دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا، شرایط اقامت استرالیا 2022 پارسی کانادا

اما خوشبختانه با رفع محدودیت‌ها شرایط مهاجرت به استرالیا نسبت به دوران شیوع کرونا بهتر شده و کم کم به روال سابق خود بازگشته است. اقامت این کشور به شما این امکان را می‌دهد که اسپانسر افراد خانواده مثل پدر و مادر و خواهر و برادر شوید و یا اگر با شخصی ازدواج می‌کنید ایشان را نیز به همراه خود به استرالیا بیاورید. احتراما اینجانب دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران سازه و به مدت ۱۴ سال کارمند دانشگاه آزاد و همچنین دارای پروانه اشتغال پایه ۱ از وزارت مسکن در زمینه طراحی و نظارت می باشم.زبان انگلیسی ضعیفی دارم. باید امتیاز شما محاسبه شود که در صورت داشتن ایلتس 7 می توان اقدام کرد. 14 سال سابقه کار در شرکت نفتی همراه با بیمه دارم و در امتیاز بندی امتیاز 65 میگیرم .

در این مقاله انواع روشهای مهاجرت به استرالیا در این مقاله به شکل علمی و تخصصی مورد بررسی قرار گرفت. همان گونه که اشاره نمودیم کشور استرالیا به سبب شرایط مناسب طبیعی و اجتماعی، شرایط مناسب حقوق و دستمزد و ویژگی های طبیعی منحصر به فرد همواره مورد توجه مهاجران بسیاری بوده است. هر متقاضی بنا به پارامترهای مختلفی که دارد از جمله ، هدف شخصی ، سن ، مدرک تحصیلی ، سطح زبان ، سطح دارایی و .. می تواند یکی از راه های مهاجرت به استرالیا را انتخاب و اقدام نماید. شما سروران گرامی می توانید برای کسب اطلاعات در زمینه تمامی شیوه های مهاجرتی با کارشناسان زبده موسسه ملک پور تماس رایگان تلفنی برقرار نموده و اطلاعات کامل تر را درباره شرایط مهاجرت به استرالیا دریافت نمایید. شما عزیزان با بیان دیدگاه ها و نظرات خود می توانید ما در ارائه خدمات مناسب تر یاری نمایید.

  • برای مشخص و هموارتر کردن مسیر رسیدن به خاک این کشور، بهتر است با وکلای حقوقی ما در موسسۀ مهاجرت پلاس مشورت کنید و شرایط خود را در این مسیر تسهیل کنید.
  • در ادامه زیرمجموعه‌های دیگری از روش مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری قرار داده شده است که می‌توانید شرایط این روش‌ها را در صفحه هر یک مطالعه کنید.
  • این ویزا برای افرادی در نظر گرفته شده که قصد دارند برای یکی از استان‌های این کشور اقدام نمایند.
  • چه فرزند یا همسری دارید که در خارج از کشور زندگی می کند و می خواهید به شما ملحق شود یا برای کار یا تحصیل به طور موقت در استرالیا هستید.
  • یکی دیگر از روش‌های آسان و محبوب مهاجرت به استرالیا از طریق راه اندازی یک کسب و کار است.

این به این منظور می باشد که یکی از اقوام شما در ایالت کم جمعیتی از استرالیا اقامت داشته باشد و اقدام به فرستادن دعوت نامه به شما کند. این ویزا 4 ساله بوده و امکان اقامت به مدت 4 سال به صورت موقت را برای متقاضی فراهم نموده است. ویزا 489 نیز از دیگر ویزا های تخصص می باشد که به افراد متخصصی تعلق می گیرد که قصدکار در استرالیارا داشته باشند. اخذ این ویزا راحت تر از ویزا های ذکر شده خواهد بود اما فرد متقاضی باید شرایطی را در نظر بگیرد. ویزای 190 تکمیل شده ویزای 189 استرالیا می باشد که مهم‌ترین امر دخیل داشتن تخصص کاری می باشد، اما در این ویزا داشتن اسپانسر شیپ ایالتی نیز حائز اهمیت می باشد. در حالت کلی اخذ این ویزا به مراتب راحت تر از ویزای 189 خواهد بود چرا که فرد متقاضی 5 امتیاز نیز از طرف اسپانسر شیپ دریافت می کند.

