادب) می باشد. استفاده از مطالب سایت ادب ویزا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع (همراه با لینک منبع) بلامانع است. طبق اطلاعات اداره آمار استرالیا ، در سال 2020 تقریباً 7.6 میلیون نفر از جمعیت 25.6 میلیون نفر استرالیا را مهاجران خارجی تشکیل می‌دهند (حدودا 29%) و سهم ایرانیان هم در این آمار تقریباٌ 77 هزار نفر است. مهاجرت، در عین لذت‌ها و شادی‌ها؛ سختی ها، مشکلات، موانع، استرس و نگرانی‌های خود را دارد. اقتصاد قوی، صنایع فعال، روابط گسترده با کشورهای مختلف و سیاست‌های حمایتی، این کشور را به یکی از مقصدهای محبوب برای سرمایه گذاران تبدیل کرده است.

به عنوان مثال برای شخصی که شرایط سنی، معدل بالا، رزومه علمی مناسب و مدرک زبان دارد، قطعا مسیر تحصیلی یکی از آسان ترین مسیرهای مهاجرتی به استرالیا می باشد در حالی که برای شخصی که مهارت لازم و سرمایه دارد، قطعا مسیر سرمایه گذاری یا کاری بهترین مسیر می باشد. پرتکرارترین سوال ها در مورد مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزا و اقامت این کشور شامل انواع ویزای استرالیا، هزینه اخذ ویزای استرالیا، ویزای 189 استرالیا، ویزای 190 استرالیا، چگونگی اخذ اقامت از طریق انواع ویزای استرالیا و البته شرایط اخذ ویزای کار استرالیا است. لازم به ذکر است اخذ اقامت از طریق خرید ملک در استرالیا امکانپذیر نمیباشد.اگر قصد مهاجرت به کشور استرالیا را دارید کافی‌ست با مشاوران تخصصی ما تماس بگیرید تا از جامع‌ترین و کامل‌ترین اطلاعات مربوط به مهاجرت به استرالیا با توجه به شرایط خویش مطلع شوید. مشاوران و کارشناسان تخصصی ما در تمام طول مسیر همراه شما هستند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان و به بهترین شیوه اقدام به مهاجرت نمایید. است و با داشتن یکی از بهترین اقتصاد ها و نرخ بیکاری پایین مقصد محبوب بسیاری از مهاجران است.