دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا، شرایط اقامت استرالیا 2022 پارسی کانادا

اگر با ویزای سرمایه‌ گذاری اقدام می ‌کنید، بهترین سن برای شما ۳۰تا ۵۰ است؛ البته، با سن‌های پایین ‌تر و بالاتر هم امکان اقدام وجود دارد. اطلاعات کامل درباره این روش‌های مهاجرت به استرالیا را در مطلب مربوط به هر ویزا بخوانید. تا حداکثر سه سال پس از ورود به استرالیا حداقل 200 هزار دلار استرالیا در یک بیزنس سرمایه گذاری کند. جهت دریافت مشاوره برای مهاجرت به استرالیا و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های پشتیبانی آسان مهاجر در ارتباط باشید. کشور استرالیا با توجه به شرایط مطلوب اقتصادی و همچنین برخورداری از استانداردهای بالای زندگی، بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار دارد. این ویزا برای افرادی در نظر گرفته شده که قصد دارند برای یکی از استان‌های این کشور اقدام نمایند.

  • برای مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا روش‌های متعدد و مختلف بسیاری وجود دارد که افراد متقاضی می‌توانند با توجه به شرایط خود یکی از روش‌ها را برای دریافت اقامت این کشور انتخاب کنند.
  • شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.
  • این نوع ویزا برای افرادی که معیارهای مهارتی و سطح تحصیلات عالی داشته باشند صادر می شود.
  • محدودیت قرا داده شده در این زمینه برای ویزاهای کاری نیز 18 تا 44 سال تعیین شده است.

هزینه‌ خرید و اجاره مسکن، هزینه‌های خرید مایحتاج روزانه و قدرت خرید. اگر هنوز نمی‌دانید با کدام روش و به کجا مهاجرت کنید، راهنمایی‌تان می‌کنیم. اما هم اکنون شرایط پناهندگی در استرالیا دیگر ساده نمی باشد و با سختگیری بیشتری از سمت کمیسرها و افسر های عالی سازمان ملل به امور و پرونده های پناهندگان رسیدگی می شود. در صورتی به کودکان متولد شده در استرالیا تابعیت می دهند که حداقل یکی از والدین کودک استرالیایی باشد.

دریافت مشاوره مهاجرت به استرالیا از موسسه ملک پور

دولت استرالیا اخیراً در سیاست‌های صدور ویزای ازدواج یا ویزای پارتنر استرالیا Partner Visa تغییراتی ایجاد کرده است. استرالیا الآن دیگر یک مقصد نیست؛ یک خانه دوم برای بیش از 120 هزار ایرانی است که در این کشور فوق‌العاده، کار، زندگی یا تحصیل می‌کنند. همان طور که در بالا نیز گفته شد، استرالیا یکی از کشورهای مهاجرپذیر دنیا است. با توجه به وجود مهاجران بسیاری که از روش های متنوع وارد این کشور صنعتی شده اند، شاهد تنوع بسیار فرهنگی در این کشور می باشیم. شهروندان استرالیایی بسیار خون گرم هستند و با آغوش باز از مهاجران استقبال می کنند. با توجه به اقتصادی قوی که بر استرالیا حکم فرما است، این کشور جزو کشورهایی است که درآمد و حقوق در آن بالا است.

کار در استرالیا

موارد اساسی و لازم برای مهاجرت به استرالیا می تواند از جمله تأیید وجوه مالی، مهارت لازم، داشتن مدرک فنی و حرفه ای، بیمه سلامت، عدم سابقه کیفری، تسلط به زبان انگلیسی باشد. در بعضی از موارد نیز لازم است که پیش از مهاجرت به استرالیا حساب بانکی در این کشور باز کرده باشید. یعنی افرادی که به سن 45 سالگی رسیده باشند، واجد شرایط درخواست اخذ ویزای این کشور نخواهند بود. از نظر هزینه‌های زندگی، استرالیا کشور ارزانی به حساب نمی‌آید؛ اما به تناسب درآمد و امکانات رفاهی این کشور، محیط مناسبی برای کار و زندگی محسوب می‌شود. به منظور مهاجرت به استرالیا، باید کلیۀ هزینه‌های مربوط به درخواست ویزا و فراهم کردن مدارک، ترجمهٔ اسناد و… را تقبل کرده و شرایط اقتصادی لازم را نیز در نظر بگیرید.

سوالات متداول شما درباره مهاجرت به استرالیا

برای دوره کارشناسی افراد باید مدرک دیپلم و مدرک زبان آیلتس ۶ را ارائه دهند. برای تحصیل در مقطع دکترا نیز مدرک آیلتس ۷ و یافتن سوپروایزر از الزامات است. یکی از دلایل خوب برای مهاجرت به استرالیا داشتن آب و هوای بسیار عالی و جغرافیای بی نظیر این کشور است. استرالیا سالها است که در بین برترین رتبه های جهان از لحاظ شاخص های کیفیت زندگی، امید به زندگی، نرخ اشتغال و اقتصاد قرار دارد. شما باید برای مهاجرت کاری به استرالیا مهارت و تجربه شغلی لازم برای دریافت ویزا را داشته باشید. یکی از مهمترین و آسانترین روش های مهاجرت به این کشور از طریق همین مهاجرت کاری به استرالیا است.