معمولا اکثر افرادی که به استرالیا مهاجرت می کنند، سعی می‌کنند مهاجرت به این کشور از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا و یا ویزای کار استرالیا را انتخاب کنند. انواع ویزای کار استرالیا که برخی از آن ها منجر به اقامت دائم در این کشور می شود، براساس استانداردهای متفاوتی مانند تحصیلات، مهارت های فردی، تجربه کاری و دارا بودن مدرک زبان انگلیسی تعریف شده اند. اگرچه ویزای کار استرالیا، از آسان ترین مسیرهای مهاجرت به این کشور است، توجه به این نکته ضروری است که مدت زمان دریافت ویزاهای کار استرالیا، عموما طولانی و بین 2 تا 14 ماه است. همانطور که در مطالب به آن اشاره کردیم، سریع‌ترین و بهترین راه مهاجرت به استرالیا برای هر شخص متناسب با شرایط وی متفاوت است. اما به طور کلی ویزای کارآفرینی وویزای گلوبال تلنت استرالیااز سریع‌ترین راه‌های مهاجرت به این کشور است.

هزینه مهاجرت به استرالیا در انواع ویزاها

هزینه کلی پروسه مهاجرت به استرالیا به نوع ویزایی که از طریق آن اقدام می کنید بستگی دارد. در ویزای مهارتی هزینه نفر اصلی4240، همسر 2120 و فرزند 1060 دلار استرالیا است. جزییات هزینه ی هر ویزا را می توانید در بخش ویزاهای استرالیا شادا مشاهده کنید. در حالت کلی هزینه ویزاهای مهارتی بسته به وضعیت تاهل و عنوان شغلی شما می تواند حدود 250 تا 350 میلیون تومان باشد.

سطح علمی بالا

به عنوان نماینده شما بوده و نتیجه درخواست ویزایتان را به شما اطلاع میدهند. سلام دوست عزیز پول مورد نیاز بستگی به شرایط هر فرد ممکنه خیلی متفاوت باشه یا مثلا ویزای کاری نیازی به تمکن مالی نداره به صورت کلی . برای راهنمایی دقیق تر پیشنهاد میکنم هم خودتون و هم هر فردی که میخواد به صورت جدا اقدام کنه فرم مشاوره رایگانمون رو پر کنید تا شرایط اولیتون بررسی بشه و کارشناسانمون راه مناسب برای هرکدومتون رو خدمتتون عرض کنند . به دلیل تقاضای بسیاری که در آرایشگاه ها در استرالیا وجود دارد، آرایشگران واجد شرایط که دارای مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری هستند می توانند درخواست مهاجرت به کانادا به واسطه برنامه مهاجرتی دولت استرالیا را بدهند.

برای مثال برای مهاجرت تحصیلی حداقل آیلتس 6.5 آکادمیک لازم است اما برای مهاجرت کاری آیلتس 5 یا 5.5 جنرال هم کفایت می‌کند. از جمله روش های مهاجرت به استرالیا، اقدام برای اقامت استرالیا از طریق تخصص کاری می‌باشد. دولت استرالیا همواره اهمیت بالایی به مهاجرت از طریق کار به استرالیا در رشته‌های مختلف قائل بوده است. درصد پایین بیکاری افراد متخصص، میزان استفاده کم آنها از بودجه‌های دولتی و کمبود نیروی ماهر کاری در استرالیا و… تمام این ها تاییدکننده اهمیت دولت استرالیا در این مهم میباشد.